1 kruising (mechelaar x akita inu) van 2 jaar uit een asiel en toch wel behoorlijk dominant naar andere grote reutjes.
Sinds 2 weken hebben wij hier een parson russel terrier bij. Hij is nu 10 weken.
Het gaat allemaal fantastisch en leuk. Maar de kleine man heeft/krijgt nogal wat praatjes tijdens het spelen. Ik heb dus grote vraagtekens bij het spelen of het voor die kleine nog wel alleen maar spelen is.
Hij gaat echt behoorlijk tekeer! Veel geluid (het 'grommen' wordt steeds fanatieker), en hij pakt pasja echt overal waar hij pasja pakken kan en staat dan als hij een stuk vacht of vel (of z'n lip of oor) heeft heel hard dood te schudden zeg maar.
Gister deed hij pasja zeer en toen ging pasja ook even een stuk fanatieker 'spelen'.
Nou vraag ik me dus af hoever dat kleintje kan gaan, hoelang het duurt voordat pasja een keer zegt: en nou is het genoeg. Ik ben de baas en jij hebt teveel praatjes.
Na mij idee duurt dat niet lang meer. Ik hoop het in iedergeval niet want Pasja heeft af en toe best te lijden, de arme jongen