Ik had de 2 honden van mijn schoonouders ook bij me en mijn teefje die op het moment loops is.
Kom ik onderweg een vrouw tegen met een stuk of 10 honden (zal wel van de uitlaatservice zijn). Al die honden gingen achter mijn teefje aan en de meesten liepen na even snuffelen weer verder. Er bleef er 1 achter dr kont plakken en toen heb ik tegen de vrouw gezegd dat mijn hondje loops was dus dat ze hem beter even kon komen halen. Ze bleef maar roepen en roepen en ik was nog zo beleefd om te blijven wachten omdat die hond echt geen aanstalten maakte om naar haar toe te komen.
Komt ze uiteindelijk teruglopen om de hond te halen, krijg ik een heel nijdige blik. Ik zei: nou hij wil niet echt komen he... Zij: Ja vind je het gek als er iemand met een loopse teef loopt, ik heb allemaal mannetjes bij me dus dat is niet zo handig.
Dus toen zei ik: Tja dat is niet mijn probleem, als je ze niet bij je kunt houden moet je er niet zoveel meenemen. :N:
Die vrouw reageerde zo geirriteerd en boos, wat ik dus totaal niet begrijp want ik moet mijn hond toch uitlaten... ook als ze loops is moet ze nog kakken en piesen.
Ik heb dit al veel vaker meegemaakt. Dat mensen zo geirriteerd reageren, en dat terijwl ik het altijd zeg en netjes wacht tot diegene zn hond heeft aangelijnd. Ze kunnen toch moeilijk verwachten dat ik de hond 3 weken niet uitlaat.