Het lijkt er alleen wel op of je bij de viskraam staat als ze bij je in de buurt komt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nog eens vis
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
-
- Erelid
- Contacteer:
dan heb je zo wie zo nog de vraag of het wel zo'n goed idee is om die zalm te geven aan je honden.Sennaruby schreef:De meeste rauwe zalmen die je kunt kopen, zijn gekweekte zalmen. En gekweekte zalmen bevatten meer parasieten als wilde zalmen.
als je weet wat die gekweekte zalmen te vreten krijg lust je het zelf ook al niet meer..gekweekte zalm smaakt naar kip en afval

Ik denk dat mijn honden het niet zonder reden weigeren te eten

Ja zo valt er van alles wel wat te zeggen,want als ik zie wat koeien te eten krijgen.......En de kippen uit de bio-industrie eten vast ook geen 5-sterrren menuutje.En kan ik nog wel even doorgaan.Je zou ze bijna weer brok gaan voeren(lekker steriel...)ien schreef:dan heb je zo wie zo nog de vraag of het wel zo'n goed idee is om die zalm te geven aan je honden.Sennaruby schreef:De meeste rauwe zalmen die je kunt kopen, zijn gekweekte zalmen. En gekweekte zalmen bevatten meer parasieten als wilde zalmen.
als je weet wat die gekweekte zalmen te vreten krijg lust je het zelf ook al niet meer..gekweekte zalm smaakt naar kip en afval![]()
Ik denk dat mijn honden het niet zonder reden weigeren te eten
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
precies..maar dan is "luisteren naar je hond" voor mij wel een indicatie wat zij wel of niet willen eten en waar het vandaan komt.Mauyak schreef:Ja zo valt er van alles wel wat te zeggen,want als ik zie wat koeien te eten krijgen.......En de kippen uit de bio-industrie eten vast ook geen 5-sterrren menuutje.En kan ik nog wel even doorgaan.Je zou ze bijna weer brok gaan voeren(lekker steriel...)ien schreef:dan heb je zo wie zo nog de vraag of het wel zo'n goed idee is om die zalm te geven aan je honden.Sennaruby schreef:De meeste rauwe zalmen die je kunt kopen, zijn gekweekte zalmen. En gekweekte zalmen bevatten meer parasieten als wilde zalmen.
als je weet wat die gekweekte zalmen te vreten krijg lust je het zelf ook al niet meer..gekweekte zalm smaakt naar kip en afval![]()
Ik denk dat mijn honden het niet zonder reden weigeren te eten![]()
![]()
Zij vreten nml ook niet alle kip!
zo ook laatst met pens..en als zij dit weigeren dan weet IK dat het niet kosher is.
dus die vis vreten ze niet..en niet zonder reden!
hoeft het helemaal niet biologisch te zijn..even verdiepen waar materiaal vandaan komt