Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoe ons tweede hondje zindelijk maken
Moderator: moderatorteam
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Je hebt je eerste bericht aangepast zag ik, volgens mij ben je een heel ongeduldig mens, want je hebt ook niet het geduld om de woorden fatsoenlijk helemaal te typen, maar twee of een letter van het woord, erg irritant. Mijn hond was in twee weken tijd zindelijk, maar vraag me niet wat ik daar voor heb moeten doen, elke 10 minuten buiten staan in de winter in de kou staan blauwbekken, en geduld hebben, geduld is een schone zaak. O ja en mijn hond was negen weken toen we hem kochten.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
-
sweet me
- Vaste gebruiker
vinkje als je dat stoort dan ben jij pas een ongeduldig mens!!! en ik zie dat pas wanneer ik het al geplaatst heb en denk dan van oei een foutje en als je dat niet aan staat moet je dat van mij niet lezen dat vind ik nu eens IRRITANT. Waar jij nu over begint!
nu gaat het al wat beter met mijn pup sinds ik deze vraag geplaatst heb en ik ga om het uur met haar naar buiten en lukt wat beter
nu gaat het al wat beter met mijn pup sinds ik deze vraag geplaatst heb en ik ga om het uur met haar naar buiten en lukt wat beter
-
boxersien
Nou, een opgewonden stantje ben je zeker!!! 4 uur alleen vind ik veel te lang voor een puppy en belonen als je thuiskomt omdat de ontlasting voor de deur ligt vind ik ook niet goed. Snap alleen niet dat de pup alleen 's avonds binnen plast en niet overdag als je thuis bent. Volgens mij is het niet de pup lui is 's avonds. En verder: zeker na elke keer eten, drinken, spelen, diep slapen enz uitlaten. Mijn boxer is 6,5 jaar en als hij 's avonds 3 uur vast heeft liggen slapen en wordt dan wakker dan moet hij ook even worden uitgelaten (even piesen en weer terug). Zelf vind ik altijd dat je 's avonds extra goed moet opletten en gewoon een keer vaker gaan (ook al zit je te internetten of een film te bekijken). Met zijn 6,5 jaar laat in hem nog 7x per dag uit, maar wat geeft dat?sweet me schreef:vinkje als je dat stoort dan ben jij pas een ongeduldig mens!!! en ik zie dat pas wanneer ik het al geplaatst heb en denk dan van oei een foutje en als je dat niet aan staat moet je dat van mij niet lezen dat vind ik nu eens IRRITANT. Waar jij nu over begint!
Hij kan trouwens maximaal 4 uur alleen zijn, vind het dus erg knap dat je pup dat gewoon accepteerd, ondanks een tweede hond in huis!!
Succes met de pup verder, maar ik had wat meer tijd ervoor genomen (dus ook de middag!) 4 uur werken betekend toch al gauw 5 uur niet uitlaten en dat is heel lang voor een pup!
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
De lange stukken van jou lees ik niet, deze toevallig wel. Voor je post kan je ook even op "voorbeeld" klikken en dan de tekst nog eens overlezen. Het gaat niet om foutjes, het gaat erom dat je mega lappen tekst onleesbaar zijn door slordigheid.sweet me schreef:vinkje als je dat stoort dan ben jij pas een ongeduldig mens!!! en ik zie dat pas wanneer ik het al geplaatst heb en denk dan van oei een foutje en als je dat niet aan staat moet je dat van mij niet lezen dat vind ik nu eens IRRITANT. Waar jij nu over begint!
Anne
-
sweet me
- Vaste gebruiker
Met belonen als ik thuis kom bedoel ik eigenlijk gewoon blij zijn en ze groeten heb het misschien wat verkeerd uitgelegd
. Ik ga voor ik werken ga zeker een keer of 5 met ze buiten dat hun blaasjes wat leger zijn hihihi
En s'avonds probeer ik haar zo goed mogelijk in de gaten te houden mr het gebeurde vaak als ik iets aan het doen was dat ik haar niet zo goed in de gaten kon houden, mr nu lukt het heel goed.
En de band tss ons is ook beter geworden omdat ik niet mr 'grommel' als er wat pipi ligt, ruim het nu gewoon op en basta
Toch flink van me he
ik zal het mr zelf zeggen hahaha
Ja ze aanvaard het heel goed dat ik toch even weg moet, ja ik zou ook eigenlijk liever thuis blijven met ze mr het is nu zo, er zijn mensen die ganse dag weg zijn en hun hond zit ganse dag binne. Vindt eigenlijk dat dit toch heel lang is
Bedankt voor de nuttige tips
En s'avonds probeer ik haar zo goed mogelijk in de gaten te houden mr het gebeurde vaak als ik iets aan het doen was dat ik haar niet zo goed in de gaten kon houden, mr nu lukt het heel goed.
En de band tss ons is ook beter geworden omdat ik niet mr 'grommel' als er wat pipi ligt, ruim het nu gewoon op en basta
Ja ze aanvaard het heel goed dat ik toch even weg moet, ja ik zou ook eigenlijk liever thuis blijven met ze mr het is nu zo, er zijn mensen die ganse dag weg zijn en hun hond zit ganse dag binne. Vindt eigenlijk dat dit toch heel lang is
Bedankt voor de nuttige tips