Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Oppas

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Selian
Actief
Mijn ras(sen): Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas&Ruby
Selian Border Collie's
Contacteer:

Ongelezen bericht door Selian »

Bij ons zou het niet gaan..
Maar het is geen optie om 1 hond mee te nemen op de vakantie?
Kan me enigsinds inderdaad voorstellen dat de hond nerveus wordt van een kennel..
Ik wens je veel succes met het zoeken, naar een goed huisje voor de zomer..

xxx
Groetjes,
Jeroen, Manuela
Selian,Jonas & Ruby
Selian Border Collie's
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Wanneer is de vakantie eigenlijk?
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Kan Ben niet gewoon mee? Wij boeken altijd wat waar de hond gewoon mee kan, heb je ook geen gedoe met oppas zoeken.

Anne
Brindlecardi
Zeer actief

.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ik zou je graag willen helpen maar als je zelf al aangeeft dat hij niet met samen met reuen kan dan durf ik dat niet aan.

Succes met het zoeken van een oppas.
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik heb een reu en een hele zooi andere dieren. Dus dat lijkt me geen geschikte combinatie. :wink:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Het is van hieruit moeilijk om de situatie te beoordelen maar ik zou zelf echt liever kiezen voor een pension.Het is maar 8 dagen en misschien went hij er wel aan.Wat ze hier vaak doen is een leuk teefje erbij zetten, dan is de tijd zo om.Dat zou ik honderd keer liever doen dan een hond met toch een beetje een gebruiksaanwijzing bij vreemde mensen onderbrengen. Ik zou geen moment genieten van mijn vakantie omdat er dan veel te veel fout kan gaan :wink:
Brindlecardi
Zeer actief

Marie-Josée schreef:Het is van hieruit moeilijk om de situatie te beoordelen maar ik zou zelf echt liever kiezen voor een pension.Het is maar 8 dagen en misschien went hij er wel aan.Wat ze hier vaak doen is een leuk teefje erbij zetten, dan is de tijd zo om.Dat zou ik honderd keer liever doen dan een hond met toch een beetje een gebruiksaanwijzing bij vreemde mensen onderbrengen. Ik zou geen moment genieten van mijn vakantie omdat er dan veel te veel fout kan gaan :wink:
het zijn drie weken :wink:
en ja ik ga er van uit dat hier veel mensen zijn die wel wat van honden afweten,en toch heb ik liever dat hij bij mensen terechtkomt die gewoon om kunnen gaan met honden en waar hij wel aandacht en liefde krijgt.
in het pension hebben ze gewoon minder tijd voor hem,en dat begrijp ik ook hoor,maar hij is gewoon zo nerveus en zenuwachtig.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Aimee schreef:
Marie-Josée schreef:Het is van hieruit moeilijk om de situatie te beoordelen maar ik zou zelf echt liever kiezen voor een pension.Het is maar 8 dagen en misschien went hij er wel aan.Wat ze hier vaak doen is een leuk teefje erbij zetten, dan is de tijd zo om.Dat zou ik honderd keer liever doen dan een hond met toch een beetje een gebruiksaanwijzing bij vreemde mensen onderbrengen. Ik zou geen moment genieten van mijn vakantie omdat er dan veel te veel fout kan gaan :wink:
en ja ik ga er van uit dat hier veel mensen zijn die wel wat van honden afweten,en toch heb ik liever dat hij bij mensen teregtkomt die gewoon om kunnen gaan met honden en waar hij wel aandacht en liefde krijgt.
in het pension hebben ze gewoon minder tijd voor hem,en dat begrijp ik ook hoor,maar hij is gewoon zo nerveus en zenuwachtig.

gr Aimee
Ga je echt middenin de schoolvakanties? Want dan is er idd minder tijd voor een pension om aandacht te geven. Buiten de schoolvakanties is die tijd er wel. Er is nu een creche hondje op de opvang waar Bram naar toe gaat die niet zo goed alleen kan zijn. De medewerkers zitten daarom zeer regelmatig bij hem in de kennel :mrgreen: om het op te bouwen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Brindlecardi
Zeer actief

.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Aimee schreef:
en ja ik ga er van uit dat hier veel mensen zijn die wel wat van honden afweten,en toch heb ik liever dat hij bij mensen teregtkomt die gewoon om kunnen gaan met honden en waar hij wel aandacht en liefde krijgt.

gr Aimee
Och sorry, ik had mijn slaap zeker niet uit.Maar zou hij bij vreemde mensen dan niet zewuwachtig zijn? Dat zou voor onze honden namelijk niet uitmaken, zodra ik wegga hebben ze geen rust ergens anders.
Brindlecardi
Zeer actief

.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Brindlecardi
Zeer actief

.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Aimee schreef: en ik had nog gedacht aan meenemen op vakantie,alleen is dat dat niet bloedje heet de hele dat in de zon in Frankrijk?en daar zou hij ook wel eens eventjes alleen moetten zijn..ik weet niet of het voor de hond wel zo fijn is om mee te gaan ...maar als iemand me zegt dat dat niet zielig is dan geloof ik je direct heb er alleen geen ervaring mee met de hond op vakantie..
gr Aimee
Ik neem aan dat je ouders daarin beslissen. Ik kan ze alleen maar meegeven dat ik een andere vakantie zou plannen met zo'n moeilijke hond, zodat hij gewoon lekker meekan. Er zijn genoeg mooie gebieden waar het niet zo bloedje heet is.

Anne
jidde

Ik zal even navragen wanneer mijn ouders op vakantie gaan. Heel misschien dat ze hierheen kunnen komen. Ik heb 2 teven, eentje van 10 en eentje van een jaar (najah, bijna 10 en 1 :mrgreen: )
jidde

De laatste 2 weken van juli zijn mijn ouders ook nog thuis. Dan zou hij in een huis met 5 mensen komen en 2 honden. De eerste week van augustus gaan mijn ouders en zus op vakantie. Zij nemen dan 1 van de honden mee. Ik moet die week wel werken (5,5 uur, incl reistijd). Als dat geen probleem voor hem is, zou het misschien kunnen. Ik heb wel 2 konijnen buiten in een hok. Het hok is hoog, zitten 2 etages en meestal zitten de nijnen boven. Dat zal ook geen probleem zijn denk ik zo.

Je hoort het nog van me of het kan. Het moet ook met Nanni klikken namelijk. Tuana is niet kieskeurig :mrgreen:
Brindlecardi
Zeer actief

.
Brindlecardi
Zeer actief

nog steeds op zoek...
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Jee Aimee nog steeds niks gevonden? Van wanneer tot wanneer was het nou ookal weer?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Brindlecardi
Zeer actief

nee nog steeds niks....Op dit moment baal ik echt..dat hij gewoon zoveel "problemen heeft" :jank: had hem liever wat beters gegunt dat het pension....

Het zijn de twee laatste weken van Juli en de eerste week van Augustus..

gr AImee
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ik kan je ook niet helpen :19: Ik heb hier een reu en teef én 3 katten :N:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
miekmiek

Aimee schreef:nee nog steeds niks....Op dit moment baal ik echt..dat hij gewoon zoveel "problemen heeft" :jank: had hem liever wat beters gegunt dat het pension....

Het zijn de twee laatste weken van Juli en de eerste week van Augustus..

gr AImee
Als ik weet dat mijn hond het heel rot gaat krijgen in een pension 3 weken lang, dan ga ik niet op vakantie. :19:
Brindlecardi
Zeer actief

.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
miekmiek

Aimee schreef:Ik kan er toch niet voor zorgen dat we niet op vakantie gaan?
Daarom zoek ik bij iemand thuis een plaatsje....Omdat ik niet lekker op vakantie ga....als hij daar in een pension zichzelf zit op te fokken van de zenuwen.

gr Aimee
Ik bedoel het ook niet echt naar jou, maar toch zeker wel richting je ouders. Ik begrijp niet dat die wel lekker op vakantie kunnen gaan. :denken:

Overigens vind ik het goed van je dat je probeerd een beter plekkie te vinden. :wink:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Daarom zoek ik bij iemand thuis een plaatsje....Omdat ik niet lekker op vakantie ga....als hij daar in een pension zichzelf zit op te fokken van de zenuwen.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar is er geen optie zelf thuisblijven? Laat je ouders dan maar fijn naar Frankrijk gaan, jij lekker thuis bij de hondjes :19:
miekmiek

Marion. schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar is er geen optie zelf thuisblijven? Laat je ouders dan maar fijn naar Frankrijk gaan, jij lekker thuis bij de hondjes :19:
Op de website zie ik 14 staan, of dat nog steeds zo is weet ik niet. Toch wat te jong om drie weken thuis te blijven denk ik. :19:

Ken je niet iemand die in jullie huis mag/kan oppassen? Dat is voor de honden ook wat fijner, en vaak vinden jongeren (of andere mensen natuurlijk) dat hartstikke leuk. :wink:
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

ik dacht ook dat ze pas 14 was :wink:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Brindlecardi
Zeer actief

.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Dio
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dio »

Dubbele post..

Sorry maar je mag geen berichten verwijderen waar op geantwoord is.
:pffff:
Laatst gewijzigd door Dio op 15 mei 2006 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”