Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jaja er zijn nu zoveel stadsgenoten lid op het forum dat het er maar eens van moet komen. Niet stadsgenoten zijn natuurlijk ook hartstikke welkom.
Dus hierbij nodigen Tosca, Tico, Lotte en ik jullie uit voor een wandeling. Waar? Bos bij hotel Erica, Berg en Dal. Leuk bos met in het midden een kuil met grasveld waar altijd veel honden komen. Niet een supergrote wandeling maar je kunt daar toch aardig wandelen.Wanneer? Zondag 9 april, 2 uur. Roept u maar. :jump:
Laatst gewijzigd door M@ri@nne op 06 apr 2006 00:05, 7 keer totaal gewijzigd.
Op de 5e zijn we uitgenodigd voor een diner a la carte. Pappie wordt de 3e 70 jaar, dus daar moeten we maar heen.
Twaalfde komt ook niet heel erg goed uit, maar ja. Het is kiezen of delen, geloof ik
M@ri@nne schreef:* rooster er bij gepakt*
26 maart kan ik ook.
**** hoofdagenda erbij pakken ****
De 27e wordt mammie 69. Nou ja, die viert het maandag denk ik.
Maakt niet zoveel uit. 12 mag ook. 11 moeten we naar Haarlem (zonder honden, mèt een Wedgewood af te wassen), maar dan kunnen we ons de 12e even uitleven in het bos.
Mijn moeder's verjaardag is iets minder stressvol, dus toch liever de 26e dan
Jammer, 26 maart is de jonge hondendag van de doggenclub waar ik met Catootje heen wil.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Hoe laat willen jullie vertrekken en hoe lang willen jullie ongeveer gaan lopen. 's Middags heb ik nl. al een andere afspraak staan, maar gelukkig is die in de buurt. Afhankelijk van het tijdstip en de wandeltijd kan ik wel/niet.
Bayo schreef:Hoe laat willen jullie vertrekken en hoe lang willen jullie ongeveer gaan lopen. 's Middags heb ik nl. al een andere afspraak staan, maar gelukkig is die in de buurt. Afhankelijk van het tijdstip en de wandeltijd kan ik wel/niet.
Bayo schreef:Hoe laat willen jullie vertrekken en hoe lang willen jullie ongeveer gaan lopen. 's Middags heb ik nl. al een andere afspraak staan, maar gelukkig is die in de buurt. Afhankelijk van het tijdstip en de wandeltijd kan ik wel/niet.
Uurtje ofzo lopen kan wel voordat ik verder ga, maar ik moet eigenlijk om 13:00 uur bij de auto zijn om op tijd bij de volgende afspraak te zijn. Dus als dat geregeld kan worden, kan ik mee, anders heb ik pech. Laat het niet van mij afhangen, ik lees het wel weer op het forum.
Tico heeft dan nog een leenbandje om die ik nog moet regelen. Het duurt nl nog een week nadat ik zijn nekje heb kunnen opmeten voor zijn bandje klaar is.
M@ri@nne schreef:Tico heeft dan nog een leenbandje om die ik nog moet regelen. Het duurt nl nog een week nadat ik zijn nekje heb kunnen opmeten voor zijn bandje klaar is.
Goed zo. Dus mijn dames lopen niet voor gek naast een Tico met zijn bling bling
Hotel Erica is aan de weg Berg en Dal - Nijmegen toch? Die daar iets hoog op de heuvel?
M@ri@nne schreef:Tico heeft dan nog een leenbandje om die ik nog moet regelen. Het duurt nl nog een week nadat ik zijn nekje heb kunnen opmeten voor zijn bandje klaar is.
Goed zo. Dus mijn dames lopen niet voor gek naast een Tico met zijn bling bling
Hotel Erica is aan de weg Berg en Dal - Nijmegen toch? Die daar iets hoog op de heuvel?
M@ri@nne schreef:Lange link. :N:
Maar iets voorbij de parkeerplaats van het hotel doorrijden. Daar kun je de auto tegen de bosrand aanzetten. Naast een paardeweide.
Oooo, goed dat je hem even plaatst. Het is een ander hotel dan ik dacht
Ik zie Oude Kleefsebaan. Ik ga het vinden dus