Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waken: komt dat vanzelf?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

:cheer: Benthor heeft gisteren voor het eerst gewaakt :cheer:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Hier een hele erge waker en eentje die alleen blaft bij onraad. En vreemde mensen is geen onraad, dat betekend plezier :mrgreen: :smile:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

ik heb me hier de eerste drie weken afgevraagd of sien wel blaffen kon. Ik meende me te herinneren dat ik haar een keer had horen blaffen, maar ik wist het niet zeker meer. Moet je haar nu horen. En nee, dat heb ik haar niet geleerd, en ik heb het ook niet gestimuleerd.
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Zoie schreef:ik heb me hier de eerste drie weken afgevraagd of sien wel blaffen kon. Ik meende me te herinneren dat ik haar een keer had horen blaffen, maar ik wist het niet zeker meer. Moet je haar nu horen. En nee, dat heb ik haar niet geleerd, en ik heb het ook niet gestimuleerd.
Hier is het andersom: Lilo blafte in het begin als er alleen maar een blaadje door de tuin waaide en gilde alles bij elkaar als er iemand langs liep. Inmiddels slaat ze nog steeds wat eerder aan dan Jack, maar nu wel met een 'normale' reden.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”