Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraagje over 'op je plaats'

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Zoek stok! schreef:
pepim schreef: Zo voelde het niet hoor, maar ik dacht ik zal toch maar even uitleggen, hoe ik het gebruik en hoe het gekomen is.
Het is tenslotte mijn eerste hond en ik wil het gewoon goed doen, vandaar dat ik hier veel lees en vraag, komt Mizou alleen maar ten goede hoop ik! :mrgreen:
Natuurlijk, ik vraag misschien nog wel meer hoor. Alleen maar goed lijkt me!
Ja ik vind het ook echt belangrijk en ik merk, dat ik nu wat zelfverzekerder ben, dat dat ook zijn uitwerking heeft op Mizou, het gaat gewoon beter!
Niet dat ik er al ben, maar ik ben wel de baas en ik denk, dat dat al heel wat is!
Ik bedoel daarmee, dat ik haar niet in alles aanbid en regels heb, net als met mijn kids, aanbidden doe ik nu meestal in stilte :wink:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

pepim schreef: Ik bedoel daarmee, dat ik haar niet in alles aanbid en regels heb, net als met mijn kids, aanbidden doe ik nu meestal in stilte :wink:
En daardoor wordt het alleen maar een leukere hond en kun je haar nog meer in stilte aanbidden :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

:mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”