Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pups verkopen?, Hoe?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

LongFields schreef:Jongens, stop maar hoor.
Dit is toch typisch een gevalletje troll... :neenee:
Zeg dat dan eerder. Zitten we ons niet voor niets weer druk te maken :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Marion. schreef:
LongFields schreef:Jongens, stop maar hoor.
Dit is toch typisch een gevalletje troll... :neenee:
Zeg dat dan eerder. Zitten we ons niet voor niets weer druk te maken :mrgreen:
helpt wel in de pb-verzameling zo'n topic :pffff:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

valt me trouwens wel op... je komt hier voor het eerst, stelt je voor en het eerste topic wat je opent is: hoe verkoop ik m'n pups :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

malinois schreef:valt me trouwens wel op... je komt hier voor het eerst, stelt je voor en het eerste topic wat je opent is: hoe verkoop ik m'n pups :roll:
Typisch trollengedrag :mrgreen:
En die denkt dan ook nog dat we dat niet allang door hadden :smile:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
malinois
Zeer actief
Contacteer:

marian* schreef:
malinois schreef:valt me trouwens wel op... je komt hier voor het eerst, stelt je voor en het eerste topic wat je opent is: hoe verkoop ik m'n pups :roll:
Typisch trollengedrag :mrgreen:
En die denkt dan ook nog dat we dat niet allang door hadden :smile:
plaat van gewapend beton :idea:
Afbeelding
allagamma

Ongelezen bericht door allagamma »

[quote="Marion."][quote="LongFields"]Jongens, stop maar hoor.
Dit is toch typisch een gevalletje troll... :neenee

Wij hadden vroeger kruisingen en dat waren de sterkste honden, geen inentingen, niks en nooit ziek.
allagamma

Re: Pups verkopen?, Hoe?, Marktplaats?

Scooby schreef:
allagamma schreef:
Podenji schreef:
allagamma schreef: Ik zal het kort houden: Ik ben jullie geen verantwoording schuldig
nee dat klopt maar je bent zeker je pups en hun nieuwe eigenaren ook geen verantwoording schuldig :evil:
Tuurlijk wel, als er iets met een pup is binnen 3 maanden, geld terug.
Wauw, binnen drie maanden nog wel!... :roll:
En wat als blijkt dat de hond met een jaar HD heeft? Of met vijf jaar Wobbler blijkt te hebben? Dan is het niet meer jouw pakje aan?!
Wie geeft er nu vijf jaar garantie op wobbler, niemand toch.
allagamma

marian* schreef:
Scooby schreef:In het asiel hier in de buurt zit een stamboom teefje van 2 jaar. Een prachtbeest.
O, ja. Dat is een goede basis om een hond te vinden als stamhouder van je kennel... :roll:
Zeker als het asiel alleen honden verkoopt zonder de bijbehorende boom om fokken tegen te gaan :mrgreen:
Maar ja,wie weet valt er wat te foezelen met valse stambomen of zo :19:[/quote]

Daar doen ze hier dus helemaal niet moeilijk over, dus die krijg ik er mooi bij.
allagamma

Ik ga niet fokken met stamboom

Ik heb er goed over nagedacht en vind jullie argumenten overdreven. Ik zie die papieren en het werk erom heen gewoon niet zitten. Ik zie zoveel gelukkige mensen met een straathond of stamboomloze pup. Het valt allemaal best mee met al die enge ziektes die jullie hier noemen. Ik ga een nestje fokken en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat is in hemelsnaam het werk aan het aanvragen van stambomen? :19:
Een nieuw paspoort aanvragen is volgens mij lastiger.
Maar goed, je hebt duidelijk je keus al gemaakt. :denken:
Ik hoop voor jou dat je pups geen last zullen krijgen van Wobbler, HD, ED, of oogafwijkingen. Want hoe je het ook wendt of keert, als fokker blijf je verantwoordelijk voor je pups. Er is inmiddels al aardig wat jurisprudentie over, en als je je honden niet uitgebreid hebt laten onderzoeken (dus officiële uitslagen en foto's en bloedonderzoeken e.d.) ben je als fokker nalatig geweest en kun je opdraaien voor de kosten van de onderzoeken en/of operaties van de door jouw gefokte honden.
Ik wens je daar bij voorbaat al veel sterkte mee.

We zullen je pups over een poos wel op Marktplaats tegenkomen... :19:
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Re: Ik ga niet fokken met stamboom

Ongelezen bericht door Jacan »

allagamma schreef:Ik heb er goed over nagedacht en vind jullie argumenten overdreven. Ik zie die papieren en het werk erom heen gewoon niet zitten. Ik zie zoveel gelukkige mensen met een straathond of stamboomloze pup. Het valt allemaal best mee met al die enge ziektes die jullie hier noemen. Ik ga een nestje fokken en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

die ziektes word er met zorgvuldig fokken eruit gehaald en het papier werk valt wel mee :wink:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

allagamma schreef:In het asiel hier in de buurt zit een stamboom teefje van 2 jaar. Een prachtbeest.
O, ja. Dat is een goede basis om een hond te vinden als stamhouder van je kennel... :roll:
Zeker als het asiel alleen honden verkoopt zonder de bijbehorende boom om fokken tegen te gaan :mrgreen:
Maar ja,wie weet valt er wat te foezelen met valse stambomen of zo :19:
Daar doen ze hier dus helemaal niet moeilijk over, dus die krijg ik er mooi bij.
:zwaai
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

bulletjebe schreef:
allagamma schreef:
bulletjebe schreef:A la gamma (aparte naam overigens)

Waarom wil je fokker worden?
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik wil graag een kennel gaan voeren en dan natuurlijk met stamboom
Maar ga dat dan doen! Koop een hond met stamboom en zorg dat je aan de voorwaarden voldoet om een verantwoord nest op de wereld te zetten.
:lekkerpuh:
:lekkerpuh: :lekkerpuh:
:lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

allagamma schreef:Ik heb er goed over nagedacht en vind jullie argumenten overdreven. Ik zie die papieren en het werk erom heen gewoon niet zitten. Ik zie zoveel gelukkige mensen met een straathond of stamboomloze pup. Het valt allemaal best mee met al die enge ziektes die jullie hier noemen. Ik ga een nestje fokken en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Oh leuk :cheer: kan bijna niet wachten en in welke dierenwinkel ga je ze verkopen? :cheer:
Heb je het asiel in de buurt al op de hoogte gesteld dat ze pups kunnen verwachten? :cheer: :cheer: Ik wist dat ook altijd graag van te voren :cheer:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

:smile: :smile: :smile:

Nu valt het idd alleen maar op dat je loopt te trollen had je ook wat subtieler kunnen doen kreeg je de aandacht misschien nog whawhawha

:pffff: nee hier voel ik me veel te goed voor

DAAAAAAG

:zwaai
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Oh en Allagamma, vergeet niet om ze pas met 8 weken op MP te zetten en dan op zondagmorgen want de categorie baasjes die jouw honden wil, zoeken vaak op zondagmorgen naar een pup die ze dan 's middags op kunnen halen :ok:
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

:ok: :ok: Succes! Je kán het!

:kotz: :kotz: :kotz:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Martijn schreef:
Hoeft niet hoor..de uitkomst staat toch vast.
Luie fokkers met pittige honden is een scenario dat altijd hetzelfde afloopt. Honden op de tafel van de dierenarts met een onnodige spuit in hun lijf. En dan ga jij weer lekker onbezorgd aan iets anders beginnen.
nee gelijk aan het volgende nestje zegt ze als het luk
woord een soort lopende band werk
Afbeelding
-sanne
Actief

Ongelezen bericht door -sanne »

Nu breekt echt mn klomp: "Ik zie het papier werk gewoon niet zitten" En jij wild fokker worden??? Hoe durf je......
Enige moeite doen om zogoedmogelijk gezonde pups te krijgen interesseert je dus geen hol.
En tuurlijk valt het mee met die ziektes als een van jou honden een van die ziektes heeft is het al te laat dus het valt wel mee is onzin
Van zulke mensen als jij moet ik :jank: .
En dat noemt zich dierenvriend zeker????
Sorry hoor maar hier heb ik geen woorden voor.
Alleen voor je eigen plezier.
Ik wil je nog wel eens horen als je van 10 pups straks stront en ies staat te ruimen wie het dan nog zo leuk vind.
Jij komt jezelf nog wel tegen.
:evil:
Groetjes

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

allagamma schreef:Wij hadden vroeger kruisingen en dat waren de sterkste honden, geen inentingen, niks en nooit ziek.
ja die heb ik ook erg ziek alleen maar medicatie, zonder medicatie vergaat ze van de pijn en ik denk dat ze binnen een week dood is... zo gezond die kruisingen :roll:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

oh da's weer wat anders dan in je pb stond wat kun jij liegen en schijnheilig doen zeg bah :roll:
ik hoop werkelijk dat je hond leeg blijft en dat het niet lukt om pups te krijgen....

geen antwoord op hele normale vragen, geen foto's van de honden en al helemaal geen enkel verstand van fokken laat staan van het ras wat je bezit (edit... BASTAARDEN!!! je hebt geen zuivere rashonden want je hebt geen stamboom)

en hoe weet jij iets van enge ziektes je weet niet eens waarop een dober wordt onderzocht :smile:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Afbeelding
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

hoe zit dat trouwens, als ik kijk bij alle berichten van allesgamma dan staat er bij onderwerp: Re: Pups verkopen?, Hoe?, Marktplaats? en Pups verkopen?, Hoe en Ik ga niet fokken met stamboom volgens mij is dit een en hetzelfde topic veranderd die trol dat steeds ofzo? :denken:
Afbeelding
allagamma

Ik heb heel wat honden zonder stamboom ter wereld zien komen en nog nooit iets slechts over gehoord. Van stamboom honden heb ik wel veel negatieve dingen gehoord, dus jullie lullen uit je nek.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

allagamma schreef:Ik heb heel wat honden zonder stamboom ter wereld zien komen en nog nooit iets slechts over gehoord. Van stamboom honden heb ik wel veel negatieve dingen gehoord, dus jullie lullen uit je nek.
ja joh :smile: tuurlijk ... iedereen lult uit z'n nek behalve jij.... ik hoop dat als je teef helaas toch op zal nemen je met alle pups blijft zitten :roll: broodfokker bah!

ps. mijn stamboomhonden zijn stuk voor stuk kerngezond in tegenstelling tot mijn kruising hoe kan dat dan zeg :roll:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

allagamma schreef:Ik heb heel wat honden zonder stamboom ter wereld zien komen en nog nooit iets slechts over gehoord. Van stamboom honden heb ik wel veel negatieve dingen gehoord, dus jullie lullen uit je nek.
je hebt gelijk hoor! een stamboom is de oorzaak van zwakke honden.. het is schandalig...

damn jij hebt echt een bord voor je koppie hoor!!

een kennis van me zegt het altijd heel mooi... je bent geen fokker, maar een fukker!
Afbeelding
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

heb deze topic een beetje gevolgt, en tuurlijk kan een stamboom hond ziek worden heeft volgens mij ook niemand gezegt dat dit niet kan maar een goede stamboom sluit heel veel risico s uit, dacht je dat de ECHTE fokkers voor de lol zoveel geld uitgeven aan onderzoeken etc nee dat heet liefde voor het ras en dat mis ik bij jou, ben zelf ook naief geweest en heb een stamboomloze york gekocht nou die ellende wens ik dus niemand toe, en jij zegt gewoon vrolijk stamboomloze honden heb ik nog nooit ziek zien worden,dus die zijn oke, wie lult hier nou uit zn nek? :blah:
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ilona&Kira »

massam schreef:
je hebt gelijk hoor! een stamboom is de oorzaak van zwakke honden.. het is schandalig...

damn jij hebt echt een bord voor je koppie hoor!!

een kennis van me zegt het altijd heel mooi... je bent geen fokker, maar een fukker!
Gelukkig zijn er maar weinig fukkers in nederland :denken: veel te veel helaas :boos:
Afbeelding
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

massam schreef: je bent geen fokker, maar een fukker!
Die houden we erin. :ok: :mrgreen:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ilona&Kira »

Ik hoop alleen wel dat je geen fukker in staffords bent want dan ben je echt heel dom :denken:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”