Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De titel zegt genoeg denk ik. En ik weet dat het zeker niet de keuze van iedereen zou zijn, maar er komen twee nestjes. Begin februari hebben we Bowy laten dekken. Afgelopen donderdag heb ik een echo gemaakt en ze is drachtig. Half februari hebben we Bubbles laten dekken en gisteren een echo gemaakt en ook zij is drachtig. Bij Bubbles was het wel spannend. Vorig jaar is zij ook gedekt, maar helaas leeg gebleven, dit keer wederom dezelfde reu gebruikt en ben helemaal happy dat het nu wel is gelukt Dus vanaf half april, kunnen jullie weer foto's verwachten
Gefeliciteerd met het dubbele nest!
Ik weet nog dat je ene teefje vorig jaar leeg bleef, zo'n beetje in dezelfde periode als Sjefke toen.
Hopelijk kan ik een kleine maand na jouw tweede nest ook gaan genieten van mijn eigen pups, maar om alvast goed in de sfeer te komen ga ik die van jouw heel goed in de gaten houden en volgen!
LongFields schreef:Gefeliciteerd met het dubbele nest!
Ik weet nog dat je ene teefje vorig jaar leeg bleef, zo'n beetje in dezelfde periode als Sjefke toen.
Hopelijk kan ik een kleine maand na jouw tweede nest ook gaan genieten van mijn eigen pups, maar om alvast goed in de sfeer te komen ga ik die van jouw heel goed in de gaten houden en volgen!
Ben zo blij he. Toen ik van de week jouw topic over Sjefke haar loopsheid las, moest ik er ook aan denken dat we vorig jaar in hetzelfde pakket zaten. Allebei een teef die leeg bleef. Vond het dit keer met Bubbles ook heel spannend, had wederom een goed gevoel, maar vorig jaar had ik dat ook en toen bleef ze leeg. Ik hoop voor je dat Sjefke ook puppy's krijgt. Ga in ieder geval heel hard voor je duimen
Gefeliciteerd !!! 2 nesten
Wow word gezellig hier op het forum er zijn bij verschillende forum leden , fokkers 5 nesten in de maak en hopelijk volgende week 6 !!
Gaat genieten worden straks van al die mooie en ondeugende puppie foto's !!!
"Nam et si ambulavero in medio umbrae mortis: non timebo mala, quoniam tu mecum es"