Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
M@ri@nne schreef:Weet iedereen de verzamelplek te vinden? Aangezien de link die ik eerder gaf niet werkt.
Weet je ook hoe de straat heet?
Kun je me misschien ook je mobiele nummer pb'en, voor het geval ik het niet kan vinden.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Berg en Dalseweg gaat over in Oude Kleefsebaan. Daar op een gegeven moment dus rechtsaf (komende vanuit Nijmegen). Daar staat ook aangegeven Hotel Erica.
Dan rechtdoor, hotel voorbij en tegen de bosrand aan kun je parkeren.
M@ri@nne schreef:Berg en Dalseweg gaat over in Oude Kleefsebaan. Daar op een gegeven moment dus rechtsaf (komende vanuit Nijmegen). Daar staat ook aangegeven Hotel Erica.
En als ik uit Duitsland kom linksaf. Volgens mij zie ik het bordje langs de weg zelfs voor ogen. Het gaat me lukken
M@ri@nne schreef:Berg en Dalseweg gaat over in Oude Kleefsebaan. Daar op een gegeven moment dus rechtsaf (komende vanuit Nijmegen). Daar staat ook aangegeven Hotel Erica.
En als ik uit Duitsland kom linksaf. Volgens mij zie ik het bordje langs de weg zelfs voor ogen. Het gaat me lukken
Brigitte schreef:Hmm mischien wil ik ook wel komen maar kan ik mijn routeplanner vanuit Den Haag dan naar de Oude Kleefsebaan plannen? Zit ik dan in de buurt?
Jaaaa, leuk Brigitte
Volgens mij bij de planner naar de Oude Kleefsebaan gaat het goed komen. Het is wel een rot-end hoor
Brigitte schreef:Hmm mischien wil ik ook wel komen maar kan ik mijn routeplanner vanuit Den Haag dan naar de Oude Kleefsebaan plannen? Zit ik dan in de buurt?
Jaaaa, leuk Brigitte
Volgens mij bij de planner naar de Oude Kleefsebaan gaat het goed komen. Het is wel een rot-end hoor
Ach, zal eens even gaan kijken hoe ver het is. Ben toch 2 daagjes vrij en anders zit ik toch maar weer de hele dag te forummen