Mijn teefje bibi is vrij dominant naar andere teven, ze wil graag laten zien dat ze de baas is en gromt en grauwt dan wat af en daar blijft het bij.
Vanmorgen liep ik zoals altijd de dijk op naar de grasvelden waar ze lekker los kunnen rennen en spelen, later kwam daar nog een enge hedder bij
Ik zie een man komen aanlopen met een kruising labrador, ze loopt ook los, pablo ziet haar en rent erheen, hij vind alles leuk dus niks aan de hand, bibi ziet haar ook en ook zij gaat erheen, ze wilt schijnbaar ff laten zien dat ze de baas is en staat beetje over haar heen en gromt en grauwt weer, ik zelf schenkt daar weinig aandacht aan omdat ik weet dat het daarna klaar is en ze weer verder gaat met wat ze aan doen was.
Maarrr, die kerel gaat helemaal door het lint, echt ik zal niet herhalen wat ie allemaal zei, maar hij werd echt dol en vloeken en tieren niet normaal ik blijf dan altijd rustig, maar toen ie dus ook een dreigement uitte naar bib ging ik dus ook door het lint, gelukkig was de baas er ook nog van de herder die zei tegen die man en nu heel gauw doorlopen.
Was het nou terecht dat ie zo tekeerging? of moet ik bib in zulke situaties aanlijnen en wachten tot de betreffende hond voorbij is