Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rare reacties als ik met loopse teef wandel

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

lovely-me
Vaste gebruiker

Rare reacties als ik met loopse teef wandel

Ongelezen bericht door lovely-me »

Ik ging vanmiddag even lekker wandelen in het bos omdat het prachtig weer is.
Ik had de 2 honden van mijn schoonouders ook bij me en mijn teefje die op het moment loops is.

Kom ik onderweg een vrouw tegen met een stuk of 10 honden (zal wel van de uitlaatservice zijn). Al die honden gingen achter mijn teefje aan en de meesten liepen na even snuffelen weer verder. Er bleef er 1 achter dr kont plakken en toen heb ik tegen de vrouw gezegd dat mijn hondje loops was dus dat ze hem beter even kon komen halen. Ze bleef maar roepen en roepen en ik was nog zo beleefd om te blijven wachten omdat die hond echt geen aanstalten maakte om naar haar toe te komen.

Komt ze uiteindelijk teruglopen om de hond te halen, krijg ik een heel nijdige blik. Ik zei: nou hij wil niet echt komen he... Zij: Ja vind je het gek als er iemand met een loopse teef loopt, ik heb allemaal mannetjes bij me dus dat is niet zo handig.
Dus toen zei ik: Tja dat is niet mijn probleem, als je ze niet bij je kunt houden moet je er niet zoveel meenemen. :N:

Die vrouw reageerde zo geirriteerd en boos, wat ik dus totaal niet begrijp want ik moet mijn hond toch uitlaten... ook als ze loops is moet ze nog kakken en piesen.
Ik heb dit al veel vaker meegemaakt. Dat mensen zo geirriteerd reageren, en dat terijwl ik het altijd zeg en netjes wacht tot diegene zn hond heeft aangelijnd. Ze kunnen toch moeilijk verwachten dat ik de hond 3 weken niet uitlaat. :denken:
Afbeelding
Laurie en Denis
Actief
Mijn ras(sen): Betyar - Magyar Vizsla Draadhaar
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laurie en Denis »

Herkenbaar, herkenbaar.

Mijn vorige hond was ook een teef, en ook zij werd dus loops. En ik liet haar ook gewoon uit, maar wel aan de riem. Wij woonden aan een park, dus ik kon goed zien wie er met zijn hond rondliep. Maar ja als je eenmaal buiten bent kun je niet altijd meteen zien of er een reu aankomt. Met een ander baasje, die twee labrador-reuen heeft en die helemaal gek van Mila waren, daarmee had ik afgesproken, wanneer ik in het park ben loop jij door met de honden en andersom, dit werkte perfect. Maar ook ik kreeg vaak opmerkingen :19: , maar ergens anders kon ik niet met d'r gaan lopen (er was gewoon niets anders). En als er wel iets anders was, dan had ik daar hetzelfde probleem gehad met reuen. Dus het enige dat ik kon doen was goed opletten op reuen.

Maar in het bos is het anders.
Als jij daar loopt en je hebt je hond netjes aan de lijn zie ik het probleem niet zo. Wanneer die ene hond alleen niet luisterd, dan loopt ze toch terug lijnt hem aan en loopt weer verder met d'r honden. :19: Loopt jouw hond los en lopen er vijf honden achter haar aan dan is het een ander verhaal :neenee:. Dan kan ik me voorstellen dat dat storend is voor een andere eigenaar met meerdere honden.

Damian reageert alleen op loopse teven door met zijn kaken te gaan klappen. Als ie gaat klappertanden dan weet ik genoeg. Maar hij is gecastreerd en loopt ze eigenlijk gewoon voorbij. Met reuen heeft ie meer problemen.
Groetjes Laurie & Betyar.
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Als je in een losloopgebied gaat wandelen kan ik me voorstellen dat andere mensen daar niet vrolijk van worden. Dan zou je je reu nergens meer los kunnen laten lopen, want er is altijd wel een teef loops. Zelf wandel ik alleen langs de groenstroken als Emma loops is. Dan ga ik niet een park of bos in waar veel honden los lopen.
Afbeelding
gerritte
Actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door gerritte »

Op dit moment is Simba van mij loops,ze wordt nu aan de lijn uitgelaten.Op dit moment zoek ik gebieden op waar andere eigenaren geen last hebben van mijn loopse teef,en waar zij even lekker uit dr dak kan gaan,zodat ook zij gewoon even dr energie eruit kan gooien. Overdag loop zij dan gewoon aan de lijn.

En wat wij doen is savonds laat het park in,zaklantaarn mee,fluitje om en gaan met die banaan,geen kip kom je tegen in het donker en zij kan volledig uit dr pan gaan,zonder dat wij iemand lastig vallen :wink:
Afbeelding
MastiffStorm
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door MastiffStorm »

Ik liet net Storm uit (reu).
En hij rent lekker los rond.
Laat een vrouw haar hond ook los.
Natuurlijk is dat geen probleem gaat altijd goed met onze lobbes.
Maar al snel kwam ik er achter dat deze hond wel erg lekker rook :smile:
De hond van die vrouw was loops.
Ze zei:Laat ze maar lekker ze gaat wel zitten als hij er op springt :19:
Ik kon mijn oren niet geloven.
Verder heb ik er geen moeite mee dat mensen met eem loopse teef gaan wandelen.
Ook de teefjes moeten er lekker uit kunnen.
Storm gaat oook weer mee zodra ik hem aan zijn halsband.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Ik liep nooit met me teefjes in het bos als ze loops waren, was rot voor ze maar ik hield ze gewoon aan de lijn en ging dan niet naar park of bos of strand of ik liet ze heel erg vroeg los in het bos.
lovely-me
Vaste gebruiker

Maar in het bos is het anders.
Als jij daar loopt en je hebt je hond netjes aan de lijn zie ik het probleem niet zo. Wanneer die ene hond alleen niet luisterd, dan loopt ze toch terug lijnt hem aan en loopt weer verder met d'r honden. Loopt jouw hond los en lopen er vijf honden achter haar aan dan is het een ander verhaal . Dan kan ik me voorstellen dat dat storend is voor een andere eigenaar met meerdere honden.

Ik snap het verschil niet helemaal hoor. Of mijn hond nu aan de riem zit of losloopt die honden lopen toch wel achter haar aan. :denken:

Ik probeer ook zo veel mogelijk de drukte te ontwijken enzo, maar ik woon tegen het bos en er is hier geen andere plek waar ik haar uit kan laten vandaar dat ik wel gewoon in het bos loop. Er is hier een heel drukke weg voor, maar daar kan ik de hond niet uitlaten. Dan wordt ik voor mn sokken gereden, en veiligheid gaat voor alles he.

En wat wij doen is savonds laat het park in,zaklantaarn mee,fluitje om en gaan met die banaan,geen kip kom je tegen in het donker en zij kan
volledig uit dr pan gaan,zonder dat wij iemand lastig vallen

Dat is hier helaas geen optie, woon nogal afgelegen en het lijkt me niet verstandig om als jonge vrouw met mijn handtasje (meer is die hond van mij niet :smile: ) hier te gaan lopen
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Re: Rare reacties als ik met loopse teef wandel

Ongelezen bericht door Eline* »

lovely-me schreef:Ik heb dit al veel vaker meegemaakt. Dat mensen zo geirriteerd reageren, en dat terijwl ik het altijd zeg en netjes wacht tot diegene zn hond heeft aangelijnd. Ze kunnen toch moeilijk verwachten dat ik de hond 3 weken niet uitlaat. :denken:
Als jij in een losloopgebied je loopse teef aan het uitlaten bent kun je dat verwachten. Er zijn een hoop reuen die vanwege jouw teef vervolgens aan de lijn kunnen. :19: Als jij alweer lekker thuis op de bank zit kunnen andere mensen daar nog last van hebben doordat hun reu de weg kwijt is en de lucht van je teef volgt.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Als Bente loops is kom ik gewoon niet in een bos waar honden los mogen.Dat is vrágen om problemen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Martijn schreef:Iedereen die met 10 honden loopt heeft het godgegeven recht zich aan alles en nog wat te ergeren. Zonder toelichting.

Ik moet er niet aan denken.
Als je er je brood mee verdient en schijt hebt aan iedereen vind ik die loopse teef midden in een uitlaatdienst alleen maar net goed. :oeps:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Je kunt toch gewoon een beetje rekening met elkaar houden? Ja, reuen worden opgewonden van loopse teven. Als loopse teven eigenaar kun je elke keer zeggen dat het niet jouw probleem is, maar het wordt wel jouw probleem als je een reu mee naar huis neemt of de reu er bovenop duikt.

Laatst liep iemand met een losse teef in een keihard tempo door zonder mij te zeggen dat de teef loops was. Bram loopt wel vaker even mee, maar komt ook weer terug. Het duurde wel erg lang....dus ik er achteraan. Ik moest zeker een kilometer sprinten voordat ik ze ingehaald had.

Dus ik vraag (zwetend en buiten adem): is ze loops?

Ja, zegt de eigenaar, hoezo?

Jesus, eikel.

Als je met een loopse teef in een druk losloopgebied loopt, weet je dat er problemen komen. Daar moet je dan niet over zeuren. Ik kan Bram wel bij me krijgen als de eigenaar het even aangeeft, maar er zijn genoeg reuen die echt helemaal wild worden.

Dat wordt gezellig als iedereen met een loopse teef in een losloopgebied loopt. Die luchtjes blijven ook nog eens enorm hangen, dus iedereen met een geile reu kan dan maar beter wegblijven uit het losloopgebied :denken:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

je moet met een loopse doos ook niet in een losloop gebied komen, vindt ik echt van de zotte werkelijk waar.

mol :8):
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Mol schreef:je moet met een loopse doos ook niet in een losloop gebied komen, vindt ik echt van de zotte werkelijk waar.
Ergens krijg ik ook nog het idee dat zij haar hond ook niet aan de lijn had :denken:

Topicstartser (ik ga echt niet lovely-you zeggen hoor :eek: ), vertel eens? Was het losloopgebied of niet? En was jouw teef aan de lijn of niet?
Zoek stok!
Zeer actief

Marion. schreef:
Topicstartser (ik ga echt niet lovely-you zeggen hoor :eek: ), vertel eens? Was het losloopgebied of niet? En was jouw teef aan de lijn of niet?
lovely-me schreef:
Ik snap het verschil niet helemaal hoor. Of mijn hond nu aan de riem zit of losloopt die honden lopen toch wel achter haar aan. :denken:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Marion.

Zoek stok! schreef:
Marion. schreef:
lovely-me schreef:
Nou ja, precies. Daarom denk ik dus dat ze haar hond ook los heeft :19:
Zoek stok!
Zeer actief

Marion. schreef:
Zoek stok! schreef:
Marion. schreef:
lovely-me schreef:
Nou ja, precies. Daarom denk ik dus dat ze haar hond ook los heeft :19:
Bram wil haar graag een keer tegenkomen met loopse teef :mrgreen: :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Marion.

Zoek stok! schreef:Bram wil haar graag een keer tegenkomen met loopse teef :mrgreen: :wink:
Ja precies :mrgreen:

Wij zijn er hier net vanaf denk ik, maar ik had het van de week ook lastig. Ik had Saar wel aan de lijn hoor, maar ik kwam niet van losgebroken Joep af. Sta je daar, met een gewillig hondje aan de lijn en een reu die wel zin in een ochtendwippie heeft :smile: :jank:
Gelukkig kwamen de bazinnetjes van boef Herman eraan, en één van hen heeft Joep naar huis gebracht.

Maar goed, heel andere situatie natuurlijk. Alleen vind ik wel dat ik met mijn loopse teef de overlast bezorg, en ik schuif dat niet op het bordje van de reueneigenaar (sterker nog, het is gewoon mijn probleem, want mijn teef draagt de consequenties van die ongelukjes)
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Re: Rare reacties als ik met loopse teef wandel

Ongelezen bericht door marian* »

lovely-me schreef:Ik heb dit al veel vaker meegemaakt. Dat mensen zo geirriteerd reageren
Vind je dat gek als je met een loopse hond op een losloopgebied komt?
Ik niet......

Ze kunnen toch moeilijk verwachten dat ik de hond 3 weken niet uitlaat. :denken:
Dat verwacht ook niemand van je,maar ga dan wel naar een gebied waar je de reuen niet gek maakt.Aangelijnd of niet.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Zoek stok!
Zeer actief

Marion. schreef:
Zoek stok! schreef:Bram wil haar graag een keer tegenkomen met loopse teef :mrgreen: :wink:
Ja precies :mrgreen:

Wij zijn er hier net vanaf denk ik, maar ik had het van de week ook lastig. Ik had Saar wel aan de lijn hoor, maar ik kwam niet van losgebroken Joep af. Sta je daar, met een gewillig hondje aan de lijn en een reu die wel zin in een ochtendwippie heeft :smile: :jank:
Gelukkig kwamen de bazinnetjes van boef Herman eraan, en één van hen heeft Joep naar huis gebracht.

Maar goed, heel andere situatie natuurlijk. Alleen vind ik wel dat ik met mijn loopse teef de overlast bezorg, en ik schuif dat niet op het bordje van de reueneigenaar (sterker nog, het is gewoon mijn probleem, want mijn teef draagt de consequenties van die ongelukjes)
Je was er toch een keer op gaan zitten? :mrgreen:

Het is een gezamenlijke verantwoordelijkheid vind ik. Ik loop nog wel eens op ongebruikelijke tijden langs de Kromme Rijn. Dan zijn er eigenaren van loopse teven die juist dan gaan wandelen omdat ze normaal gesproken niemand tegen komen. Ze roepen het dan van een afstand tegen me en ik lijn Bram direct aan. Geen enkel probleem.

Maar zo rond het middaguur lopen er heel veel honden en dan vind ik het niet handig.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Tja maar een beetje rekening MET elkaar houden is toch ook wel gepast, denken jullie ook niet?

Ik loop ook met mn loopse teven in een druk hondenuitlaatgebied. 'kkan ze moeilijk drie weken op de kattenbak laten gaan ofzo...

Maar sommige reueneigenaars willen ook totaal niet luisteren.... :denken:

Kan ik mn hond aan de riem hebben, andersom geldt trouwens precies hetzelfde. Als andermans teef loops is, loop ik met een paar botergeile reuen aan de riem...

Enne ja, ik kom ook tijdens de loopsheid van een van mijn teven met het hele spul in het bos. Waar ook heel veel honden loslopen.

Ik meld het wel netjes mocht de eigenaar niet teveel overwicht op zn hond hebben.
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Zoek stok!
Zeer actief

Eukalipta schreef: Ik meld het wel netjes mocht de eigenaar niet teveel overwicht op zn hond hebben.
Wat bedoel je daarmee? Dat een reu nooit naar een teef mag lopen, dat is het gevolg van te weinig overwicht op de hond? De grap van een losloopgebied is juist ook de interactie tussen honden.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Marion.

Eukalipta schreef:Ik meld het wel netjes mocht de eigenaar niet teveel overwicht op zn hond hebben.
Ik meld het altijd. Ook als de reueneigenaar hun hond aan de lijn hebben, of er wel veel overwicht op hebben. Vorige week (toen Mieppie dekrijp was) zei een man zelfs dat ik mijn honden niet hoefde aan te lijnen. Hij had z'n reu toch aan de lijn, want de hond rook in het begin van het bos al dat er iets loops gelopen had :oeps:

En dan vertel ik dus ook tegen meneer dat ik aan het einde van mijn wandeling ben (hij was waarschijnlijk aan het begin) en dat ik over 5 minuten weg ben uit het bos.
Ik ben wel heel erg blij met dit soort tegenliggers, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb met asociale hondeneigenaren. Zal de streek wel zijn. Hier zijn hondeneigenaren alleen maar sociaal :pffff:
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Martijn schreef:
Eline* schreef:
Martijn schreef:Iedereen die met 10 honden loopt heeft het godgegeven recht zich aan alles en nog wat te ergeren. Zonder toelichting.

Ik moet er niet aan denken.
Als je er je brood mee verdient en schijt hebt aan iedereen vind ik die loopse teef midden in een uitlaatdienst alleen maar net goed. :oeps:
Ik zou je waarschijnlijk op je bek slaan als ik daar met tien dappers liep.
Hahaha.
Hahahahah..ja, dan wil je zelfs mij wel op mijn bek slaan! :smile:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Toch vind ik dat honden eigenaren hun hond bij zich moeten kunnen roepen, om wat voor reden dan ook. Vroeger hadden ze op het hondenuitlaatterrein overwegend reuen. En die vonden mijn hond altijd zowiezo leuk, loops of niet. Donar, een ruwharige duitse staande stoof er altijd als een gek op af, en er was ook nog een springer spaniel en die liep mijn hond de HELE godganse route achterna terwijl ze dat helemaal niet leuk vond. En dat wijf was te lam om hem bij zich te houden. En maar roepen en die hond achterna lopen, de stomme doos! Ik ging echt voor hen om, want ze waren zo irritant met hun beiden! En dan was iedere keer het wandelen voor mijn hond verpest. Gewoon omdat mensen hun hond niet opvoeden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
lovely-me
Vaste gebruiker

@ martijn: Tsjonge jij hebt zeker ook het iq van een poffertje? :smile2: Dat is toch geen vergelijking die je maakt!! Dus iedereen die met een loopse teef in het bos loopt heeft een strontasociale geest. Haha leuk dat je het zo bekijkt, maar ik denk dat je daarin 1 van de weinigen bent.

Het gaat mij er niet om of het wel of niet lastig is dat er een loopse teef in het bos loopt, maar ik had het over de reactie van die vrouw. Zo geirriteerd en boos, dat kan toch wel normaal...

Dat sommige van jullie er anders over denken zal mij een worst wezen. :pffff: Ik vind dat mijn hond net zoveel recht heeft op het bos als elke andere hond. '
En zoals ik al zei, ik probeer er echt rekening mee te houden en ik zeg het tegen de mensen die ik tegen kom. Ik wacht tot mensen de hond komen halen en loop dus niet eigenwijs door en daarnaast loop ik niet met haar in het bos als ze daadwerkelijk gedekt kan worden. Dus het is echt niet zo dat het me verder niks kan schelen dat mensen met reuen er last van hebben.

En nee, ze was niet aangelijnd, omdat ze sowieso altijd binnen een straal van 10 meter blijft, dus het nut van een riem zie ik hier niet. En het is een losloopgebied, maar dat is het hele bos, en zoals ik al zei (beter lezen misschien!!!) er is hier verder niks waar ik haar uit kan laten. Woon praktisch IN het bos. Dus ja, waar moet ik dan heen zonder auto met een hond?

Zeker veel mensen met reuen hier :mrgreen:
Afbeelding
gerritte
Actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door gerritte »

Mijn hemeltje je kan toch wel die drie weken dat je teef loops is,ergens anders lopen met je teef!
Ik pas mij ook aan als Simba loops is,het is drie weken en daarna kan je weer vrolijk zonder problemen rondlopen in het park of bos.
En auto of geen auto maakt helemaal niks uit, ook wij hebben geen auto, maar ik heb genoeg andere mogelijkheden.

Mijn honden zijn ook gewend iedere dag minstens een 1 uur a 2 uur vrij los te lopen in het park. Maar goed als Simba loops is,kan dat niet. Verzin ik andere dingen. Bv je hond op een andere manier geestelijk moe te maken, spelletjes ectr.
Afbeelding
Dibbes
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dibbes »

@lovely-me: Ik vind niet dat zij overdreven reageerde, want ze heeft alleen maar gezegd dat ze het niet zo handig vond. Zelf zou ik ook niet als een zonnestraaltje gereageerd hebben, maar het hangt natuurlijk ook van mijn humeur af op dat moment :wink: .
Afbeelding
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Zoek stok! schreef:Je kunt toch gewoon een beetje rekening met elkaar houden? Ja, reuen worden opgewonden van loopse teven. Als loopse teven eigenaar kun je elke keer zeggen dat het niet jouw probleem is, maar het wordt wel jouw probleem als je een reu mee naar huis neemt of de reu er bovenop duikt.

Laatst liep iemand met een losse teef in een keihard tempo door zonder mij te zeggen dat de teef loops was. Bram loopt wel vaker even mee, maar komt ook weer terug. Het duurde wel erg lang....dus ik er achteraan. Ik moest zeker een kilometer sprinten voordat ik ze ingehaald had.

lDus ik vraag (zwetend en buiten adem): is ze loops?

Ja, zegt de eigenaar, hoezo?

Jesus, eikel.

Als je met een loopse teef in een druk losloopgebied loopt, weet je dat er problemen komen. Daar moet je dan niet over zeuren. Ik kan Bram wel bij me krijgen als de eigenaar het even aangeeft, maar er zijn genoeg reuen die echt helemaal wild worden.

Dat wordt gezellig als iedereen met een loopse teef in een losloopgebied loopt. Die luchtjes blijven ook nog eens enorm hangen, dus iedereen met een geile reu kan dan maar beter wegblijven uit het losloopgebied :denken:
Ik ben het helemaal met je eens, dat je rekening met elkaar moet houden! Nu is mijn teefje nog wel niet loops, maar ik zit al wel te dubben wat ik dan zal doen.
Uiteraard aangelijnd uitlaten en ik heb een riem van 5 meter gekocht, zodat ik haar ook in het park wat meer vrijheid zou kunnen bieden en dan op niet zulke drukke tijden en waar het een stuk rustiger is.
En dan dacht ik alleen op haar hoogtijdagen (de middelste week) bij de groenstroken uit te laten met een kortere riem.
Zou dat niet goed genoeg zijn?

Overigens schijnt je iets op je teef te kunnen spuiten, zodat de reuen niet ruiken, dat ze loops is? Hoorde ik van iemand anders overigens. :19:
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

ik heb een reu die ik vanwege dit soort ellende heb laten castreren.
En dan was er nog niet eens sprake van asociale baasjes.
Mijn teef van bijna 1 jaar is nog niet loops geweest, maar als ze dat wordt mag ze fijn aan de lijn een blokje om. En ik heb een wandelplek waar doordeweeks echt nooit geen hond komt. (fijn he, ik kom er graag)De gebieden waar ik anders loop, en meer mensen en honden met mij mijd ik gewoon.
En mocht er een reu aan haar kont hangen, dan ga ik gewoon keurig de hond terugbrengen. Ik weet nog veel te goed hoe het is met een intacte reu....
Iemand zei het al...het is niet alleen jouw teef maar altijd wel een teef.
lovely-me
Vaste gebruiker

Cursus begrijpend lezen is voor sommigen hier niet overbodig.

Ik liep niet in een druk losloopgebied, ik heb anderhalf uur gewandeld en zij was de enige die ik ben tegengekomen. En normaal loop ik 3 keer op een dag daar en nu 1 keer. En zoals ik al zei, er is verder niks om haar uit te laten.
Ik hoor veel van jullie zeggen, "ja dan ga ik op een rustig tijstip en op een rustige plek" :blah:
Ik deed precies hetzelfde en dat is niet goed.... verklaar u nader.....
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”