6,missu schreef:Zijn het er nu al 5?
reu-teef (in die volgorde, dus 3 van ieder tot nog toe)
hier de geboorte van reutje 2

Moderator: moderatorteam
Hihi, ik dacht net "wat is hij groot" toen ik de foto's van reutje 2 zag!missu schreef:Jeetje wat klein zeg.
nr 7 is net geboren........hoe verrassend, net een teef gehad, dus weer een REULongFields schreef:Hihi, ik dacht net "wat is hij groot" toen ik de foto's van reutje 2 zag!missu schreef:Jeetje wat klein zeg.![]()
Heb je ze al gewogen Carmen? Ik ben wel benieuwd hoe zwaar ze zijn. Dan kan ik ze een beetje vergelijken met Sjefke's pups van 2 jaar terug.
Zijn het er nog steeds 6 of al meer inmiddels? Ik ben druk in de tuin bezig en kom af en toe even spieken hier.
Dan heb ik het wel goed gezien, in vergelijking met mijn puppen van toen zijn ze behoorlijk wat zwaarder. Bij mij varieerden ze van 285 tot 315 gramcrutz schreef:nr 7 is net geboren........hoe verrassend, net een teef gehad, dus weer een REULongFields schreef:Hihi, ik dacht net "wat is hij groot" toen ik de foto's van reutje 2 zag!missu schreef:Jeetje wat klein zeg.![]()
Heb je ze al gewogen Carmen? Ik ben wel benieuwd hoe zwaar ze zijn. Dan kan ik ze een beetje vergelijken met Sjefke's pups van 2 jaar terug.
Zijn het er nog steeds 6 of al meer inmiddels? Ik ben druk in de tuin bezig en kom af en toe even spieken hier.
heb de eerste 3 gewogen, de rest niet.....maar ze zijn naar mijn idee kleiner van formaat dan de puppen van Umi, maar wel degelijk zwaarder,
bij Umi varieerde t van 258 (Borgir) tot 360 en de gewogen puppen hier waren 420, 550 en 540 gr......

hahahahaahahahh jij hebt t geluid niet gehoord wat ze al producerenclausipaus schreef:Zo, zo, 8, nu nog rustigedruktemakers erbij
![]()
Leuk! Gefeliciteeerd!
dat was er iedere keer maar eentje die je hoordeSelena schreef:hahahahaahahahh jij hebt t geluid niet gehoord wat ze al producerenclausipaus schreef:Zo, zo, 8, nu nog rustigedruktemakers erbij
![]()
Leuk! Gefeliciteeerd!![]()
![]()
ikke wel
en ze zijn luid
![]()
Gefeli Crutzie!