Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wil ik weer iets onmogelijks?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Wil ik weer iets onmogelijks?

Ongelezen bericht door Carmen »

De honden mogen bij ons lekker op de bank liggen. Dit vinden wij gezellig en de honden ook. Minder leuk vind ik dat ze ook hun stinkkluiven, kong e.d. lekker op de bank opkluiven.
Maar ik kan ze dit niet aan het verstand brengen dat ze met kluif niet op de bank gewenst zijn :boos:
Doe ik het niet goed of vraag ik teveel?
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Re: Wil ik weer iets onmogelijks?

Ongelezen bericht door Geer »

Carmen schreef:De honden mogen bij ons lekker op de bank liggen. Dit vinden wij gezellig en de honden ook. Minder leuk vind ik dat ze ook hun stinkkluiven, kong e.d. lekker op de bank opkluiven.
Maar ik kan ze dit niet aan het verstand brengen dat ze met kluif niet op de bank gewenst zijn :boos:
Nee hoor! Hier mag gekluifd worden, maar niet op de bank. Spingen ze met kluif en al op de bank, dan pak ik de kluif af en leid ze weer terug naar hun plaats. Zodra ze weer naar de bank neigen zeg ik "Eh! Plaats!" en leg ze weer terug. Snappen ze snel genoeg!
Charlotte*
Zeer actief

Re: Wil ik weer iets onmogelijks?

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Geer schreef:
Carmen schreef:De honden mogen bij ons lekker op de bank liggen. Dit vinden wij gezellig en de honden ook. Minder leuk vind ik dat ze ook hun stinkkluiven, kong e.d. lekker op de bank opkluiven.
Nee hoor! Hier mag gekluifd worden, maar niet op de bank. Spingen ze met kluif en al op de bank, dan pak ik de kluif af en leid ze weer terug naar hun plaats. Zodra ze weer naar de bank neigen zeg ik "Eh! Plaats!" en leg ze weer terug. Snappen ze snel genoeg!
Hier net zo, kluiven en ander eten mag niet op de bank genuttigd worden.
Sandro wil het nog wel eens proberen maar ik stuur hem dan altijd naar zijn plaats.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Jolly
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolly »

Gewoon steeds weer die kluif/kong van de bank mieteren, zo doe ik het ook :mrgreen: Luca mag ook op de bank liggen, maar kluiven aan iets op de bank gaat me net iets te ver.

Hij probeert het weleens hoor en mopper ik wat en gooi de kluif meteen van de bank. Gewoon volhouden ..........Carmen Suc6 :ok:
Groetjes Jolanda
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Jolly schreef:Gewoon steeds weer die kluif/kong van de bank mieteren, zo doe ik het ook :mrgreen: Luca mag ook op de bank liggen, maar kluiven aan iets op de bank gaat me net iets te ver.

Hij probeert het weleens hoor en mopper ik wat en gooi de kluif meteen van de bank. Gewoon volhouden ..........Carmen Suc6 :ok:
Ja zo doe ik het ook, of ik heb heeeeeeeeeeeeeele domme honden of ze zijn heel slim en doen of ze dom zijn....
ik denk het laatste :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

hier ook hardhorend hoor... :mrgreen:

vaak helpt een simpel: niet met het speeltje op de bank! goed en gaan ze op hun plek liggen, maar het komt ook vor dat ik het speeltje even de weg moet wijzen naar de goede plek.. gelukkig volgt hond dan snel :mrgreen:
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik flikker net zolang de kluif van de bank tot ze mij geïriteerd aankijken en hun plaats opzoeken. :mrgreen:
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Oooh, ik heb het opgegeven en frommel gewoon een dekentje/handdoek onder de Kong/Kluif :mrgreen:

Maar Casper ziet er zoooooo blij en tevreden uit als hij lekker tegen me aan op de bank met zijn Kong ligt te viezen. Dan kan ik hem toch niet wegsturen? :roll:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Weg met dat vieze ding helpt hier :mrgreen: Ze komen ook wel eens heel enthousiast met zo'n doorweekt ding aan lopen :N: Kijk baas die heb ik even in de regen laten liggen moet je kijken hoe lekker die nu is geworden :N:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Zeeuwse labjes
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retrievers

Ongelezen bericht door Zeeuwse labjes »

Bailiff heeft ook de neiging om zijn half afgekloven botjes aan ons te komen laten zien... Maar het commando 'botje buiten' is genoeg om hem weer rechtsomkeert naar de bijkeuken te laten maken.
Volhouden dus!
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Hier mogen ze ook op de bank en de kauwspullen op de grond, gelukkig geven ze daar geen problemen mee, ze snappen het prima :wink:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”