Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
handen,benen,armen broekspijpen bijten
Moderator: moderatorteam
-
Gabber
- Actief
- Mijn ras(sen): mechelaar
- Aantal honden: 2
-
chuckie
- Zeer actief
het is een MG hondenschol waar toch op een positieve en MODERNE manier getraind wordt,maar hier moet je gewoon heel duidelijk in zijn zeiden ze,en dit is een goede manier.Gabber schreef:Tot 15 jaar geleden was iedereen achterlijk en werd iedere hond totaal verkeerd afgericht en opgevoed. Dat lijkt me toch niet. Dat een andere manier nu de trend is zegt me niet dat dat ook beter. Die instructeurs zullen toch wel wat weten. Ze hebben zelfs van honden trainen hun werk gemaakt.zepenko schreef: Maar ik weet dat er genoeg puppen- en hondencursussen zijn die nog steeds les geven op een methode die 15 jaar oud is. Vraag op je cursus maar of de instructeurs diploma's hebben van een instructeurscursus. Ik gok van niet, of een hele oude.
Chuckie 16-12-2005 - 16-11-2018 +
Voor altijd in ons hart
Voor altijd in ons hart
- Annelies
- Zeer actief
Als het een Martin Gaus school is en ze werkelijk adviseren de pup in het nekvel te pakken bij te ruw spelen, dan is dit zeer tegenstrijdig met de MG filosofie.
Fysiek contact met de pup wordt beslist afgeraden bij ongewenst gedrag; er is maar één situatie waarbij je de pup in een snelle beweging bij zijn nekvel mag pakken (en dan nooit bovenin de nek) en dat is als de pup voor het eerst echt tegen je gromt uit agressie.
Fysiek contact met de pup wordt beslist afgeraden bij ongewenst gedrag; er is maar één situatie waarbij je de pup in een snelle beweging bij zijn nekvel mag pakken (en dan nooit bovenin de nek) en dat is als de pup voor het eerst echt tegen je gromt uit agressie.

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
-
Gabber
- Actief
- Mijn ras(sen): mechelaar
- Aantal honden: 2
-
chuckie
- Zeer actief
ze hebben tegen mij gezegd dat het in mijn geval goed is om het hem op deze manier af te leren,omdat hij al bekend is met het woord nee en omdat dit dus voor hem duidelijk is.wel hebben ze gezegd hem zo min mogelijk in de nek te pakken,maar dat is ook eigenlijk niet nodig,want als we nee zeggen dan weet hij dat het niet mag.Annelies schreef:Als het een Martin Gaus school is en ze werkelijk adviseren de pup in het nekvel te pakken bij te ruw spelen, dan is dit zeer tegenstrijdig met de MG filosofie.![]()
Chuckie 16-12-2005 - 16-11-2018 +
Voor altijd in ons hart
Voor altijd in ons hart