Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bianca83 schreef:Ehhmmm vinden jullie het heel erg als ik Quincy ook meeneem
Als ik het me goed herinner, is Quincy niet hondvriendelijk toch? Ik ga alleen af op wat jij gezegd heb, maar in zo'n grote groep vind ik dat niet handig.......
Misschien herinner ik het me verkeerd, dan mijn excuses. Ik bedoel het zeker niet persoonlijk, maar dat weet je wel
Je herinnerd het idd niet helemaal goed maar dat geeft niet Quincy wil nog wel eens blaffen ehhhh keffen naar een andere hond maar zodra ik HEE roep is hij stil. Maar bijten ofzo zal hij echt nooit doen anders vraag ik het ook niet. Probleem waarom ik heb bijna nooit meeneem naar de lek is gewoon omdat hij het normaal nooit leuk vond. Hij begon dan na 5 minuren al te zeuren dat hij terug wilde. Maar de laatste tijd heeft hij er gewoon weer zo'n lol in. Je ziet hem gewoon echt bij elke stap genieten en voor z'n veeeeel te dikke buik kan het zeker geen kwaad. Mocht hij wel gaan etteren dan gooi ik hem in de auto en wacht hij daar gewoon. Dat kan hij ook makkelijk. Het is verder gewoon een sociale hond hoor, neem geen raar monster mee Anders lijn ik hem aan als hij wel gaat etteren maar verwacht eerlijk gezegd geen problemen
Als ik het me goed herinner, is Quincy niet hondvriendelijk toch? Ik ga alleen af op wat jij gezegd heb, maar in zo'n grote groep vind ik dat niet handig.......
Misschien herinner ik het me verkeerd, dan mijn excuses. Ik bedoel het zeker niet persoonlijk, maar dat weet je wel
Je herinnerd het idd niet helemaal goed maar dat geeft niet Quincy wil nog wel eens blaffen ehhhh keffen naar een andere hond maar zodra ik HEE roep is hij stil. Maar bijten ofzo zal hij echt nooit doen anders vraag ik het ook niet. Probleem waarom ik heb bijna nooit meeneem naar de lek is gewoon omdat hij het normaal nooit leuk vond. Hij begon dan na 5 minuren al te zeuren dat hij terug wilde. Maar de laatste tijd heeft hij er gewoon weer zo'n lol in. Je ziet hem gewoon echt bij elke stap genieten en voor z'n veeeeel te dikke buik kan het zeker geen kwaad. Mocht hij wel gaan etteren dan gooi ik hem in de auto en wacht hij daar gewoon. Dat kan hij ook makkelijk. Het is verder gewoon een sociale hond hoor, neem geen raar monster mee Anders lijn ik hem aan als hij wel gaat etteren maar verwacht eerlijk gezegd geen problemen
Ja en toch twijfel ik Toen ik gisteren met Joyce, Quasar en Quincy bij de lek liep had hij het echt zo erg naar z'n zin dat ik denk ja ik neem hem lekker mee als hij weer gaat etteren dat hij het te lang vind gooi ik hem in de auto dus geen probleem. Slopen doet hij toch niet. Nou ik kijk wel even hoe hij morgen weer is en dan zien jullie het wel of hij er wel of niet bij is Wel goed zoeken dan want hij is heeeel klein
Owwww, nou als dat alles is
Honden horen soms te blaffen hoor als er geen enkele blaffende hond morgen mee zou mogen, zou het heel stil worden
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Owwww, nou als dat alles is
Honden horen soms te blaffen hoor als er geen enkele blaffende hond morgen mee zou mogen, zou het heel stil worden
Ja blaffen oke maar dit is keffen Nou ik neem hem gewoon wel mee dan kom ik met een leuke combinatie
Stang schreef:Ik durf bijna niet meer met mijn honden te komen
Jullie hebben toch niet echt allemaal superbrave en altijd lieve honden he? :N:
Quincy luisterd perfect maar dat lieve wil er niet altijd bij zijn Maarre wees gerust, Quasar is flink aan het puberen dus die zal best wel een paar keer niet luisteren
Er zijn tot nu toe vier thermoskannen koffie, als iemand nog koffie mee kan nemen zou dat fijn zijn. Er zijn ook twee flessen coa.
Als je een leuke, plaatselijke lekkernij vanwaar je vandaan komt weet... meenemen!!
Er is geen toiletvoorziening en water voor de honden is ook niet aanwezig.
Er staat een koek en zopie maar of die open is, is onbekend
Als je de parkeerplaats op komt kan je rechtdoor de zandbult op waarna je op de open zandvlakte komt. Uiterlijk 12.15 gaan we de zandvlakte op zodat de honden los kunnen. Eventuele laatkomers kunnen zich dan alsnog bij de groep voegen voordat we de wandeling aanvangen. Het is namelijk geen doen met zoveel honden aangelijnd op de parkeerplaats te wachten.
sirene schreef:De parkeerplaats, is dat aan de Pimpelmeesstr ? Zo ja, hoort die straat bij Soest ? Routeplanner zegt dat ie de straat niet kent
Nee, je moet linksaf of rechtsaf de Pimpelmees straat in, dat ligt eraan van welke kant je komt. Dan moet je nog zo rijden.
De weg maakt een scherpe bocht naar rechts en je blijft rechtdoor rijden.
> Aan de linkerkant zie je na zo'n 300 meter het bedrijf A.P. van Doorn (duidelijk herkenbaar). Na het passeren ga je op de eerstvolgende kruising linksaf (Den Blieklaan).
> Steek de spoorwegovergang aan de linkerkant over. Direct na de spoorwegovergang ga je rechtsaf de parkeerplaats op. Op de parkeerplaats hou je rechtdoor aan en dat is de verzamelplaats.
Ik ga mee, zo'n grote groep moet gezellig zijn volgens mij. Nog even Rozendaal afzeggen, maar dat hebben er meer gedaan volgens mij. Ik kom dus in ieder geval met Bayo, misschien neem ik nog wel iemand mee, maar dat zien jullie morgen dan wel.
Laatst heb ik ook daar gelopen, maar dat was op zondagen. De toiletten waren de ene keer wel open en de andere keer niet (stel je hier niet te veel van voor, het is meer een stortbak dan een wc). Dit zelfde gold voor de koek en zoopie. We zien wel, ik neem mijn eigen drinken wel mee. Er zit daar wel een kraan voor water voor de honden, maar ook die was wisselend open.
Bayo schreef:
Laatst heb ik ook daar gelopen, maar dat was op zondagen. De toiletten waren de ene keer wel open en de andere keer niet (stel je hier niet te veel van voor, het is meer een stortbak dan een wc). Dit zelfde gold voor de koek en zoopie. We zien wel, ik neem mijn eigen drinken wel mee. Er zit daar wel een kraan voor water voor de honden, maar ook die was wisselend open.
Alle kranen zijn afgesloten ivm de vorst. Dus zelf water meenemen voor je hond.
estelle schreef:waar is het? Ik bedoel welke plaats? misschien heeft de buuf wel zin om heen te rijden.....maar ik denk dat het veels te ver weg is....