Lilo heeft het dus absoluut niet op groot formaat wat oudere pups/pubers. Kleine pupseltjes doet ze heel schattig en voorzichtig mee, maar bij grote pups en pubers moet ik haar dus aanlijnen, want ook al gedraagt die pup zich netjes, ze gaat hem lopen molesteren. Hard ertegen blaffen, en als het wegrent in konten bijten. :N:
Maar ik heb het nou twee keer meegemaakt dat zo'n puber wat ouder was geworden, en opeens is er geen vuiltje meer aan de lucht. In het eerste geval ging het om een teef, daarmee ging het opeens prima na de eerste loopsheid, en het hondje van vandaag was inmiddels een knap Tollerreutje geworden, en terwijl ze hem een paar maanden terug nog zeer onbeschoft behandelde, liep ze vandaag met hem te lellebellen.
Ik kan me nog wel voorstellen dat het 'normaal' is dat ze minder lief is voor brutale pubers dan voor ienemiene pupjes, maar ik snap echt niet wat er nou veranderd is aan dat Tollertje. Die hond rook een paar maanden terug ook als een reu, is echt niet heel veel groter geworden en gedroeg zich in mijn ogen ook niet anders.
Iemand een verklaring?