Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vechthond als statussymbool???

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Ray schreef:
johan1969 schreef:In juni mag ik 14 dagen lang een enge vechthond van mijn collega bijhouden. Die man is dan op vakantie naar Frankrijk.

Het is een Amstaff zonder papieren.

In mei hou ik hem al een weekendje bij, om te proberen.

Ik kijk er echt naar uit ! Eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij, mooie wandelingen ...

Het is een heel lieve reu die je constant volgt in huis, en niets lievers doet dan op je schoot liggen.
Jeetje... ik schrik hier een beetje van...

Zou je dat nu wel doen?

Wist je dan niet dat een vechthond zonder papieren veeeeeel gevaarlijker is dan een vechthond met papieren :wink: ?

Groetjes,
Maar Johan is dan ook zo´n aso-figuur die heel losbandig leeft, geen vrouw heeft, van vreselijke muziek houdt en vrijwel konstant bezopen is. Het zou me niets verbazen als hij drugs gebruikt en verhandelt en meer dan de helft van zijn "vrienden" in het gevang heeft zitten.

Kortom, een typisch vechthond-zonder-papieren-manneke. :N:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Maddy schreef:
Annelies schreef:Helemaal toppie....!!! :ok:
Schatje om te zien, hoor.... :smile1:
Thanks :ok: Maar we verpesten het topic zo. :mrgreen: Sorry luitjes. :oeps:
Verpesten? Juist niet! :mrgreen:
Zo'n heerlijk snoetje in een topic over vechthonden helpt om te relativeren :ok:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Als je niks verstandigs te melden hebt ga je lekker over koters beppen? :denken:
Marie-Josée
Erelid

Wil de hond schreef:Als je niks verstandigs te melden hebt ga je lekker over koters beppen? :denken:
Yep,of ergens lekker rellen, kan hier ook :mrgreen:
Tis maar wat je het liefste doet.
Annelies
Zeer actief

Ongelezen bericht door Annelies »

Martijn schreef:
Annelies schreef:
Ray schreef:
johan1969 schreef:In juni mag ik 14 dagen lang een enge vechthond van mijn collega bijhouden. Die man is dan op vakantie naar Frankrijk.

Ik kijk er echt naar uit ! Eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij, mooie wandelingen ...

Het is een heel lieve reu die je constant volgt in huis, en niets lievers doet dan op je schoot liggen.

Zou je dat nu wel doen?

Wist je dan niet dat een vechthond zonder papieren veeeeeel gevaarlijker is dan een vechthond met papieren :wink: ?

Groetjes,
Ik vind eigenlijk dat je met dit soort quasi ironische opmerkingen dat shit-imago in stand houdt...
Hey..dat is frappant.
Ik merk dat ik je ineens aardig begin te vinden, Annelies.

Inderdaad. Nou je het zegt begin ik een klein beetje te merken dat de mensen die hun favoriete ras gesloopt hebben hebben zien worden zo vreselijk bitter reageren.

.

.

.

.

.

MMMMMneej..toch niet. Sorry, annelies.

Wat haal je je in je hoofd? Moet je een keer opletten hoe ironisch jij gaat parten als jouw favoriete ras tot een bloedige smurrie wordt vertrapt door een stel haagse kuttelikkers.
Het had net zo goed de bouvier, de duitse herder of de akita kunnen zijn.
Een goed ras is gesloopt door slechte mensen. Regels stellen, je infrastructuur gebruiken om conflicten te vermijden of naar welke mogelijkheid je ook grijpt. Een ras demoniseren doe je niet. Dat doen wij als nederlanders al 60 jaar per definitie niet.

En dan is ineens jouw ras aan de beurt. Stel je het eens voor. Het type hond waar jij als hondegek het meest aan verknocht bent mag niet meer bestaan. Kijk dan eens hoe verbitterd jij bent op een achteraf forumpe op internet als je nou eens je opgekropte gal tegen de bezetter kwijt kan.

Mol? Als het kon had hij pitjes. Martin? Idem. Wil de hond? Echt wel.
Marc? Die helemaal en ik ook.
Maar goed....we shikken ons..passen ons aan en genieten ook wel van andere rassen...zover als dat gaat bij een b-keus.
Maar vergis je niet...veel van ons zijn nog steeds laaiend over de Vuile Daad die de RAD wetgeving heet.

Een beetje ironie is zo gek nog niet. Kun je nog ergens met je frustratie heen. Zou jij ook doen als witte krulhondjesverboden werden. :wink:
Ik kan me de frustraties héél goed voorstellen en ironie is me beslist niet vreemd.
Ik had zorgvuldiger moeten quoten en doelde alleen op Ray's bericht...

Zou je dat nu wel doen?

Op mij komt dit echt over als de quasi ironie van de soort die ik vaker tegenkom en dat lijkt me zeer ongepast in een situatie waarbij 'jullie' zo geliefd hondenras naar de kloten is geholpen...
Afbeelding
Overgave kan de grootste overwinning zijn...
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

maar wel een begrijpelijke frustratie...
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Daan schreef:
Zoek stok! schreef:
Daan schreef:ik denk dat elke keuze die je maakt iets uitdrukt over jezelf.
Eens.

Zo heb ik een lief uitziende hond gekozen om wat vriendelijker over te komen :mrgreen:

en is het gelukt?
Echt wel! :wink:

Ik kan je verzekeren dat mensen anders reageren op mij met Bram dan als ik bijv. met Vegas zou wandelen. Daar kun je lang en kort over lullen, het is nou eenmaal de praktijk.

Als je een ultra kort rokje aanhebt, reageren mensen daar ook anders op dan op een degelijke broek.

En als je je hoofd kaalgeschoren hebt, reageren mensen daar ook anders op dan een Balkenende kapsel.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als ik naar mezelf kijk, dan reageer ik op de combi baas-hond. Als ik een Mechelaar aan zie komen met een ruig type, dan ben ik alert. Zie ik een ruig type met een Maltezer aankomen, dan ben ik toch een stuk minder alert :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
M@scha
Zeer actief

maar dat is wat je moet accepteren als je een ras kiest.

loop je met een yorkshire en ben je zelf een boom van een vent zullen mensen raar kijken...

ben je 1.50 meter en loop je met een meegaaa berner sennen.. kijken mensen raar...

loop je met een kooiker zijn mensen vertederd..

loop je met een stafford of iets in dei richting dan kijken mensen vaak raar.. niet altijd, want de meesten hebben geen idee wat een stafford is, geloven dat een bull terrier een pitbull is en snappen niet dat lola rasstandaard is en geen pup van een boxer....
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

massam schreef:
loop je met een stafford of iets in dei richting dan kijken mensen vaak raar.. niet altijd, want de meesten hebben geen idee wat een stafford is, geloven dat een bull terrier een pitbull is en snappen niet dat lola rasstandaard is en geen pup van een boxer....
Euh...ja dat klopt. Ik heb altijd gedacht dat een bull terrier een pitbull is :roll: Ik begin de rassen nu een beetje te kennen :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
M@scha
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
massam schreef:
Euh...ja dat klopt. Ik heb altijd gedacht dat een bull terrier een pitbull is :roll: Ik begin de rassen nu een beetje te kennen :wink:
is niet erg. het laat alleen weer duidelijk zien hoe een hype het is als mensen bang zijn voor iets wat niet eens is waar ze denken bang voor te zijn (zo, lastige zin :denken: )

het is eigenlijk net zoiets dat je bang denkt te zijn voor spinnen en gaat gillen als er een eend voorbij komt.

zo kom ik weleens mensen tegen die helemaal gek van mijn honden zijn. onderhand op de grond zitten met die 2 bovenop zich en maar spelen en knuffelen... dan vragen ze naar het ras en als ze dat horen weten ze zich geen raad om op te staan en weg te rennen... alsof hun naam ze ineens agressief laat zijn... :19: idd zijn het niet de meest hondsociale rassen, maar dat zegt niks over hun mensvriendelijkheid. bij de stafford is dat juist heel goed!

het zit zo diep in de mensen dat je dat er niet zomaar uitkrijgt. ik probeer altijd veel uit te leggen en mensen kennis te laten maken met mijn honden, maar je wint niet altijd en dat is soms frustrerend, maar wel iets wat je van te voren weet als je zo'n ras neemt.

kooiker is hetzelfde.. iedereen vindt ze zooooo lief en leuk. nou ken ik een hoop kooikers en ik vind ze geweldig, maar wel omdat er zoveel pit inzit! en niet zoals veel mensen denken omdat het van die makke lieve lammetjes zijn. (ze zijn natuurlijk heel lief, maar ik denk dat je mijn punt wel snapt)
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

massam schreef:
Zoek stok! schreef:
massam schreef:
is niet erg. het laat alleen weer duidelijk zien hoe een hype het is als mensen bang zijn voor iets wat niet eens is waar ze denken bang voor te zijn (zo, lastige zin :denken: )

het is eigenlijk net zoiets dat je bang denkt te zijn voor spinnen en gaat gillen als er een eend voorbij komt.

het zit zo diep in de mensen dat je dat er niet zomaar uitkrijgt. ik probeer altijd veel uit te leggen en mensen kennis te laten maken met mijn honden, maar je wint niet altijd en dat is soms frustrerend, maar wel iets wat je van te voren weet als je zo'n ras neemt.

kooiker is hetzelfde.. iedereen vindt ze zooooo lief en leuk. nou ken ik een hoop kooikers en ik vind ze geweldig, maar wel omdat er zoveel pit inzit! en niet zoals veel mensen denken omdat het van die makke lieve lammetjes zijn. (ze zijn natuurlijk heel lief, maar ik denk dat je mijn punt wel snapt)
Ik heb als kind zijnde meegekregen dat pitbulls eng zijn en dat ga je bij mij niet meer veranderen, het zit er zo ingebakken! Er waren toen allerlei verhalen over pitbulls die kinderen aanvielen. Dat heeft toen heel veel indruk op mij gemaakt.

En ook al weet ik dat een bull terrier geen pitbull is, ik moet toch altijd even slikken als ik er eentje zie. Ik zet me er snel overheen hoor, maar wat je als kind leert, blijft lang hangen :wink:

Staffords vind ik er overigens helemaal niet 'bedreigend' uitzien als ze hun flappie oortjes hebben. Maar dat kan ook beinvloed zijn omdat ik Vegas ken. Zo snap ik de angst voor Rottweilers bijv. ook helemaal niet, ik heb daar hele goede ervaringen mee. Helaas zie ik wel regelmatig mensen met een Mechelaar die duidelijk niet geschikt zijn voor dat ras.

En ja....Kooikers worden 'onderschat' omdat ze er zo lief uitzien. Ik wil dat Bram naar mij toekomt als een andere hond opdringerig is, maar ik heb al meermalen meegemaakt dat de eigenaar van de andere hond 'goed zo' zegt als Bram van zich afsnauwt. En al die kinderhandjes die maar naar Bram graaien, daar word ik ook weleens zenuwachtig van :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

massam schreef: niet zoals veel mensen denken omdat het van die makke lieve lammetjes zijn. (ze zijn natuurlijk heel lief, maar ik denk dat je mijn punt wel snapt)
ps ik snap je punt hoor :wink: Ik denk bij Kooikers niet in eerste instantie aan lief en schattig :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
M@scha
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
massam schreef: niet zoals veel mensen denken omdat het van die makke lieve lammetjes zijn. (ze zijn natuurlijk heel lief, maar ik denk dat je mijn punt wel snapt)
ps ik snap je punt hoor :wink: Ik denk bij Kooikers niet in eerste instantie aan lief en schattig :mrgreen:
omdat jij er een hebt... maar hun uiterlijk is bedrieglijk..

ik snap ook niet waarom mensen staffords eng vinden :mrgreen: als je dan bijvoorbeeld vegas ziet, dat is een amerikaan, daar kan mijn teef (engelse staff) 4x in :mrgreen:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

Ik ben zelf helemaal nooit bang voor honden, maar ik ben wel bang voor wat mijn hònden kan gebeuren als ik die bij me heb.
Zoek stok!
Zeer actief

massam schreef: ik snap ook niet waarom mensen staffords eng vinden :mrgreen: als je dan bijvoorbeeld vegas ziet, dat is een amerikaan, daar kan mijn teef (engelse staff) 4x in :mrgreen:
Ik vind ze er verre van eng uitzien, juist door hun formaat :wink: Maar ik moet wel zeggen dat ik laatst heel verbaasd was toen we een heel onderdanige volwassen Engelse Stafford tegenkwamen. Dus in die zin heb ik ook vooroordelen :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ilona&Kira »

We hadden het onlangs met een oma die kwam naar kira toe oooooow wat een leuk hondje hebben jullie...helemaal knuffelen met Kira...Vraagt ze wat voor een hond is dat eigenlijk? Dus jeroen geeft antwoord een Am staff...ze werd helemaal wit dus dat is zo'n gevaarlijke vechthond??
Mensen weten niet eens hoe ze eruit zien laat staan dat ze weten wat ze voor zich hebben.... :eek: Ze heeft kira nog wel een aai gegeven maar de sfeer was gelijk weg... Dus helaas maar wel waar de media heeft goed hun best gedaan en blijkbaar heeft het nog gewerkt ook :jank:
Afbeelding
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
massam schreef: ik snap ook niet waarom mensen staffords eng vinden :mrgreen: als je dan bijvoorbeeld vegas ziet, dat is een amerikaan, daar kan mijn teef (engelse staff) 4x in :mrgreen:
Ik vind ze er verre van eng uitzien, juist door hun formaat :wink: Maar ik moet wel zeggen dat ik laatst heel verbaasd was toen we een heel onderdanige volwassen Engelse Stafford tegenkwamen. Dus in die zin heb ik ook vooroordelen :wink:
Ik heb ook een onderdanige am staff gehad en nu heb ik een echt bitch die zo dominant is als de pest. Maar wij kiezen bewust voor dit ras wij zijn verantwoordelijk en niemand anders. Dus wij zorgen dat niemand last heeft van onze hond... En zo denken wij en zo zou iedere hondebezitter moeten denken :boos: Niemand hoeft onnodig last te hebben van een hond maak niet uit welk ras of hoe groot.... :wink:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

breedeweg was in shock afgelopen zondag toen wij met onze 3 monsters aan de wandel waren iloon whahahahaha
Afbeelding
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

massam schreef:breedeweg was in shock afgelopen zondag toen wij met onze 3 monsters aan de wandel waren iloon whahahahaha
whhhahahaa zal best wel ja... Hebben ze iets gezegd dan??? Ze zijn ook wel eng hoor :wink:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Ilona&Kira schreef:
massam schreef:breedeweg was in shock afgelopen zondag toen wij met onze 3 monsters aan de wandel waren iloon whahahahaha
whhhahahaa zal best wel ja... Hebben ze iets gezegd dan??? Ze zijn ook wel eng hoor :wink:
nee, dat nog net niet...

:mrgreen:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Ik denk dat 90% van alle rashonden wordt aangeschaft als statussymbool. Niet alleen 'vechthonden'...ik zie genoeg kakkers met dure veerhoedjes en bijpassende Ridgebacks, Burberry ruiten met Franse Bassets of gezellige gezinnen met dito gezellige Labrador. 'T is vaak alleen net de vraag welke status/imago je wilt uitstralen en welke hond daar het beste bij past. In de buurt waar ik woon is een Staff of andere 'vechtkruising' (liefst zo groot en zo 'vet' mogelijk) onontbeerlijk bij een gouden tand, een knalblauwe hiphoppyama en een verlaagde Golf. De fulltime werkende tweeverdieners hebben vaak iets van een Weim, een Dalmaat of een Flatcoat en de kwebbelclub loopt met kleine kwebbelhondjes...
Ray
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Ray »

Martijn schreef:
Annelies schreef:
Ray schreef:

Zou je dat nu wel doen?

Groetjes,
Ik vind eigenlijk dat je met dit soort quasi ironische opmerkingen dat shit-imago in stand houdt...
Hey..dat is frappant.
Ik merk dat ik je ineens aardig begin te vinden, Annelies.

Inderdaad. Nou je het zegt begin ik een klein beetje te merken dat de mensen die hun favoriete ras gesloopt hebben hebben zien worden zo vreselijk bitter reageren.

.

.

.

.

.

MMMMMneej..toch niet. Sorry, annelies.

Wat haal je je in je hoofd? Moet je een keer opletten hoe ironisch jij gaat parten als jouw favoriete ras tot een bloedige smurrie wordt vertrapt door een stel haagse kuttelikkers.
Het had net zo goed de bouvier, de duitse herder of de akita kunnen zijn.
Een goed ras is gesloopt door slechte mensen. Regels stellen, je infrastructuur gebruiken om conflicten te vermijden of naar welke mogelijkheid je ook grijpt. Een ras demoniseren doe je niet. Dat doen wij als nederlanders al 60 jaar per definitie niet.

En dan is ineens jouw ras aan de beurt. Stel je het eens voor. Het type hond waar jij als hondegek het meest aan verknocht bent mag niet meer bestaan. Kijk dan eens hoe verbitterd jij bent op een achteraf forumpe op internet als je nou eens je opgekropte gal tegen de bezetter kwijt kan.

Mol? Als het kon had hij pitjes. Martin? Idem. Wil de hond? Echt wel.
Marc? Die helemaal en ik ook.
Maar goed....we shikken ons..passen ons aan en genieten ook wel van andere rassen...zover als dat gaat bij een b-keus.
Maar vergis je niet...veel van ons zijn nog steeds laaiend over de Vuile Daad die de RAD wetgeving heet.

Een beetje ironie is zo gek nog niet. Kun je nog ergens met je frustratie heen. Zou jij ook doen als witte krulhondjesverboden werden. :wink:
Hoi,

Precies... Mijn ironie kwam geheel voort uit (geen persoonlijke) frustratie. Ik heb zelf geen Amstaff maar vind het geweldige honden... met of zonder papieren...

De opmerking was voornamelijk bedoeld om de belachelijkheid van de regeling aan te tonen en de bekrompenheid van veel mensen aan het licht te brengen... En weet je... Mijn opzet was geheel geslaagd...

Groetjes,

Ray
Afbeelding
***Connie***
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): American Staffords en een Maine Coon kat.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ***Connie*** »

Ik vrouw 45 jaar Mercedes onder mijn kont 2 Am staff's, hiervoor een SBT en Pitbull waar hoor ik dan bij als ik dit zo lees :denken: :denken:

Snap niet dat er altijd zo gegeneraliseerd moet worden de ene mens houd nou eenmaal van dit ras de andere van andere laat iedereen toch in zijn waarde en van zijn eigen ras genieten met of zonder stamboom :pffff:
Als de RAD er niet geweest was had ik nu ipv Am staff's, 2 pitbull's gehad :ok:
Afbeelding
Een dier heb je voor het leven, niet voor even.
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Zoek stok! schreef:
Daan schreef:
Zoek stok! schreef:
Daan schreef:ik denk dat elke keuze die je maakt iets uitdrukt over jezelf.
Eens.

Zo heb ik een lief uitziende hond gekozen om wat vriendelijker over te komen :mrgreen:

en is het gelukt?

Ik kan je verzekeren dat mensen anders reageren op mij met Bram dan als ik bijv. met Vegas zou wandelen. Daar kun je lang en kort over lullen, het is nou eenmaal de praktijk.

Als je een ultra kort rokje aanhebt, reageren mensen daar ook anders op dan op een degelijke broek.

En als je je hoofd kaalgeschoren hebt, reageren mensen daar ook anders op dan een Balkenende kapsel.

Als ik naar mezelf kijk, dan reageer ik op de combi baas-hond. Als ik een Mechelaar aan zie komen met een ruig type, dan ben ik alert. Zie ik een ruig type met een Maltezer aankomen, dan ben ik toch een stuk minder alert :wink:
Een ruig type met een malthezer.
ik ben veel combinaties tegengekomen, maar die nog niet.
:smile:

Ben het overigens helemaal met je eens hoor.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Daan schreef:
Zoek stok! schreef:
Daan schreef:
Zoek stok! schreef: Eens.

en is het gelukt?

Een ruig type met een malthezer.
ik ben veel combinaties tegengekomen, maar die nog niet.
:smile:

Ben het overigens helemaal met je eens hoor.

Maat van me is europees kamp. powerliften geweest, die had een Yorkie en chihuahua als huisdiertjes. :mrgreen:
Een ander op de sportschool die kickboks kamp. is geweest had een toypoedel :mrgreen:
En zo ken ik er nog meer hoor, tis wel een raar gezicht want ergens verwacht je een andere hond, ets wat wel een vooroordeel is over iemand maar blijkbaar zijn er nog ''stoere'' mannen die een hondje nemen o het karakter en niet puur vor het uiterlijk(niet dat die ''gevaarlijke'' beesten niet lief zijn, maar neem aan dat je dat wel snapt wat ik bedoel) :wink:
sharpei-girl
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door sharpei-girl »

toen ik een dogo argentino had reageerden mensen heel anders dan nu op mijn sharpei...
alhoewel veel mensen niks van een sharpei moeten hebben...

aankomend weekend komt er een amerikaanse bulldog bij,tja ook een impossante hond dus ik ben benieuwd...
Afbeelding

bescherm dieren tegen beesten!!!
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Jeroen en ik zijn beide zeer fanatatieke NEC supporters, jeroen iets fanatieker dan mij. Jeroen zit onder de tattoo's ikke ook en we hebben samen een stafford die vaker als labrador word aangezien omdat ze nog pup is als voor stafford... Ben beniuewd hoe ze over ons denken dan :mrgreen:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Nicolay schreef:Ik vrouw 45 jaar Mercedes onder mijn kont 2 Am staff's, hiervoor een SBT en Pitbull waar hoor ik dan bij als ik dit zo lees :denken: :denken:

Snap niet dat er altijd zo gegeneraliseerd moet worden de ene mens houd nou eenmaal van dit ras de andere van andere laat iedereen toch in zijn waarde en van zijn eigen ras genieten met of zonder stamboom :pffff:
ow shit.. ik ben dan pas 25, maar heb ook een mercedes onder mijn kont en 2 stafbulletjes... :N:

Afbeelding
***Connie***
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): American Staffords en een Maine Coon kat.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ***Connie*** »

massam schreef:
Nicolay schreef:Ik vrouw 45 jaar Mercedes onder mijn kont 2 Am staff's, hiervoor een SBT en Pitbull waar hoor ik dan bij als ik dit zo lees :denken: :denken:

ow shit.. ik ben dan pas 25, maar heb ook een mercedes onder mijn kont en 2 stafbulletjes... :N:

Ow jah Mascha dus jij bent ook al zo'n bepaalt type :ok: :smile:
Maar het gaat mij er eigenlijk om dat er altijd zo leeftijd gebonden over Am Staff's en SBT wordt gedaan, ik ken genoeg mensen in de 60/70 die ook een Am Staff of SBT hebben dus het is niet leeftijd gebonden zo'n gevaarlijke hond te hebben haha :ok: Maar denk dat de meeste mensen dat niet echt door hebben als ze een ouder iemand met "zo'n hond" zien lopen :smile:
Afbeelding
Een dier heb je voor het leven, niet voor even.
M@scha
Zeer actief

Nicolay schreef:
massam schreef:

Ow jah Mascha dus jij bent ook al zo'n bepaalt type :ok: :smile:
Maar het gaat mij er eigenlijk om dat er altijd zo leeftijd gebonden over Am Staff's en SBT wordt gedaan, ik ken genoeg mensen in de 60/70 die ook een Am Staff of SBT hebben dus het is niet leeftijd gebonden zo'n gevaarlijke hond te hebben haha :ok: Maar denk dat de meeste mensen dat niet echt door hebben als ze een ouder iemand met "zo'n hond" zien lopen :smile:
heb je helemaal gelijk in...

hier in het dorp wisten ze niet dat het "gevaarlijke" honden waren want een oudere man in het dorp heeft een hele leuke amstaff van 14 en die is lief, dus toen ik vertelde dat wij engelsen zouden krijgen waren die ook lief :pffff:

ach stereotyp hou je toch...

wij hebben een mercedes, pascal is ongeveer 100 kilo en heeft zijn kop geschoren omdat al dat zand op de bouw niet meer uit zijn haar ging en heeft tattoos... dus... wat wil je nog meer :N:

lekker laten kletsen en zelf weten wat je doet en het is goed toch? :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”