Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Baas beschermen
Moderator: moderatorteam
-
Danoontje
- Vaste gebruiker
Baas beschermen
Ik heb even een vraagje..... ik loop heel vaak alleen met mijn honden in het bos...... nu vroeg ik mij af of mijn honden me zouden beschermen als ik door een onbekende aangevallen zou worden of door een groepje jongens ofzo. Deze vraag heb ik ook op de hondenschool gesteld en mijn leraar maakte een geintje met me en greep me plotseling vast....... mijn hond reageerde daar natuurlijk niet echt op....... hij heeft al jaren les van deze man...... heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd??? Zou ik best eens willen maar ik kan geen vrijwilliger vinden hihihi.

Vito en Juna 4ever.............
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Baas beschermen
Wat voor ras is je hond, dat zegt meestal al een hoop. Over het algemeen gaat vrijwel iedere hond blaffen en opgewonden rondspringen als er stront aan de knikker is en de meeste herders etc zullen ook wel bijten als je ze aanspoort.Danoontje schreef:Ik heb even een vraagje..... ik loop heel vaak alleen met mijn honden in het bos...... nu vroeg ik mij af of mijn honden me zouden beschermen als ik door een onbekende aangevallen zou worden of door een groepje jongens ofzo. Deze vraag heb ik ook op de hondenschool gesteld en mijn leraar maakte een geintje met me en greep me plotseling vast....... mijn hond reageerde daar natuurlijk niet echt op....... hij heeft al jaren les van deze man...... heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd??? Zou ik best eens willen maar ik kan geen vrijwilliger vinden hihihi.
![]()
Testen is geen goed idee want je kan je hond daarmee onzeker maken en evt extra scherp op aanvallers aangezien hij dan weet dat dat kan gebeuren. Verder kan hij onverwacht/onbedoeld toch iemand bijten ook al denk je van niet
-
Danoontje
- Vaste gebruiker
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
-
shadow1
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 3
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Devlin is niet zo'n heel zelfverzekerde hond maar ik weet dat ze me absoluut beschermen zou.
Laatst lag ze op de hondenschool aan mijn voeten te kijken naar de behendigheid. Eén van de instructrices (waar ze dol op is) kwam vol op mij afrennen. Ze had goede bedoelingen, wilde me alleen maar iets in de hand drukken omdat ze snel weer les moest geven.
Devlin bedacht zich niets en sprong blaffend en bijtend tussen haar en mij in.
Ik dacht eerst nog dat ze misschien gewoon geschrokken was, maar een vriend van me die toevallig getuige was van het voorval zei dat ze echt tussen de instructrice en mij ingesprongen was.
Gelukkig hapte ze mis overigens want het was hoe dan ook natuurlijk niet goed van haar. Maar wel te begrijpen. Iets wat de instructrice gelukkig ook besefte en er dus geen probleem van maakte
Aan Devlin merk ik trouwens dat ze vooral in het donker heel beschermend naar mij is. Nadert er iemand van voren dan gaat ze een stukje voor me uit lopen. Komt er iemand achter ons aan dan gaat ze achter me lopen.
Ooh ja, Devlin is een Bouvier
Laatst lag ze op de hondenschool aan mijn voeten te kijken naar de behendigheid. Eén van de instructrices (waar ze dol op is) kwam vol op mij afrennen. Ze had goede bedoelingen, wilde me alleen maar iets in de hand drukken omdat ze snel weer les moest geven.
Ik dacht eerst nog dat ze misschien gewoon geschrokken was, maar een vriend van me die toevallig getuige was van het voorval zei dat ze echt tussen de instructrice en mij ingesprongen was.
Gelukkig hapte ze mis overigens want het was hoe dan ook natuurlijk niet goed van haar. Maar wel te begrijpen. Iets wat de instructrice gelukkig ook besefte en er dus geen probleem van maakte
Aan Devlin merk ik trouwens dat ze vooral in het donker heel beschermend naar mij is. Nadert er iemand van voren dan gaat ze een stukje voor me uit lopen. Komt er iemand achter ons aan dan gaat ze achter me lopen.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
Reini
- Zeer actief
Vegas is een Amerikaanse Staffordshire Terriër reu van 11 maanden. Hoe ik het zo in kan schatten zal hij me beschermen als ik ooit zou worden belaagd. De Amstaff is een mensenvriend in hart en nieren en absoluut niet eenkennig maar ze komen wel op voor de baas als er nood aan de man is.
Een tijdje terug was mijn vader in een gekke bui en hij was me behoorlijk aan het pesten
knijpen etc. Op een gegeven moment was ik het zat en riep ik 'klaar nou', zoals ik dat ook eigenlijk altijd tegen Vegas zeg. Paps was nog niet uitgeklierd en kneep me nog eens extra in mijn arm en daar was Vegas het niet mee eens
Hij sprong tegen mijn vader op en manoeuvreerde zich tussen ons in. Mijn vader is maar opgehouden toen 
Overigens zal ik nooit iets in scene zetten om te kijken hoe mijn hond reageert als ik wordt aangevallen. Je weet helemaal niet hoe je hond gaat reageren en misschien maak je hem wel hartstikke bang
Een tijdje terug was mijn vader in een gekke bui en hij was me behoorlijk aan het pesten
Overigens zal ik nooit iets in scene zetten om te kijken hoe mijn hond reageert als ik wordt aangevallen. Je weet helemaal niet hoe je hond gaat reageren en misschien maak je hem wel hartstikke bang
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Bruno denk ik niet, maar Tomas jaagt nu al alles wat vreemd is binnen een straal van 20 meter van me vandaan.Iets waar niet iedereen blij mee is maar ik heb alleen daardoor al niets te duchten
Eer zijn genoeg vrouwen die niet alleen in het bos durven wandelen omdat ze schrik hebben van mannen (gelukkig hoor ik daar niet bij)dus als Tomas eens tegen een man aanblaft geef ik dat meestal als verweer/verontschuldiging.Afleren is me namelijk nog steeds niet gelukt.
Eer zijn genoeg vrouwen die niet alleen in het bos durven wandelen omdat ze schrik hebben van mannen (gelukkig hoor ik daar niet bij)dus als Tomas eens tegen een man aanblaft geef ik dat meestal als verweer/verontschuldiging.Afleren is me namelijk nog steeds niet gelukt.
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
Of Casper echt iets zal doen tegen een ander weet ik niet. Hij is best bang van andere mensen en slaat al gauw op de vlucht als iemand te dicht bijkomt. Toch heeft hij al grommend al een aantal maal "engerds" bij me weggejaagd. Dan gromde hij terwijl hij zich wel opmaakte om te vluchten dus als het puntje bij paaltje komt weet ik niet wat hij zal doen.
Smekkerdje is voor de duvel niet bang en is er heilig van overtuigd dat hij de grootste hond ter wereld is. Ook hij heeft al eens bewezen dat hij goed op zijn vrouwtje past maar het wurm weegt net 5 kilo dus zal qua bescherming niet erg veel zoden aan de dijk zetten
Experimenteren met nepaanvallers lijkt mij eigenlijk een erg slecht plan...
Smekkerdje is voor de duvel niet bang en is er heilig van overtuigd dat hij de grootste hond ter wereld is. Ook hij heeft al eens bewezen dat hij goed op zijn vrouwtje past maar het wurm weegt net 5 kilo dus zal qua bescherming niet erg veel zoden aan de dijk zetten
Experimenteren met nepaanvallers lijkt mij eigenlijk een erg slecht plan...
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
- Seven6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
je weet het nooit ik liep altijd met een stafford en een golden in het bos ik werd daar op een dag achter na gezeten door een man hij liep heel lang achter mij aan naar een tijdje was hij voor me en rende om me af :N: de stafford ging blaffen maar yari de golden greep hem erg hard in zijn arm hij bloede ook , de man is later op gepakt hij was een potlood venter maar ik had nooit verwacht dat yari me zou redden en niet bullit
dus zo zie je maar weer je weet nooit welke hond jou gaat beschermen
dus zo zie je maar weer je weet nooit welke hond jou gaat beschermen
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Ik betwijfel echt of mijn honden me zouden helpen, ik vind het echt sukkeltjes wat dat betreft.
Maat wat ik me nou altijd afvraag: men zegt dat jij de baas bent, jij moet de leiding nemen. Maar als een hond je gaat beschermen, neemt hij de leiding toch over? Dat zou dus toch eigenlijk juist niet moeten? Of zie ik dat verkeerd?
Maat wat ik me nou altijd afvraag: men zegt dat jij de baas bent, jij moet de leiding nemen. Maar als een hond je gaat beschermen, neemt hij de leiding toch over? Dat zou dus toch eigenlijk juist niet moeten? Of zie ik dat verkeerd?
- Gonny
- Zeer actief
Ik weet alleen van Sindy zeker dat ze mij echt zal beschermen.....
een tijd terug was hier een oom en die liep te klieren met zn mobieltje en ik wilde dat afpakken, hij ging toen in bokshouding staan en riep: kom maar op!!! waarop Sindy dus tussen ons in ging staan blaffen en happen richting hem....(daar schrok ik trouwens best een beetje van en mn oom helemaal, want die trok wit weg en ging buiten maar even een sigaretje roken
)
een tijd terug was hier een oom en die liep te klieren met zn mobieltje en ik wilde dat afpakken, hij ging toen in bokshouding staan en riep: kom maar op!!! waarop Sindy dus tussen ons in ging staan blaffen en happen richting hem....(daar schrok ik trouwens best een beetje van en mn oom helemaal, want die trok wit weg en ging buiten maar even een sigaretje roken

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Zeker weten doe ik het niet. Maar ik weet wel dat Spike er altijd tussen springt als we aan het stoeien zijn, of met anderen.
Plus dat Spike niet altijd gecharmeerd is van vreemde mensen als ze soms te dicht in zijn/mijn buurt komen.
Pas liep ik in de straat, liepen er een stuk achter mij mensen, kwamen gewoon van visite van de buren vandaan. Ik had ze vast hoor, niets aan de hand. Maar Spike bleef wel grommende achter zich kijken. Het zinde hem écht niet.
Dus ik vermoed dat hij wel wat zou doen als ik hem 'nodig' zou hebben.
Of misschien vluchten de rottweilers weg en vliegt Birdy de aanvaller aan, hihi
Plus dat Spike niet altijd gecharmeerd is van vreemde mensen als ze soms te dicht in zijn/mijn buurt komen.
Pas liep ik in de straat, liepen er een stuk achter mij mensen, kwamen gewoon van visite van de buren vandaan. Ik had ze vast hoor, niets aan de hand. Maar Spike bleef wel grommende achter zich kijken. Het zinde hem écht niet.
Dus ik vermoed dat hij wel wat zou doen als ik hem 'nodig' zou hebben.
Of misschien vluchten de rottweilers weg en vliegt Birdy de aanvaller aan, hihi
- Milou85
- Zeer actief
ik heb bij pasja werkelijk geen idee. Hij is een kruising mechelaar x aki inu. Van beide honden wordt kei hard gezechd dat ze altijd hun baas zouden beschermen.
Soms (vooral als ik alleen met hem loop) kan hij op bepaalde dingen wat vreemd reageren. Behoorlijk grommen naar een visser langs de kant van het water. Of een kind met een knal oranje jas die tussen wat bomen in zit. Maar als een vreemde een keer iets heel hard roept, op de grond stampt of in zijn handen klapt ofzo weet hij niet hoe hard hij weg moet rennen. Dan slaat hij op de vlucht.
1 keer had ik het wel fijn gevonden om te weten of hij me zou beschermen of niet. Liep er 's nachtes een kerel achter me aan. En heel erg lang. Ik ging anders lopen om te zien of hij bleef volgen en dat deed hij. Ik was alleen thuis dus ik ben helemaal naar mijn vriend zijn werk gelopen langs een 'drukkere' weg. HIj bleef volgen dus ik heb mijn vriend gebeld en toen ik bij de kazerne aan kwam stond de beveiliging al klaar.
Zij verklaring was dat hij naar een vriend moet lopen ( ik heb een dik half uur gelopen!) en dat als ik zo panisch was moest ik niet alleen m'n hond uitlaten!
Pasja ging toen die vent achter me liep alleen maar steeds harder lopen. En wilde alleen maar snel weg.
Toen de beveiliging en mijn vriend achter die vent aan rende wilde Pasja zich er wel mee bemoeie.
Maar ik voelde me dus met pasja niet echt veiliger ofzo, ondanks dat zijn uiterlijk wel wat indruk zou moeten maken.
Soms (vooral als ik alleen met hem loop) kan hij op bepaalde dingen wat vreemd reageren. Behoorlijk grommen naar een visser langs de kant van het water. Of een kind met een knal oranje jas die tussen wat bomen in zit. Maar als een vreemde een keer iets heel hard roept, op de grond stampt of in zijn handen klapt ofzo weet hij niet hoe hard hij weg moet rennen. Dan slaat hij op de vlucht.
1 keer had ik het wel fijn gevonden om te weten of hij me zou beschermen of niet. Liep er 's nachtes een kerel achter me aan. En heel erg lang. Ik ging anders lopen om te zien of hij bleef volgen en dat deed hij. Ik was alleen thuis dus ik ben helemaal naar mijn vriend zijn werk gelopen langs een 'drukkere' weg. HIj bleef volgen dus ik heb mijn vriend gebeld en toen ik bij de kazerne aan kwam stond de beveiliging al klaar.
Zij verklaring was dat hij naar een vriend moet lopen ( ik heb een dik half uur gelopen!) en dat als ik zo panisch was moest ik niet alleen m'n hond uitlaten!
Pasja ging toen die vent achter me liep alleen maar steeds harder lopen. En wilde alleen maar snel weg.
Toen de beveiliging en mijn vriend achter die vent aan rende wilde Pasja zich er wel mee bemoeie.
Maar ik voelde me dus met pasja niet echt veiliger ofzo, ondanks dat zijn uiterlijk wel wat indruk zou moeten maken.
-
Danoontje
- Vaste gebruiker
en Silly dan ???? geintje...........pasja85 schreef:ik heb bij pasja werkelijk geen idee. Hij is een kruising mechelaar x aki inu. Van beide honden wordt kei hard gezechd dat ze altijd hun baas zouden beschermen.
Vito en Juna 4ever.............
- Milou85
- Zeer actief
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
haha nou zijn pa kon er wat van hoor, daar durfden we in het begin echt niet zomaar bij in de kennel te stappenpasja85 schreef:ik heb bij pasja werkelijk geen idee. Hij is een kruising mechelaar x aki inu. Van beide honden wordt kei hard gezechd dat ze altijd hun baas zouden beschermen.
Tja mijn honden. Ik liep laatst een keer op het strand en het begon al wat te schemeren. Staat daar iemand te bellen, Baloe had het eerst niet door. Ineens hoort ze die kerel, nou echt, ze was compleet over de zeik.
Keizer daarentegen rende op die meneer af en zou hem wel eens even een lesje leren.
Ik schaamde me dood haha
Penotti & Sombra!

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer

- Milou85
- Zeer actief
Ik denk dat pasja wel degelijk wat van pa mee heeft gekregen maar dan waarschijnlijk vooral het gedrag tegen over soort en sexe genoten
Naar mensen is hij eigenlijk super blij en druk. Alleen reageerd hij wel een beetje anders als het donker is en ik met hem alleen iemand tegen kom. Maar haal je hem aan dan kun je je bergen :N: zo blij hij dan is.
Ik denk alleen dat er in zijn eerste jaar ook wel het een en ander heeft mee gemaak en dat hij daarom soms voor bepaalde dinge en geluiden op de vlucht slaat. De held
-
jidde
Nanni beschermt me, 100% zeker. Als ik met iemand stoei, kom ze er nu al tussen en hapt ze de ander :N:
Tuana zal ook helpen, wel op een hele andere manier als Nanni. Nanni is snel hap, op een snelle manier. Tuana zal er met veel banbare op af gaan en zo proberen weg te jagen (denk ik hoor, heb het nooit meegemaakt)
Tuana zal ook helpen, wel op een hele andere manier als Nanni. Nanni is snel hap, op een snelle manier. Tuana zal er met veel banbare op af gaan en zo proberen weg te jagen (denk ik hoor, heb het nooit meegemaakt)
-
rubella
- Actief
Ik denk dat Devlin een probleem geweldig heeft opgelost!Frederique schreef:Devlin is niet zo'n heel zelfverzekerde hond maar ik weet dat ze me absoluut beschermen zou.
Gelukkig hapte ze mis overigens want het was hoe dan ook natuurlijk niet goed van haar. Maar wel te begrijpen. Iets wat de instructrice gelukkig ook besefte en er dus geen probleem van maakte![]()
Ze beschermde jou, maar beet niet echt naar die instructrice, die ze ook wel "mag".
Ik denk echt dat hij een hond niet mis hapt, maar in dat geval dreigt, of iemand een lesje leert!
Of zie ik dat helemaal fout?
groetjes, Wina

- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Wel leuk om te lezen hoe jullie honden jullie beschermen
Van Tip dacht ik altijd dat hij me helemaal niet zou helpen, integendeel zelfs. Als ik met mijn ex aan het stoeien was hing Tippie altijd in MIJN mouw, ipv in ZIJN mouw, terwijl het toch echt MIJN hondje was. Dus ik verwachtte eigenlijk dat hij mij niet echt zou beschermen.
Tot ik bij een oom en tante op visite was. Tippie en die oom zagen elkaar voor de 2e keer toen. Oom dacht grappig te zijn, greep mij vast en riep heel hard BOE. Toen had hij dus ineens een grommende Tip aan zijn broekspijp hangen
Oeps... Doet ie anders nooit
:N:
Gelukkig konden we er allemaal om lachen, alleen weet ik nog steeds niet precies of ik Tip nu wel of niet moest straffen daarvoor.
Van Tip dacht ik altijd dat hij me helemaal niet zou helpen, integendeel zelfs. Als ik met mijn ex aan het stoeien was hing Tippie altijd in MIJN mouw, ipv in ZIJN mouw, terwijl het toch echt MIJN hondje was. Dus ik verwachtte eigenlijk dat hij mij niet echt zou beschermen.
Tot ik bij een oom en tante op visite was. Tippie en die oom zagen elkaar voor de 2e keer toen. Oom dacht grappig te zijn, greep mij vast en riep heel hard BOE. Toen had hij dus ineens een grommende Tip aan zijn broekspijp hangen
Oeps... Doet ie anders nooit
Gelukkig konden we er allemaal om lachen, alleen weet ik nog steeds niet precies of ik Tip nu wel of niet moest straffen daarvoor.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
Oe ja dat is minder want daar had pappa wel een handje van.pasja85 schreef:foei gevaarlijke hond zeg die keizer. Laat je die uit met muilkorf?
![]()
Ik denk dat pasja wel degelijk wat van pa mee heeft gekregen maar dan waarschijnlijk vooral het gedrag tegen over soort en sexe genoten![]()
Toch was het zo'n ontzettend gave en mooie hond, echt zo eentje die je nooit meer vergeet.
Penotti & Sombra!

-
Rob*
- Zeer actief
Ze hebben eens geprobeerd mij aan te vallen uit het niets en Blisje ging er vol in zonmder vrees, ook toen er werd ingebroken of dat iemand tegen mij lelijk deed, hij wacht niet en zal vol overgave ze leven geven voor me en ik ook voor hem zonder pardon
Ze voelen donders goed als het nep is, vooral werkrassen zijn daar heel keen in, ze voelen vaak feilloos aan of het echt of nep is, dol met me en Blisje doet mee, val me aan en hij bijt iemand ze strot open
Ze voelen donders goed als het nep is, vooral werkrassen zijn daar heel keen in, ze voelen vaak feilloos aan of het echt of nep is, dol met me en Blisje doet mee, val me aan en hij bijt iemand ze strot open
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt.
Wel verbale ruzies en bij ééntje ging Kaya naast me zitten en keek strak naar de man. Verder deed ze gelukkig niets.
Vermoedelijk zullen mijn honden mij wel beschermen. Kaya is heel lief met mensen, maar de waaksheid en bescherming zit in het ras, dus ik vermoed wel dat ze me beschermd.
Moritz beschermd me sowieso, maar is een bange poeperd (
), dus die zal er denk ik niet vol ingaan maar gaan 'snel happen/bijten' / wegrennen en weer terugkomen om weer een snelle beet uit te delen.
Met hem heb ik het dus meegemaakt dat hij ws dacht dat mijn vriendin mij aanviel: hij zag haar voor het eerst en wij, hartstikke dom, gingen gek enthousiast doen (omhelzen, gek doen) en toen hapte hij dus
Geen volle beet gelukkig, maar wel een blauwe arm.
Wel verbale ruzies en bij ééntje ging Kaya naast me zitten en keek strak naar de man. Verder deed ze gelukkig niets.
Vermoedelijk zullen mijn honden mij wel beschermen. Kaya is heel lief met mensen, maar de waaksheid en bescherming zit in het ras, dus ik vermoed wel dat ze me beschermd.
Moritz beschermd me sowieso, maar is een bange poeperd (
Met hem heb ik het dus meegemaakt dat hij ws dacht dat mijn vriendin mij aanviel: hij zag haar voor het eerst en wij, hartstikke dom, gingen gek enthousiast doen (omhelzen, gek doen) en toen hapte hij dus
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Milou85
- Zeer actief
Gister heb ik het kunnen mee maken. Ik liet pasja uit en had sill in een rugzak op mijn buik mee (ja zo gaat dat nu omdat hij nog niet zo veel mee kan lopen, en ik moet alleen lopen).
Mijn vriend was niet thuis en het baby hondje was dus ook nog mee.
Ik haal sill even uit de tas en zet hem neer om hem een plas te laten doen.
Ik zag al dat er een man aan aan kwam lopen dus ik lette al wel goed op.
Toen deed sill een plas dus was mijn aandacht even helemaal bij het belonen daarvan.
Ondertussen was die man aardig dicht bij en die wilde Pasja dus aanhalen en trok mijn ondersteboven. Bij de man aangekomen ging hij tekeer!!!
Grommen en blaffen en je zag duidelijk dat hij zich geen houding aan wist te nemen.
Hij was blij aan gehaald te worden maar ondertussen super alert en nerveus. Hij liet zich aaien maar af en toe sprong hij in de verdediging en begon te blaffen en te grommen.
Deze jonge aardige man was ook alert maar niet bang (ikke wel trouwens omdat Pasja zo anders deed dan anders en zijn lichaams houding was ook niet helmaal duidelijk).
Ik probeerder pasja gerust te stellen. Dat lukte aardig maar af toe toe sprong hij weer in verdediging stand. En alsmaar tussen mij en hem in blijven staan en draaien.
Nu weet ik dat als ik alleen loop in het donker en z'n baby broertje bij me heb, hij me zeker zal veredigen. Nou weet ik alleen niet of dit was voor mij of voor de pup?
We hebben nog een poos staan praten. Het bleek dus gewoon een hele vriendelijk jongen te zijn die bij ons in de buurt woont ofzo en ook gek op honden is. Hij vond het goed dat Pasja zo deed zoals hij deed. Omdat je toch als meid alleen midden in de nacht over straat gaat met die hond om hem uit te laten. Hij maakte toch wel indruk zei hij.
Nou ik heb dus nu een persoonlijke body gard waar ik op kan vertrouwen mocht er een keer iets raars gebeuren tijdens het uitlaten
geeft me toch een best goed en veilig gevoel 
Mijn vriend was niet thuis en het baby hondje was dus ook nog mee.
Ik haal sill even uit de tas en zet hem neer om hem een plas te laten doen.
Ik zag al dat er een man aan aan kwam lopen dus ik lette al wel goed op.
Toen deed sill een plas dus was mijn aandacht even helemaal bij het belonen daarvan.
Ondertussen was die man aardig dicht bij en die wilde Pasja dus aanhalen en trok mijn ondersteboven. Bij de man aangekomen ging hij tekeer!!!
Grommen en blaffen en je zag duidelijk dat hij zich geen houding aan wist te nemen.
Hij was blij aan gehaald te worden maar ondertussen super alert en nerveus. Hij liet zich aaien maar af en toe sprong hij in de verdediging en begon te blaffen en te grommen.
Deze jonge aardige man was ook alert maar niet bang (ikke wel trouwens omdat Pasja zo anders deed dan anders en zijn lichaams houding was ook niet helmaal duidelijk).
Ik probeerder pasja gerust te stellen. Dat lukte aardig maar af toe toe sprong hij weer in verdediging stand. En alsmaar tussen mij en hem in blijven staan en draaien.
Nu weet ik dat als ik alleen loop in het donker en z'n baby broertje bij me heb, hij me zeker zal veredigen. Nou weet ik alleen niet of dit was voor mij of voor de pup?
We hebben nog een poos staan praten. Het bleek dus gewoon een hele vriendelijk jongen te zijn die bij ons in de buurt woont ofzo en ook gek op honden is. Hij vond het goed dat Pasja zo deed zoals hij deed. Omdat je toch als meid alleen midden in de nacht over straat gaat met die hond om hem uit te laten. Hij maakte toch wel indruk zei hij.
Nou ik heb dus nu een persoonlijke body gard waar ik op kan vertrouwen mocht er een keer iets raars gebeuren tijdens het uitlaten
- yeppe
- Vaste gebruiker
- Contacteer: