Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dominantie of geilheid?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Dominantie of geilheid?

Ongelezen bericht door Moos »

Moos rijdt het laatste half jaar steeds vaker op Saar. Ik heb dat altijd toegestaan omdat ik vond dat ze het zelf maar uit moesten zoeken.

Nu is Moos vandaag getrimt en is het opeens wel heel erg duidelijk dat zodra hij Saar 'bestijgt' zijn piemel tevoorschijn komt, en, zeg maar, steeds duidelijker aanwezig wordt :mrgreen:

Nu vraag ik me dus af of het niet gewoon geilheid is dat hij op haar rijdt. En zo ja, moet ik dat dan toestaan of niet? Saar zelf gromt en snauwt wel, en probeert de laatste tijd ook onder hem vandaag te rennen, maar Moos heeft haar soms flink in de houdgreep waardoor ze niet los komt van hem.

Nu Bram er is, is het trouwens niet opvallend meer of minder geworden dat rijden, alleen na de trimbeurt is wel duidelijk dat hij er schijnbaar errug opgewonden van wordt.
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Als er hier een reutje kwam dat de hele tijd op Buffy wilde rijden en Buffy wilde het niet zou ik ingrijpen na korte tijd.

Anne
Moos
Zeer actief

starfleet schreef:Als er hier een reutje kwam dat de hele tijd op Buffy wilde rijden en Buffy wilde het niet zou ik ingrijpen na korte tijd.

Anne
Het is niet de hele tijd hoor; gelukkig niet zeg :mrgreen:

Waarom ik twijfel is omdat als het een rangorde kwestie is, ik wel vind dat ze het zelf uit moeten zoeken. Als Saar het echt, echt, echt zat is kan ze hem er wel afkrijgen. Moos is geen Golden natuurlijk. Hij heeft haar stevig vast, maar in principe zou ze hem los moeten kunnen schudden denk ik...
Aan de andere kant, als hij gewoon zijn sexuele lusten op haar botviert is dat nergens voor nodig, en kan hij daar best mee stoppen :pffff:
Laatst gewijzigd door Moos op 14 apr 2006 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

kan allebei :mrgreen: maar ook gewoon spanning afreageren.. zeker omdat je zegt dat het bv na een trimbeurt is, even wat afreageren, dat herken ik hier ook wel.

ik zou het tot op zeker hoogte toestaan/ ze het zelf uit laten zoeken, maar zoals je zelf al zegt, saar kan hem soms niet corrigeren, dan zou ik haar helpen ja.. niet door boos te worden op moos, maar hem er idd af te vissen en iets anders te geven waar hij zich mee kan vermaken
Moos
Zeer actief

yamie schreef:kan allebei :mrgreen: maar ook gewoon spanning afreageren.. zeker omdat je zegt dat het bv na een trimbeurt is, even wat afreageren, dat herken ik hier ook wel.

ik zou het tot op zeker hoogte toestaan/ ze het zelf uit laten zoeken, maar zoals je zelf al zegt, saar kan hem soms niet corrigeren, dan zou ik haar helpen ja.. niet door boos te worden op moos, maar hem er idd af te vissen en iets anders te geven waar hij zich mee kan vermaken
Als ik Moos zijn naam roep houdt hij wel op, dus hij is er vrij makkelijk vanaf te roepen zeg maar, dat scheelt weer.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Is een reu zonder ballen nog geil dan? Of is dat een stomme vraag?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Is een reu zonder ballen nog geil dan? Of is dat een stomme vraag?
Nou, Moos iig wel :19: :mrgreen:

Moos kan ook heel nauwkeurig aangeven wanneer de teefjes in het bos loops gaan worden, of loops zijn geweest.
Afbeelding
Annelies
Zeer actief

Ongelezen bericht door Annelies »

Saar ruikt gewoon errug lekker na haar trimbeurt... :mann:
Afbeelding
Overgave kan de grootste overwinning zijn...
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Zoek stok! schreef:Is een reu zonder ballen nog geil dan? Of is dat een stomme vraag?
ja hoor, dat is zeker geen uitzondering :mrgreen: ik heb hier een 9 jarige gecastreerde reu... die weet dondersgoed wanneer en waar er iets te halen valt :wink:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

yamie schreef:
ja hoor, dat is zeker geen uitzondering :mrgreen: ik heb hier een 9 jarige gecastreerde reu... die weet dondersgoed wanneer en waar er iets te halen valt :wink:
Ik dacht dat de sexdrive dan verdween. Weer wat geleerd.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:als het al zover gaat dat ze dominantie met hun piemel gaan tonen dan wordt het nog mooi :N: :boos: .
hahahaha, ja, dat vond ik ook wat ver gaan :mrgreen: :mrgreen:
geilheid, pure geilheid, die door de trimbeurt-annex-extreme-saar-make-over nog wat aangewakkerd wordt :mrgreen: .
Hij deed het vandaag volgens mij niet als reactie op de trimbeurt hoor. Hij doet het gewoon weleens, en toevallig ook vandaag. Oke, misschien uitgelokt door de trimbeurt, maar hij doet het op andere dagen ook :wink:

Maar goed, dan roep ik hem er dus even af.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Danco vindt Snoepie altijd erg interessant na een trimbeurt, ik denk door de spray die Anita gebruikt op het einde :denken:
Wij grijpen in.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”