Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Toekomstige flyballers uit Tilburg of omgeving

Moderator: moderatorteam

Dylan
Actief
Contacteer:

Toekomstige flyballers uit Tilburg of omgeving

Ongelezen bericht door Dylan »

Wij zijn een flyballclub van inmiddels 7 honden en hun begeleiders. We trainen bij HTC De Wolf in Tilburg. En zijn op zoek naar entiousiaste mensen die graag met hun hond willen flyballen.
Neem eens een kijkje op de website van onze club voor meer info.

http://www.flyball-dewolf.nl
Afbeelding
marcindy
Actief

Ongelezen bericht door marcindy »

Hoi hoi
Jan heeft ons gevraagd om 22 maart bij jullie te komen springen,een oefen wedstrijdje dus :wink:
En ik zag jullie inschrijving voor de wedstrijd bij ons in breda al voorbij komen,toppie hoor :ok:

groetjes Cindy

flying stars en starmakers
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Ik trainde met Simba ook altijd bij de Wolf en ga er met Mulan ook zeker weer trainen.
Wil met Simba ook weer iets gaan doen, dacht daarbij ook al aan flyball. Maar weet niet of dat echt iets voor hem is. Hij wil niet apporteren :19: hij vliegt wel als een gek achter de bal aan, maar terugbrengen is voor meneer denk ik net iets te veel moeite :denken:
Afbeelding
Dylan
Actief
Contacteer:

marcindy schreef:Hoi hoi
Jan heeft ons gevraagd om 22 maart bij jullie te komen springen,een oefen wedstrijdje dus :wink:
En ik zag jullie inschrijving voor de wedstrijd bij ons in breda al voorbij komen,toppie hoor :ok:

groetjes Cindy

flying stars en starmakers
Ja leuk. Dus jij komt ook naar ons toe de 22e Ik ben benieuwd. En ook naar de wedstrijd :mrgreen: Jammer genoeg kan ik zelf niet meelopen met Daisy maar Dylan loopt met haar. We hebben nog nooit getraind met lampen e.d. dus ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan, en wij hebben zin in de 22e :ok:
Afbeelding
Dylan
Actief
Contacteer:

BCLayD schreef:Ik trainde met Simba ook altijd bij de Wolf en ga er met Mulan ook zeker weer trainen.
Wil met Simba ook weer iets gaan doen, dacht daarbij ook al aan flyball. Maar weet niet of dat echt iets voor hem is. Hij wil niet apporteren :19: hij vliegt wel als een gek achter de bal aan, maar terugbrengen is voor meneer denk ik net iets te veel moeite :denken:
Goed oefenen op het apporteren :mrgreen: Flyball is echt super om te doen, en wat leuk dat jij ook bij De Wolf trainde. Ik ga 2 april starten met de instructeurscursus en ga dan les geven bij de Wolf. Ik ben al begonnen met het geven van de Flyball lessen samen met Jan, en dat is echt super leuk. Misschien zie ik je daar nog eens met Mulan :ok:
Afbeelding
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Dylan schreef:
BCLayD schreef:Ik trainde met Simba ook altijd bij de Wolf en ga er met Mulan ook zeker weer trainen.
Goed oefenen op het apporteren :mrgreen: Flyball is echt super om te doen, en wat leuk dat jij ook bij De Wolf trainde. Ik ga 2 april starten met de instructeurscursus en ga dan les geven bij de Wolf. Ik ben al begonnen met het geven van de Flyball lessen samen met Jan, en dat is echt super leuk. Misschien zie ik je daar nog eens met Mulan :ok:
Ziet me daar vast wel weer met Mulan, wil na de puppycursus ook de vervolgcursussen gaan doen. Heb ik met Simba ook gedaan, tot halverwege B, hij was zoooo op onze auto gefixeerd, dat ie na 10 minuten alleen nog maar naar de auto wilde. :19: Maar wil straks met Simba ook waarschijnlijk wel weer iets gaan doen. Daarom dacht ik aan iets als flyball, daar is ie, lijkt mij, veel drukker mee bezig dan gehoorzaamheid, zodat hij geen tijd heeft om aan de auto te denken :wink:
Afbeelding
Dylan
Actief
Contacteer:

BCLayD schreef:
Dylan schreef:
Ziet me daar vast wel weer met Mulan, wil na de puppycursus ook de vervolgcursussen gaan doen. Heb ik met Simba ook gedaan, tot halverwege B, hij was zoooo op onze auto gefixeerd, dat ie na 10 minuten alleen nog maar naar de auto wilde. :19: Maar wil straks met Simba ook waarschijnlijk wel weer iets gaan doen. Daarom dacht ik aan iets als flyball, daar is ie, lijkt mij, veel drukker mee bezig dan gehoorzaamheid, zodat hij geen tijd heeft om aan de auto te denken :wink:
Je kan altijd eens komen kijken voor een proefles, wie weet kunnen we een oplosing bedenken voor het niet brengen van de bal :mrgreen:
Afbeelding
Letchimi©

Ongelezen bericht door Letchimi© »

Hoi Hoi
Die hele grootte man , (ben even zijn naam kwijt) joep kan dat :19: eigenaar van htc de wolf is bij mij aan huis geweest als GT
Ik had er over na zitten denken om bij jullie te komen trainen , maar toen nog niet met Tinus , Tinus is wel graag met de bal bezig , ik zal het is meenemen lijkt me erg leuk.
Kun je ook keer komen kijken?
marcindy
Actief

Ongelezen bericht door marcindy »

De tijdswaarneming komt mee hoor,dus kunnen jullie alvast oefenen :ok:
Maar maak je nie te druk over die lampen hoor,gewoon effe rustig starten en dan weet je al snel of je sneller los kunt laten.En een goed starthondje uitkiezen die je vliegend kunt laten starten voor op de wedstrijd.

Effe voor de duidelijkheid wij trainen ook niet met de lampen hoor!!!

groetjes Cindy en tot de 22 ste
:wink:

Je bent natuurlijk altijd welkom hoor om bij ons een keer naar de training te komen op woensdag,ik geef les bij de beginners en het wedstrijdteam.
Dylan
Actief
Contacteer:

Letchimi© schreef:Hoi Hoi
Die hele grootte man , (ben even zijn naam kwijt) joep kan dat :19: eigenaar van htc de wolf is bij mij aan huis geweest als GT
Ik had er over na zitten denken om bij jullie te komen trainen , maar toen nog niet met Tinus , Tinus is wel graag met de bal bezig , ik zal het is meenemen lijkt me erg leuk.
Kun je ook keer komen kijken?
ja dat is Joep inderdaad, de eigenaar. En je kan altijd een keer komen kijken. We trainen van 10:00 tot 11:00 op zaterdag ochtend. :ok:
Afbeelding
Dylan
Actief
Contacteer:

marcindy schreef:De tijdswaarneming komt mee hoor,dus kunnen jullie alvast oefenen :ok:
Maar maak je nie te druk over die lampen hoor,gewoon effe rustig starten en dan weet je al snel of je sneller los kunt laten.En een goed starthondje uitkiezen die je vliegend kunt laten starten voor op de wedstrijd.

Effe voor de duidelijkheid wij trainen ook niet met de lampen hoor!!!

groetjes Cindy en tot de 22 ste
:wink:

Je bent natuurlijk altijd welkom hoor om bij ons een keer naar de training te komen op woensdag,ik geef les bij de beginners en het wedstrijdteam.
Oh da's altijd leuk :ok: Kunnen we de 22e wel wat voor afspreken
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”