Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maandag is ze uitgerekend, dus nu echt de laatste loodjes voor Bowy. Ze is redelijk goed te pas, slaapt veel is soms wat misselijk en is het ook wel een beetje zat geloof ik. Haar tempo is beduidend minder. Nog een paar dagen en dan zullen we het weten. In totaal is ze in omvang 26 cm gegroeid, als je haar van bovenaf bekijkt, zie je nog best een mooie taile, maar ze draagt enorm laag. We zullen wel zien
Dylan met z'n dikke snuit ook op de foto
Laatst gewijzigd door Nono op 09 apr 2006 16:25, 3 keer totaal gewijzigd.
LongFields schreef:Ze ziet er inderdaad niet echt hoogdrachtig uit, maar beter zo dan dat ze amper meer vooruit komt.
Ik ben ook erg benieuwd, succes ermee alvast!
Ik heb het liever zo hoor Toen ze in 2004 haar 10-ling droeg, kon ze op het laatst niet meer zelf in de benen komen, liet haar urine lopen. Was echt sneu hoor, die laatste dagen. Dus zo vind ik het een stuk prettiger voor haar.
LongFields schreef:Hoe is het nu Esther, alles nog rustig?
Vanmorgen en vanmiddag had Bowy temperatuurdaling 36.6 Verder vandaag gewoon rustig geweest, maar vanaf ongeveer een uur of 18.00 wel wat onrustig. Hijgen en piepen, ze is wat drentelig. Dus helemaal rustig is het hier niet.
Vanmorgen en vanmiddag had Bowy temperatuurdaling 36.6 Verder vandaag gewoon rustig geweest, maar vanaf ongeveer een uur of 18.00 wel wat onrustig. Hijgen en piepen, ze is wat drentelig. Dus helemaal rustig is het hier niet.
ik zou zelf doodnerveus zijn
hopen op een goede bevalling, succes ermee.
ik zou zelf doodnerveus zijn
hopen op een goede bevalling, succes ermee.
Nou doodnerveus nee, maar spannend is het natuurlijk altijd
Ik gok op een bevalling morgen (zondag) ochtend.
Heel veel succes alvast!
Ik gok op een bevalling morgen (zondag) ochtend.
Heel veel succes alvast!
Dat denk ik ook hoor, morgenochtend of zo, maar we zullen zien en uiteraard houdt ik jullie op de hoogte