Ik moet even me gal spugen. Ik zal voor de makkelijkheid even bij het begin beginnen. Het is ongeveer begonnen vorig jaar zomer. Ik heb trouwens een jack russel die bijna drie wordt. Altijd liep mijn lieverd los buiten tenminste op de plekken waar dat ook kan. Het was dus vorig jaar dat hij in 1 week tijd door 5 honden werd gebeten. Nou snap je dat hij dit niet zo leuk vond en is nu bang geworden voor honden en valt nu iedere hond aan die hij tegen komt. Het gevolg hiervan is dat hij niet meer los mag lopen omdat hij die hond anders helemaal sloopt en het maakt niet uit of het een maltezer is op een rotweiler hij pakt ze allemaal. Nu ga ik vaak naar plekken toe waar niet zoveel honden komen waar ik dan lekker met een bal kan spellen maar echt rustig sta je niet want je staat steeds om je heen te kijken of er toch niet een hond aan komt. Vandaag liep ik weer me rondje en wat denk je kom je vijf honden tegen die los en naar mijn hondje toekomen tja wat moet je dan doen ik laat het dan maar gaan. Maar ja omdat hij zo klein is is hij vaak wel de verliezer. Vaak zo als ook nu worden de mensen boos
groetjes sandra