Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

royal canin, voor elke hond andere brokken

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

royal canin, voor elke hond andere brokken

Ongelezen bericht door brenjomi »

op de huishoudbeurs kregen we ook een proefverpakking van royal canin. je moest een papiertje invullen en toen kreeg je het. nou zei die man: he een teckel, daar hebben we speciaal voer voor. ik keek hem stom aan. (had rodi ingevuld bij het voer wat hij meestal krijgt :pffff: )

er zat een foldertje bij dat er voor elke hond iets speciaals is??
voor de:
yorkshire terriër
dashond (teckel)
poedel
engelse bulldog
duitste herder (pup en volwassen)
labradot (pup en volwassen)
boxer
(die staan in de folder)

zou dat nou zoveel verschil uitmaken?? heb nog niet verder gekeken ofzo omdat dick gewoon rodi blijft krijgen. maar zou het allemaal verschillend zijn?? iemand ervaring??
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Commercieler kan niet, denk ik...? :roll: Ik kan me namelijk werkelijk niet voorstellen dat dit nodig is.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Commercie :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
odh
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door odh »

Wat een onzin.
Heb je een mix van 2 honden neen je dan 2 soorten voer door elkaar :mrgreen:
gr Wim
TessVanT
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door TessVanT »

Volgens mij zit er in die voor de Yorkshire Terrier iets in dat goed zou moeten zijn voor de vacht. En bij de Herder zit er iets in dat goed zou moeten zijn voor het skelet. De Yorkshire Terrier heeft dat spul voor het skelet niet nodig. Dus volgens mij is dit een slimme manier van bezuiniging van Royal Canin.
Ester&Lara

Ongelezen bericht door Ester&Lara »

Het is toch leuk om een zak te kopen met je eigen ras erop :pffff: :mrgreen:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

odh schreef:Wat een onzin.
Heb je een mix van 2 honden neen je dan 2 soorten voer door elkaar :mrgreen:
gr Wim
:smile:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

TessVanT schreef:Volgens mij zit er in die voor de Yorkshire Terrier iets in dat goed zou moeten zijn voor de vacht. En bij de Herder zit er iets in dat goed zou moeten zijn voor het skelet. De Yorkshire Terrier heeft dat spul voor het skelet niet nodig. Dus volgens mij is dit een slimme manier van bezuiniging van Royal Canin.
Hoi Tessa,

Dat geloof je zelf toch niet, hè?
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

:mrgreen: dat dacht ik al, maar vond het wel leuk bedacht.
denk dat er heel veel mensen zijn die denken: he dat is speciaal voor onze hond, we zullen die maar nemen.

dick blijft gewoon aan de rodi :mrgreen:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
TessVanT
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door TessVanT »

Scooby schreef:
TessVanT schreef:Volgens mij zit er in die voor de Yorkshire Terrier iets in dat goed zou moeten zijn voor de vacht. En bij de Herder zit er iets in dat goed zou moeten zijn voor het skelet. De Yorkshire Terrier heeft dat spul voor het skelet niet nodig. Dus volgens mij is dit een slimme manier van bezuiniging van Royal Canin.
Hoi Tessa,

Dat geloof je zelf toch niet, hè?
Geen idee. Ik opper ook maar wat. Ik vind het namelijk zo gek dat er in het Yorkshire voer iets zit dat de vacht ondersteunt. Er zit borage oil en omega 3 vetzuur en extra zinc en biotine in. Dat zit weer niet in de voeding voor de Herders. Zou een Herder dat niet nodig hebben?

Groetjes, Tess without the A :wink: (geeft nix hoor, ik ben nieuw hier)
vosse
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Poedels

Ongelezen bericht door vosse »

ik ken het al bestaat al heel lang
ze gaan nu zelf zo ver ook nog speciaal voor de duitse herder PUP voer op de markt te zetten

En het verkoopt goed (gezien door stage in de dierenwinkel)

Maar het is onzettend duur, een zak van 15 of 17 kg voor de boxer is €54 ofzo
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Nanni krijgt sinds kort weer de duitse herder variant. Ze krijgt een mooie dieprode kleur en glimt als een spiegel van het voer. bovendien vind ze het heerlijk. Ik hoor meerdere positieve verhalen over dit voer. Veel honden die op de HZS vooraan lopen, krijgen dit voer
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

:boos: en mijn mechelaar dan? geen voer :boos: :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

In de boxerbrok zit Carnitine, iets wat niet veel bijzonders is en je zelf kan toevoegen mits je boxer problemen heeft met ze hart, het verbeterd de hartwerking omdat zowiezo Cartine vet verbruikt en meer blabla....maar dat is altijd al theorie geweest, zelfs in de sport waar het word gebruikt is de werking minimaal, dat het goed voor je hart is dat klopt, maar als je boxer er geen last van heeft is het weggegooid geld en de rest wat er in zit is ook larie, het is net alsof je als hondenbezitter al die jaren pleuriszooi aan je hondje heb gevoerd en nu ineens wel goed.....beetje krom van dat RC eigenlijk.
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Royal Canin is erachter dat je mensen van alles aan kan smeren.
Net zoals Purina voer verpakkingen maakt waar alleen maar groenten opstaan. en dan geloven mensen nog dat honden dat echt nodig hebben.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:Net zoals Purina voer verpakkingen maakt waar alleen maar groenten opstaan.
Wat er uit ziet als konijnenvoer...
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

jidde schreef:Nanni krijgt sinds kort weer de duitse herder variant. Ze krijgt een mooie dieprode kleur en glimt als een spiegel van het voer. bovendien vind ze het heerlijk. Ik hoor meerdere positieve verhalen over dit voer. Veel honden die op de HZS vooraan lopen, krijgen dit voer
Je voegt wat extra koper toen en voila, alle te lichtbruine hondjes worden ineens mooi dieprood :roll: en dan denken ze ook nog dat het gezond is :roll:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Angelique25 schreef:
jidde schreef:Nanni krijgt sinds kort weer de duitse herder variant. Ze krijgt een mooie dieprode kleur en glimt als een spiegel van het voer. bovendien vind ze het heerlijk. Ik hoor meerdere positieve verhalen over dit voer. Veel honden die op de HZS vooraan lopen, krijgen dit voer
Je voegt wat extra koper toen en voila, alle te lichtbruine hondjes worden ineens mooi dieprood :roll: en dan denken ze ook nog dat het gezond is :roll:
Je kan ook idd allemaal dingen toevoegen, maar is dat dan wel in de juiste verhoudingen? En dat kost uiteindelijk toch evenveel als in een brok waar dat allemaal al in zit
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”