Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

baby likken

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

sjaantje
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjaantje »

jores schreef:
twinmamasilvia schreef:
jores schreef:
twinmamasilvia schreef:leuk om te lezen hoe jullie daar mee omgaan.
maar ik Laat diesel zich wel een beetje aanpassen aan mijn bezoek.
Diesel mag zowiezo niet op de bank en doet hij ook niet dus daar heeft mijn visite geen last van.
Maar likken in het gezicht laat ik niet toe niet bij mezelf dus ook niet bij anderen. Veel mensen die bij mij komen vragen diesel om een kusje en ik vertel dat ik dat liever niet heb omdat hij het dan ook bij mij gaat doen.

Ik merk dat ik zelf inderdaad weg blijf bij sommige mensen met honden omdatz e absoluut geen rekening houden met mensen die niet zo van kwijl houden, springende en op schoot willende honden.

Joh waarom heb je een levende hond? Een pluche paste volgens mij beter :N: die kwijlt niet, die springt niet en die wil ook niet op schoot :denken:
Diesel kwijlt ook niet, en gaat niet op schoot als ik dat niet wil. maar uh ik heb het over als ik op bezoek ga bij bijvoorbeeld mensen met een benner sennen (zit ik niet echt op te wachten)
je bent een echte hondenliefheeber :roll: ik wil wel eens meemaken als Diesel oud is en hij dan wel gaat kwijlen enz enz
Waarom mag je als hondenbezitter niet vies zijn van kwijl of andere hondeneigenschappen??Ik vind het ook niet leuk als er een hond over me heen loopt te kwijlen of zoiets.
En ik laat me ook niet in mijn gezicht likken,dat vind ik echt vies.Maar als ander het wel prettig vinden ..nou prima toch?
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

owkee dus jullie hebben eigenlijk geen slechte ervaringen door je kinderen bij de honden te laten. Dat was nu juist me vraag aangezien ik het ook eerder wel als niet zou doen hoor!

En kinderen waar ze dan bv thuis geen honden hebben zouden die er dan wel ziek van worden ofzo? miss geen afweer sisteem opgebouwd daar tegen ofzo?
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

twinmamasilvia schreef:
jores schreef:
twinmamasilvia schreef:leuk om te lezen hoe jullie daar mee omgaan.
maar ik Laat diesel zich wel een beetje aanpassen aan mijn bezoek.
Diesel mag zowiezo niet op de bank en doet hij ook niet dus daar heeft mijn visite geen last van.
Maar likken in het gezicht laat ik niet toe niet bij mezelf dus ook niet bij anderen. Veel mensen die bij mij komen vragen diesel om een kusje en ik vertel dat ik dat liever niet heb omdat hij het dan ook bij mij gaat doen.

Ik merk dat ik zelf inderdaad weg blijf bij sommige mensen met honden omdatz e absoluut geen rekening houden met mensen die niet zo van kwijl houden, springende en op schoot willende honden.

Joh waarom heb je een levende hond? Een pluche paste volgens mij beter :N: die kwijlt niet, die springt niet en die wil ook niet op schoot :denken:
Diesel kwijlt ook niet, en gaat niet op schoot als ik dat niet wil. maar uh ik heb het over als ik op bezoek ga bij bijvoorbeeld mensen met een benner sennen (zit ik niet echt op te wachten)
Mijn berners kwijlen niet :pffff:
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

hier werden de kids ook al afgelebbert vanaf dat ze een paar uur oud waren zie er geen kwaad in ashley was gek op baby's en kinderen
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

sjaantje schreef:
jores schreef:
twinmamasilvia schreef:
jores schreef:
je bent een echte hondenliefheeber :roll: ik wil wel eens meemaken als Diesel oud is en hij dan wel gaat kwijlen enz enz
Waarom mag je als hondenbezitter niet vies zijn van kwijl of andere hondeneigenschappen??Ik vind het ook niet leuk als er een hond over me heen loopt te kwijlen of zoiets.
En ik laat me ook niet in mijn gezicht likken,dat vind ik echt vies.Maar als ander het wel prettig vinden ..nou prima toch?
Honden die ik heel lief en leuk vind mogen mij best in mijn gezicht likken, dat vind ik alleen maar schattig. Maar vreemde hondenkwijl vind ik echt goor, van die slierten die uit hun bek hangen en alle kanten opvliegen, getver!

Maar als het je eigen hond is, vind je dat niet vies, da's toch logisch? Poep en kots van mijn eigen honden vind ik ook niet vies, terwijl ik half over mijn nek ga als ik in een vreemde hondedrol stap. :kotz:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ja, je weet nooit wat die honden hebben gegeten :smile:
Obelix en Rataplan kwijlen niet echt en likken ook niet veel in je gezicht. Maar ik heb een hond gehad die dat dus wel deed daar plakte ik samen altijd de zegeltjes mee :mrgreen: Obelix trekt wel elastiekjes uit mijn haar :wink:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
sjaantje
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjaantje »

Hanneke2 schreef:
Maar als het je eigen hond is, vind je dat niet vies, da's toch logisch? Poep en kots van mijn eigen honden vind ik ook niet vies, terwijl ik half over mijn nek ga als ik in een vreemde hondedrol stap. :kotz:
Ik wou dat ik zo kon zijn.Ik vind poep en kots en kwijl smerig,of het nou van mijn hond of van mijn kind is..ik wil dan ook geen lik over mijn gezicht..of een natte zoen van mijn kind.Ieder is daar verschillend in..geeft niks verder.
Ruudje
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Ruudje »

Heerlijk hoor: je laten aflebberen door je hond als hij net zijn ontstoken voorhuid heeft schoongelikt!!!

Errug hygienisch!!!
Greetz

Ruud

Afbeelding
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Ruudje schreef:
Errug hygienisch!!!
Ongeveer net zo hygiënisch als de gemiddelde deurknop (op kantoor, in winkels, in restaurants, enz.) gok ik. Die dag na dag aangeraakt worden door honderden viespeuken die hun handen niet wassen na het plassen. Of trapleuningen, roltrapleuningen, biebboeken, de groente bij de Appie Heijn. Om het nog maar niet te hebben of de allergrootste bron van bacteriën: geld! Ook allemaal heel hygiënisch.

:roll:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

BeëlzeBubble schreef:
Ruudje schreef:
Errug hygienisch!!!
Ongeveer net zo hygiënisch als de gemiddelde deurknop (op kantoor, in winkels, in restaurants, enz.) gok ik. Die dag na dag aangeraakt worden door honderden viespeuken die hun handen niet wassen na het plassen. Of trapleuningen, roltrapleuningen, biebboeken, de groente bij de Appie Heijn. Om het nog maar niet te hebben of de allergrootste bron van bacteriën: geld! Ook allemaal heel hygiënisch.

:roll:
Deurknoppen moet je ook met je voet openen :mrgreen: vooral langs Franse snelwegen :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Rataplan schreef: Deurknoppen moet je ook met je voet openen :mrgreen: vooral langs Franse snelwegen :mrgreen:
Langs Poolse "snelwegen" heeft dat niet veel zin omdat je tegelijkertijd tot je enkels in de zeik staat :kotz: :mrgreen:

Ben altijd zoooo blij als we weer in Duitsland zijn op de terugweg. Stoppen we altijd bij de eerste de beste plee om weer eens ouderwets schoon te kunnen plassen :cheer:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”