Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Senna is zwanger
Moderator: moderatorteam
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Moet wel een hele bijzondere hond zijn dan hebroekie schreef:Ook de vader is getest en blaft Zweeds.schotse collie schreef:broekie schreef:Senna is onderzocht voor de collie-eye en op hd.schotse collie schreef:leuk
maar waarom heb je een oproep op marktplaats geplaats voor dat je haar gedekt had ?
Heb je trouwens gefokt op de voorwaarde van de collieclub?
en de vader is die ook getest?
Waar is hij op getest en wat zijn de uitslagen?

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- twinkeltje
- moderator
- twinkeltje
- moderator
dat is zeker verboden je zou als je kwaad wil zelfs een advocaat er op kunnen zettenfenneke schreef:desi dat was leuktwinkeltje schreef:gut o gut woorden we nog verwacht in te grijpen ook
![]()
ik ben nog aan bij komen van de 1 april grap![]()
maar dat ze mijn foto gebruikt beslist niet![]()
![]()
en bovendien verboden toch
moet je nu een printscreen maken
- twinkeltje
- moderator
nou zeker dan namen we wel maatregelenbroekie schreef:Als die lui hun taak serieus namen, hadden we niet zo'n dom gelul op dit forum. Fok jij ook varkens?Marion. schreef:Weer één die vind dat hij de rol van modje op zich moet nemen? Meld je even bij de moderators, misschien hebben ze een vakature.broekie schreef:Neen, maar om elke dierenvriend die een nestje fokt een broodfokker te noemen gaat te ver. De moderator laat hier veel te veel toe.
tegen dommen mensen
die domme dingen doen
maar gelukkig zijn we niet zo erg
dus mensen zoals jij mogen gewoon mee doen
niet iedereen is namelijk zo intelligent als ik
-
tineke
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- twinkeltje
- moderator
- twinkeltje
- moderator
selectief wij zijn zeer selectiefMarion. schreef:Weer één die vind dat hij de rol van modje op zich moet nemen? Meld je even bij de moderators, misschien hebben ze een vakature.broekie schreef:Neen, maar om elke dierenvriend die een nestje fokt een broodfokker te noemen gaat te ver. De moderator laat hier veel te veel toe.
je moet bv eerst een 1000 berichten aan nutteloze onzin hebben geschreven voor je ook maar door gaat na ronde 2
-
Marion.
-
broekie
- Jacan
- Zeer actief
-
broekie
-
Marion.
Heee, je was er nog?broekie schreef:Waarschijnlijk toch een zwak gestel. Normaal moeten ze toch een narcose overleven.schotse collie schreef:mijn honden zijn getest heb 2 pups verloren door narcose en 1 had maag kanker
Beetje laag hè? Om te gaan hakken op mensen die pups verloren hebben.
Wil je mij hier in het openbaar ook vertellen waarom ik een trut ben, en wat ik loop te zeiken? Of durf je dat niet?
-
Marion.
-
broekie
- Jacan
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Jacan
- Zeer actief
-
tineke
Dat doet ze liever per pb ik kreeg er een met de tekst he snolMarion. schreef:Heee, je was er nog?broekie schreef:Waarschijnlijk toch een zwak gestel. Normaal moeten ze toch een narcose overleven.schotse collie schreef:mijn honden zijn getest heb 2 pups verloren door narcose en 1 had maag kanker
Beetje laag hè? Om te gaan hakken op mensen die pups verloren hebben.
Wil je mij hier in het openbaar ook vertellen waarom ik een trut ben, en wat ik loop te zeiken? Of durf je dat niet?
Dat ben ik wel met haar eens dit soort broodfokkertjes moet maar gewoon op mp adverteren voegt verder toch niets toe zowel qua bijdrage hier niet alswel aan het ras.
-
Marion.
Volgens mij is het een hij. En ik kreeg een PB met "of ik nog wat te zeiken had, trut". Was vanmiddag al vrij vroeg trouwenstineke schreef:Dat doet ze liever per pb ik kreeg er een met de tekst he snol![]()
en dat vind dat de mopderators teveel toe laten hier
![]()
![]()
Dat ben ik wel met haar eens dit soort broodfokkertjes moet maar gewoon op mp adverteren voegt verder toch niets toe zowel qua bijdrage hier niet alswel aan het ras.
- twinkeltje
- moderator
- Tamara.
- Zeer actief
Daarom noemt diegene zich een broekie, die heeft nog niet de taalvaardigheden om een normale discussie aan te gaan zonder scheldwoorden te gebruikenMarion. schreef:Volgens mij is het een hij. En ik kreeg een PB met "of ik nog wat te zeiken had, trut". Was vanmiddag al vrij vroeg trouwenstineke schreef:Dat doet ze liever per pb ik kreeg er een met de tekst he snol![]()
en dat vind dat de mopderators teveel toe laten hier
![]()
![]()
-
zwijntje
- Actief
Ik weet niet of je het beseft maar een hond die sterft in een narcose ligt helemaal niet aan het gestel. Alle collies en collie-achtigen hebben hier evenveel kans op. Zij zijn hier gevoeliger aan.schotse collie schreef:Ik ga hier niet verder op in aangezien je niet eens weet waar je over praatbroekie schreef:Maar toch een slechte score voor een hond met STAMBOOM!!!!!!!!!!schotse collie schreef:Het ligt hem niet aan het gestel maargoed
En wat betreft die score over een hond met stamboom? wat een zever man. Als je niet weet waarover je praat, zwijg dan alsjeblieft

-
Marion.
- Tamara.
- Zeer actief
Dat hoef je hem niet te vertellen hoor, dat weet hij heus wel, daarom fokt hij ook onverantwoord zonder stamboomzwijntje schreef:Ik weet niet of je het beseft maar een hond die sterft in een narcose ligt helemaal niet aan het gestel. Alle collies en collie-achtigen hebben hier evenveel kans op. Zij zijn hier gevoeliger aan.schotse collie schreef:Ik ga hier niet verder op in aangezien je niet eens weet waar je over praatbroekie schreef:Maar toch een slechte score voor een hond met STAMBOOM!!!!!!!!!!schotse collie schreef:Het ligt hem niet aan het gestel maargoed
En wat betreft die score over een hond met stamboom? wat een zever man. Als je niet weet waarover je praat, zwijg dan alsjeblieft
- Jacan
- Zeer actief
hij heeft een collie dus dan weet ie er ook alles vanTamara en Bowie schreef:Dat hoef je hem niet te vertellen hoor, dat weet hij heus wel, daarom fokt hij ook onverantwoord zonder stamboomzwijntje schreef:Ik weet niet of je het beseft maar een hond die sterft in een narcose ligt helemaal niet aan het gestel. Alle collies en collie-achtigen hebben hier evenveel kans op. Zij zijn hier gevoeliger aan.schotse collie schreef:Ik ga hier niet verder op in aangezien je niet eens weet waar je over praatbroekie schreef: Maar toch een slechte score voor een hond met STAMBOOM!!!!!!!!!!

Luna 25-11-2011 27-12-2017