Of ze keken er niet naar om of ze knokten er om.
Nu is er dus Tico.
Ik heb hem al 2 keer met een knuffel van Lotte zien lopen.
Ik denk dat ik hem dus best wel een plezier doe met wat te spelen.
Moderator: moderatorteam

ferrero heeft zijn eigen speelgoed dit ligt altijd op zijn kussen wanneer we klaar zijn met spelen.Stang schreef:Ja volgens mij wel, mits je niet teveel speeltjes voor hem koopt. Het moet wel te 'onthouden' zijn voor een hond.
Hier liggen dan geen speeltjes van kinderen over de vloer, maar wel genoeg andere bende ( :N: ) en ze weten precies wat van hun is en wat niet.
Veel spelen samen met hem met zijn speeltjes, dan weet hij het volgens mij snel genoeg.
Denk ik hoor
Misschien allebei tegelijk een 'eigen' knuffelbeest geven? Of Heel Veel speeltjes neerleggen voor de honden, zodat het ondoenlijk wordt voor Tosca om er bezitterig over te gaan doen.M@ri@nne schreef:Ik ga het denk ik gewoon eens uitproberen. Kan ik gelijk kijken hoe Tosca daar op reageert. :N:

Als je hem echt een duidelijk herkenbare knuffel geeft, dan moet dat mogelijk zijn. Zodra hij iets van Lotte pakt zijn eigen knuf aanbieden "die is van jou". Dat geldt dan ook voor LotteM@ri@nne schreef: Maar als Lotte aan het spelen is ligt de vloer bezaaid met speelgoed. Kun je een hond leren wat van hem is en wat niet?