Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeft er nog iemand een Basset Fauve de Bretagne?
Moderator: moderatorteam
- rosco fauve
- Vaste gebruiker
Heeft er nog iemand een Basset Fauve de Bretagne?
Hallo,
Wij hebben een fauve van alweer 5 jaar oud. Ik zou het leuk vinden om in
contact te komen met andere fauvenbaasjes of gewoon met liefhebbers van deze geweldige honden.
groetjes Marja
Wij hebben een fauve van alweer 5 jaar oud. Ik zou het leuk vinden om in
contact te komen met andere fauvenbaasjes of gewoon met liefhebbers van deze geweldige honden.
groetjes Marja
-
Laurie en Denis
- Actief
- Mijn ras(sen): Betyar - Magyar Vizsla Draadhaar
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Marja,
Ik heb er zelf geen een, maar ik vind ze wel geweldig.
Geweldige karakterhonden!! Er loopt er een bij ons in de buurt en die heeft zo'n geweldig koppie!! Je smelt als ie je aan kijkt. Ik ben zo ie zo een groot fan van jachthonden en de Franse jachthonden vind ik echt heel mooi.
Ik heb er zelf geen een, maar ik vind ze wel geweldig.
Groetjes Laurie & Betyar.
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
- rosco fauve
- Vaste gebruiker
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
- rosco fauve
- Vaste gebruiker
Leuk dat er toch mensen zijn die het ras wel kennen. Ze zijn ook niet zeldzaam ofzo. Brenda, jouw teckel lijkt inderdaad wel heel erg op een fauve. Je ziet volgens mij niet vaak teckels met deze kleur? Mijn fauve kan ook niet los, tenminste niet in gebieden waar hazen zijn want dan gaat hij er gegarandeerd vandoor en hij gaat door sloot en alles dus dat schiet niet op.
Het is wel zo dat sinds hij wat ouder is (Hij is nu ruim 5) hij los kan in de parken bij ons in de buurt. Er is dan genoeg afleiding in de vorm van andere honden en dan blijft hij ook goed op me letten. Dus dat is voor een fauve al heel wat. Ik weet trouwens dat er ook fauven zijn die overal los kunnen lopen die hebben dan iets minder jachtpassie. Maar die van mij zit meestal met z'n neus aan de grond geplakt.
groetjes allemaal Marja en Rosco (dat is dus de fauve)
Het is wel zo dat sinds hij wat ouder is (Hij is nu ruim 5) hij los kan in de parken bij ons in de buurt. Er is dan genoeg afleiding in de vorm van andere honden en dan blijft hij ook goed op me letten. Dus dat is voor een fauve al heel wat. Ik weet trouwens dat er ook fauven zijn die overal los kunnen lopen die hebben dan iets minder jachtpassie. Maar die van mij zit meestal met z'n neus aan de grond geplakt.
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
Klopt, deze kleur teckel zie je niet zo heel vaak.rosco fauve schreef:Leuk dat er toch mensen zijn die het ras wel kennen. Ze zijn ook niet zeldzaam ofzo. Brenda, jouw teckel lijkt inderdaad wel heel erg op een fauve. Je ziet volgens mij niet vaak teckels met deze kleur? Mijn fauve kan ook niet los, tenminste niet in gebieden waar hazen zijn want dan gaat hij er gegarandeerd vandoor en hij gaat door sloot en alles dus dat schiet niet op.