Klopt, maar in principe als een dierenwinkel aan vers kan komen, dan kunnen ze ook aan CB komen is mijn ervaring.Scooby schreef:Hoi,mercedes2803 schreef:Kijk eens op de sites van Carnibest en Energique.
Bij iedere dierenspeciaalzaak kunnen ze hier wel aankomen hoor.
Carnibest verkoopt niet iedere dierenwinkel, hoor. Daarvoor moet je bij de speciale verkooppunten zijn. Die kun je vinden op: www.carnibest.nl
De dierenwinkel waar ik mijn energique altijd kocht had iemand waarbij hij het allemaal kocht..hij had nog nooit CB gehad, maar die man kon daar prima aankomen..aan alle versvlees merken..
Gewoon kwestie van vraag en aanbod.
maar ik heb de meneer in ommen keurig gebeld dat ik niet meer kom...jammer voor hem, maar ik heb een adresje hier dichter in de buurt (bijna bij mijn ouders in de achtertuin) waar ik het voor inkoopsprijs krijg.
Ik heb net weer 20 kilo opgehaald, de volgende keer haal ik 30 kilo bij haar op en dan is het 2.65 per kilo...dat scheelt 30 cent per kilo en dus 9 euro op 30 kilo. Dat loont wel dacht ik zo..
Haar man werkt door heel N'land en haalt het iedere week zo'n beetje op voor hun 10 (of meer?

Ze barft ook gedeeltelijk en ik kan bij haar in de toekomst wat spul kopen om mee te beginnen.