Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn er mensen die het leuk vinden om aan een Jack Russell Wandeling mee te doen? Wij hebben sinds november een Jack uit het asiel (Oskar) en we zijn helemaal gek van het ras geworden. Lijkt me wel leuk om met een hoop andere Jackies een flinke wandeling te maken.
heb ook een jackie ,maar je woont nou niet naast de deur en ik heb nog 2 border-collie,s en ja die moeten er ook uit neem met de border wandeling de jack wel altijd mee maar andersom nooit die wildebrassen van mij lopen die kleintjes zo van ze sokken
ps leuk hondje heb je
anit schreef:heb ook een jackie ,maar je woont nou niet naast de deur en ik heb nog 2 border-collie,s en ja die moeten er ook uit neem met de border wandeling de jack wel altijd mee maar andersom nooit die wildebrassen van mij lopen die kleintjes zo van ze sokken
ps leuk hondje heb je
Hoeft ook niet in de buurt te zijn. Lijkt me gewoon leuk om een keer een de "Jaarlijkse Landelijke Hondenforum.nl Jack Russell Wandeling" te doen!
sam1987 schreef:Lijkt me leuk. Ik heb twee jackies uit het asiel , een van 12 jaar en een van 7 maanden. Waar en wanneer?
Tof! Ik heb nog niet nagedacht wanneer of waar. Doe maar een voorstel. Ik wilde eerst weten of er wel genoeg interesse voor is. Met jou erbij, nog maar 3 Jackies. Er kan nog meer bij!
Ik heb ook een jack die gek op wandelen is.
Ik heb allen niet gekeken waar je woont maar Tyson van mij is reisziek dus langer dasn max 1 uur rijden wij niet met ons kotsertje :N:
Ik hou het wel een beetje in de gaten en als het te doen is gaan we denk ook wel mee, al gaat onze Samara dan ook mee hoor!
Tijdje terug dat ik hierop gereageerd heb. De wandeling kan binnenkort plaatsvinden. Weet nog niet wanneer en waar, als je suggesties dan hoor ik het graag. We waren op vakantie en daarvoor had Oskar een blessure aan zijn poot. We zijn nu weer terug en de poot is hersteld! Dus wij hebben er zin in, julllie ook nog?
Voor de echte Jack fans, nog een aantal leuke uitjes:
Mij lijkt het ook wel erg leuk om mee te gaan. Ik kan dan alleen met zoe mee omdat Luna herstellende is van een heup operatie.
Misschien dat mijn buurvrouw ook mee wil die heeft ook een jack russell (het zusje van Luna), ik zal eens informeren.
sam1987 schreef:Lijkt me leuk. Ik heb twee jackies uit het asiel , een van 12 jaar en een van 7 maanden. Waar en wanneer?
Tof! Ik heb nog niet nagedacht wanneer of waar. Doe maar een voorstel. Ik wilde eerst weten of er wel genoeg interesse voor is. Met jou erbij, nog maar 3 Jackies. Er kan nog meer bij!
Hallo,
Mij lijkt het ook erg leuk,ook ik heb een Jack Russel uit het asiel heb haar al 6 jaar ben heel erg blij met Kruimel. Het enige is dat ik geen vervoer heb en ze ook niet zo van openbaarvervoer houd.
Laat maar horen wat de plannen worden en dan zien we wel weer verder.
Groeten Janemeen
dit soort wandelingen worden ook georganiseert door de rasvereniging
kijk maar op www.nvjrt.nl
je hoeft overigens niet lid te zijn om aan de wandelingen deel te nemen