Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Silky staat op het punt te bevallen. Het kan ieder moment gebeuren. Ik vind het wel erg spannend! Ik lig al iedere nacht met een matras bij haar te slapen. Ze is het nu echt zat aan het worden. Haar temp. was net 37.6 dus dat zou nog wel even kunnen duren. Ze heeft wel af en toe hijgbuien en ze verliest steeds iets slijm. Begin van de bevalling? Ik weet natuurlijk al best veel wat de voortekenen zijn maar kan iemand ze misschien nog een keertje precies uitleggen?? Je kunt het nooit te vaak horen
Ik ben zelf ook altijd stik nerveus, maar slijm verliezen kan een teken zijn en overmatig hijg gedrag, maar als er echt weeen zijn dan weet je t ook meteen net als bij de mens
Spannen van de rug, even verstrakken tijdens wee, dus net even niet hijgen.........t is iig berespannend, succes
slijm verliezen is wat vaag.. dat kan nl al weken van te voren, gewoon doorzichtig slijm dus.. temp daling is idd een indicatie... en hijgen absoluut..
zodra er verlies is van groen/groenige afscheiding moet je de da bellen... dan moet er nl vrij snel iets gebeuren...
een hond kan dagen voorweeen hebben, die je dus ook niet hoeft te zien of te merken, maar wat ook gepaard kan gaan met een wat ongemakkelijk gedrag van de hond, echte persweeen zie je... dat is eigenlijk het eerste wat je ziet, waarvan je zeker weet dat de bevalling in gang is... langer dan een half uur persen ( zonde dat er dus wat komt en te zien is) kan duiden op problemen..dan dus ..je da bellen.
Nou ik denk dat ze vannacht komen! Ze heeft de hele dag al onder de 37 graden en ze plast en poept heel veel. Ze is erg onrustig en hijgt de hele tijd. Ze nestelt nu ook steeds. Ik hou jullie op de hoogte!
Het is nu even rustig. Ze krijg er nog min. 1. Ben benieuwd hoeveel het er precies worden.
De 3de begint nu gelukkig wel een beetje de tepel te zoeken. Ik had de dierenarts ook even gebeld en ze zei dat ik gewoon moest afwachten. De natuur het werk laten doen.
De 4de is nu ook geboren! hij vloog eruit! en piepte meteen! Volgens mij ook heel licht bryuin net als de 3de maar de moeder is nog te druk met likken enz. dus ik laat ze maar even.
De 5de is 155 gram en is donker bruin met een grote witte vlek op de nek. Het gaat erg goed met de pup. Ook de kleinste heeft de tepel te pakken maar volgens mij komt er zo nog 1.