hij is namelijk met de hill's niet erg blij

dus wie weet wat voor een slanke hond om op gewicht te blijven

Moderator: moderatorteam
Da´s een heel goeie - die houden we erin, Charlotte!Sandro schreef:Oh ja, en heel zuining zijn met tussendoortjes.
Ik zou zelf kiezen voor een goede merkbrok(dus geen goedkoop supermarktspul!),want van een goede premiumbrok hoef je zowiezo al minder te voeren.Dus een goede brok en daar dus minder dan aanbevolen van geven en dan vanwege problemen met lopen,minstens 4 maal daags 15 minuten rustig laten stappen.Je hebt trouwens een goede kans dat als je hond echt 10 kilo kwijt raakt dat ie ook vele malen beter gaat lopen,te veel aan overgewicht kan artrose veroorzaken.Nog beter zou het zijn om je hond op vers voer te zetten,er is zelfs al een versvoer wat erg goedkoop is,dat heet Smuldier en is te koop in bakjes van 400 gram bij C1000 voor 0,59 cent per bakje.mysticfun schreef:Maar Mysticfun, misschien zou je ook eens wat moeite kunnen doen om jezelf wat bij te scholen over de voedingsbehoefte van honden?
daar ben ik nu dus mee bezig ik wilde dus graag weten wat voor soorten voer er mischien het beste zouden zijn voor mijn hond,
en wat betreft beweging dat mag hij op het moment maar beperkt, want hij heeft problemen met zijn poten en donderdag worden foto's gemaakt om te kijken wat dat nou precies is en dan kan ik op basis daarvan mischien weer wat meer met hem gaan doen.