Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verschilt per teef, aantal pups enz, bij een groot nest zul je eerder een buik kunnen zien, sommige teven worden feller, andere weer rustiger, bij de ene zetten de melkklieren vrij snel op, bij andere pas op het moment van bevallen, de enige echte zekerheid ( nah ja heel soms word hier ook iets over het hoofd gezien) is een echo bij de DA, ook omdat tekenen van dracht het zelfde kunnen zijn als schijndracht
ik wil het weten omdat ik denk dat mijn hondje misty per ongeluk gepakt is
ja....daar was ik al bang voor.....
Misty is dat doof geslagen hondje toch??
Waar je eerst een nestje mee wilde maar toen toch maar niet meer...en nu is ze dus waarschijnlijk drachtig......
Hoe lang geleden is ze waarschijnlijk "gepakt" ?
Als dit meer dan 24 dagen geleden is, kun je bij de DA een echo laten maken, om te kijken of ze drachtig is.
Een dove moederhond lijkt me erg lastig en niet echt gunstig voor een nest pups lijkt mij. Als je pech hebt ontstaan in het nest al toekomstige gedragsproblemen, doordat de communicatie tussen moeder en pups niet verloopt zoals het eigenlijk hoort.
Ik hoop voor jou, je teefje en ook de eventuele toekomstige pups dat je teefje leeg blijkt te zijn.
9 februari vragen om een werpkist, 14 februari vraag over mogelijke loopsheid, heeft geen idee of hondje steriliseerd is en heeft twee intacte reuen lopen waarvan 1 zelfs een Duitse Herder en de andere toevallig ook een Jack Russel, 15 februari wil absoluut geen nest want het asiel zit zo vol, 21 februari denkt dat hondje (net in haar bezit, en heeft 3 eigenaren gehad en is 'doof' geslagen) drachtig is.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Rataplan schreef:9 februari vragen om een werpkist, 14 februari vraag over mogelijke loopsheid, heeft geen idee of hondje steriliseerd is en heeft twee intacte reuen lopen waarvan 1 zelfs een Duitse Herder en de andere toevallig ook een Jack Russel, 15 februari wil absoluut geen nest want het asiel zit zo vol, 21 februari denkt dat hondje (net in haar bezit, en heeft 3 eigenaren gehad en is 'doof' geslagen) drachtig is.
En dan vinden sommige mensen het gek dat er hier soms zo hard gereageerd wordt ?!
Ik hoop dat je het berichtje van LongFields goed leest en je conclusies trekt.
Maar ik vrees het ergste...
charlainelief schreef:Ik ben vandaag naar de da geweest en ze is schijnzwanger pfff gelukkig maar want ik heb nu gelijk een afspraak staan voor sterrilisatie
en dat is morgen
groetjes charlaine
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
charlainelief schreef:Ik ben vandaag naar de da geweest en ze is schijnzwanger pfff gelukkig maar want ik heb nu gelijk een afspraak staan voor sterrilisatie
en dat is morgen
groetjes charlaine
Gelukkig
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
en dat is morgen
groetjes charlaine
dat zal een opluchting zijn
<a href="http://www.rottweilervrienden.nl">Klik hier voor het RottweilerVrienden-Forum!</a>