Zondag was Bram erg pieperig en maandagavond was het helemaal erg. Hij heeft echt vanaf thuiskomst (18.30 uur) tot we naar bed gingen gepiept en toen we naar boven gingen, moest ik nog twee keer naar beneden omdat hij keihard krijste. Ik had er koppijn van, zo gek werd ik van dat gepiep.
Dinsdagavond ben ik naar de dierenarts gegaan, want ik was bang dat Bram pijn had. Ik vermoedde dat er iets met z'n darmen was (kramp ofzo). De dierenarts kon me geruststellen na onderzoek.
Gisteren ging mij een lichtje branden. Niks pijn, niks ziek.....Brammetje is geil!
We wandelen iedere vrijdagochtend met Tara en haar baasje die een aantal huizen verder wonen. Tara is ongeveer net zo oud als Bram, ze zijn dus echt samen opgegroeid en dol op elkaar. Drie weken geleden is Tara voor het eerst loops geworden. Zoals gebruikelijk had Bram zolang ze niet dekrijp was geen extra interesse in haar.
Sinds afgelopen weekend is ze er helemaal klaar voor. We zijn elkaar aangelijnd tegen gekomen (we hebben natuurlijk vrijdag niet samen gewandeld) en Tara draaide haar kont naar Bram toe waarna Bram behoorlijk wild werd. Na 5 minuten kon ik hem gewoon weer los laten zonder dat hij haar achterna sprintte. Vandaar dat ik de connectie met het piepen niet gemaakt had.
Gisteren heb ik expres een rondje gelopen waar Tara nooit komt. Bij thuiskomst kon Bram gewoon gaan slapen zonder te piepen. Arme kerel, z'n vaste verkering wil gedekt worden en hij mag niet.
Z'n grote vriendin op de opvang is 'geholpen' zoals haar baasje dat zegt, dus ik zit maar eens in de 9 maanden (Tara cyclus) met een piepende Bram. Dat valt nog mee