Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lysette schreef:Ik ben ook weer thuis Floor is helemaal gelukkig want ze is met hunk Tommie op de foto geweest Ga straks de foto's even op mijn computer zetten
Inge O schreef:zo, ik ben ook weer thuis, de hondjes lopen nog lekker buiten te struinen, 'behoorden wij moe te zijn dan ? - eerst nog even het erf inspecteren hoor, slapen kunnen we altijd nog '.
Mijn ervaring is dat het vaak pas mis gaat wanneer er voer in het spel is, of wanneer we lang stil staan. Verder heb ik nog geen (echt) heftige conflicten meegemaakt. Nog nooit bloed gezien tenminste.
Mijn ervaring is dat het vaak pas mis gaat wanneer er voer in het spel is, of wanneer we lang stil staan. Verder heb ik nog geen (echt) heftige conflicten meegemaakt. Nog nooit bloed gezien tenminste.
Ja, mijn ervaring ook
Zeker met stok-gekke Kaya :N:
Ja, mijn ervaring ook
Zeker met stok-gekke Kaya :N:
Mijn ieniemienie-muisje Dusty ( van inderdaad 3 kilo ) ligt nu heerlijk tegen Maxi aan te slapen en heeft genoten vandaag! en ja...alles zit er nog op en aan!
Zo, ik ben ook weer thuis. Eerst nog even naar mijn moeder in Hilversum geweest en daar mijn zoon opgepikt. Thuisgekomen even naar het park met Catootje en daarna boodschappen gedaan. Nu snel even foto's kijken.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Ik moet mijn foto's nog verkleinen, maar ik probeer ze er vanavond er nog op te zetten.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Nou, dat was leuk een aantal van jullie in levende lijve te ontmoeten en vooral veel hondjes in het echie te zien die ik alleen nog maar van foto's ken!
Ik vond het een lekkere wandeling, erg geslaagd!
Doe graag nog eens een keertje mee!
Het was echt heel erg gezellig vandaag Heb hier nu 2 snurkende honden samen op de bank liggen Wat hadden ze het naar hun zin zeg. Vooral van Quincy stond er echt heel erg verbaasd te kijken steeds weer, ik had echt niet verwacht dat hij zo zou zijn zoals hij nu was. Volgende keer gaat hij weer lekker mee
Leuk om jullie aan het eind nog even te zien. Alleen weet ik nu nog van de meesten niet wie wie is en bij welke hond(en) hoorde. Volgende keer dus gewoon de wandeling meelopen.
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka
In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011 mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn! Zo te zien was het erg gezellig
En zo op de foto's te zien heeft Chaya het ook erg naar haar zin gehad
Heeft ze zich nog een beetje gedragen?