de da van mijn bazin heeft een golden en die is vorig jaar gedekt door een husky(ja dat was een handige keus volgens mij
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
het moet toch niet gekker worden!!
Moderator: moderatorteam
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
het moet toch niet gekker worden!!
ja dan denk je dat dierenartsen lekker verantwoord omgaan met het beesten spul,nou vergeet het dus maar.
de da van mijn bazin heeft een golden en die is vorig jaar gedekt door een husky(ja dat was een handige keus volgens mij
) nou is die zelfde teef weer gedekt door een border collie want ja ze zijn toch wel erg benieuwd wat daar uitgaat komen,nou NIKS hoop ik
ja leuk nog een nest erbij die straks niet te plaatsen is en waarvan de ouders geen onderzoeken hebben gehad.de beste da wist de vorige keer niet eens hoe dat allemaal ging een bevalling,wou misschien met mijn honden en katten ook in zijn kliniek gaan komen maar denk dat ik daar nog een nachtje over slaap,ga zo'n man toch niet zomaar sponseren in dat soort rare dingen

jemble 5 maanden
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
volgens mij is het de hond van de DAEstherK schreef:De dierenarts is er natuurlijk niet verantwoordelijk voor dat je bazin haar hond steeds maar weer laat dekken...
...maar een dierenarts die niet weet hoe een bevalling gaat? Daar zou ik mijn dieren ook niet aan toevertrouwen!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
ja het is de hond van de da,niet van mijn bazin die heeft altijd verantwoord poedeltjes gefokt
vindt het toch wel een opmerkelijk iets en stond ook echt even met me oren te klapperen.als dierenars zeinde weet je toch ook wel dat het vragen om problemen is,die teef is al een herplaatser omdat de vorige eigenaar hem niet houden kon(te druk)in een praktijk kom je genoeg gevallen tegen die ook onverantwoord gefokt zijn en waar mensen problemen mee krijgen en daar ga je dan als da lekker in mee helpen.vindt het bewust kruisen zo ie zo al stom maar als een da dat doet dan begrijp ik er al helemaal niks meer van,en ik maar lijnen en goede fokkers voor de volgende hond uitzoeken.....

jemble 5 maanden