ik denk dat jij werk en sport door elkaar haaltAimee schreef:ik bedoel hiermee dat de hond het meeste van de dag sport en dan de tijd dat hij niet sport in een kennel zit.
gr Aimee
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Juiste beslissing?
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
dus ik mag geen mening hebben??regina schreef:Hoevaal jaar ervaring heb jij met honden aimee? denk niet bijster veel, en toch blaas je in dit topic weer hoog van de bomen.Aimee schreef:voor zo'n hond was het misschien heel prettig geweest!Eline* schreef:En dan? Iemand anders zijn kind doodbijten? Of hoe zie je dat voor je? Terug naar het asiel? Of ga je kalm een jaar zoeken naar iemand die hem hebben wil? Breng je hem naar iemand die hem fijn in een kennel zet in de tuin om er 3 keer per week mee te "sporten"?Aimee schreef:ik zou hem direct herplaatst hebben,maar inslapen nee...dat vind ik gewoon te wreed...
Dat schaar jij wel onder verantwoordelijkheid nemen?
om gewoon in een kennel te zitten en naar de sport te gaan!
beter dan een spuitje![]()
en ik vind trouwens de dingen die Sylvie opnoemt veelal dingen die met de baas te maken heeft,een hond bijt NOOIT! uit het niets ik zweer je dat er altijd een rede bij zit,en waarschijnlijk was bij jullie de hond de baas,en had je dat moetten accepteren en hem naar een geschikter persoon brengen!
iets wat ik ook niet snap,als jij al weet dat je hond tegen veel van die dingen niet kan(correctie enz) en al de neiging heeft om te happen,dan ga je toch niet aan ze kont zitten?denk je nou echt dat als de hond daar de baas was dat dan toe zou laten dat er iemand voor hem lager in rang aan zijn kont zit te friemelen???
gr Aimee
Ze wisten wat voor soort hond dat het was, en hielden in alles al rekening en probeerden ook veel dingen met positief belonen, en ja als je dan al een paar keer bent aangevallen en niet terloops happen, is het gewoon heel nmoeilijk, zelf zal ik ook nog andere wegen proberen ipv een zon jonge hond inslapen, en zal daar ook erg ver in gaan, maar ja ik ken de situatie persoonlijk niet en zal dan ook niet zo gauw mijn mening er over geven vind dit te moeilijk om er zo wat over te zeggen
dit is mijn mening,hoe ik erover denk,ik blijf erbij dat ik het niet terecht vind,en vind het sneu voor der dat ze gebeten is,maar zoals zovelen zeggen,dit is allemaal achteraf gelul die hond is toch al dood.
gr Aimee
-
Brindlecardi
- Zeer actief
sorry,ik bedoelde natuurlijk werk,maar bij werk hoord toch een " opleiding" daar zijn ze dan toch ook druk bezig met de hond?malinois schreef:ik denk dat jij werk en sport door elkaar haaltAimee schreef:ik bedoel hiermee dat de hond het meeste van de dag sport en dan de tijd dat hij niet sport in een kennel zit.
gr AimeeMijn hond zou je kunnen opvegen als hij elk uur van de dag moet sporten 7 dagen per week
gr Aimee
- Annelies
- Zeer actief
Ik 'vit' niet op je leeftijd, hoor...nooit gedaan ook..Aimee schreef:Annelies schreef:Mmm.... ik denk dat Aimee (14 jaar) nog het e.e.a. te leren heeft over dit soort zaken...oke sorry maar dit vind ik niet terecht om weer eens op mijn leeftijd te gaan fitten...
gr Aimee
Maar je kunt er toch niet helemaal omheen dat je ervaring met honden niet zo heel erg groot kan zijn en je je op bepaalde gebieden nog moet ontwikkelen, zeg maar...Om dan zulke 'boute' uitspraken te doen is dan best heel wat...snap je...?

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja maar sporten met de hond doe je een dag of 3 per week en dan meestal 2 avonden en 1 hele dag. Maar van die hele dag ben je een minuut of 20 intensief aan het speuren, een minuut of 10 apel aan het lopen en een minuut of 10 aan het pakwerken.... Daartussen ben je thuis ook bezig met de hond, speuren beetje apel etc. maar dat zijn eerder minuten dan uren....Aimee schreef:sorry,ik bedoelde natuurlijk werk,maar bij werk hoord toch een " opleiding" daar zijn ze dan toch ook druk bezig met de hond?malinois schreef:ik denk dat jij werk en sport door elkaar haaltAimee schreef:ik bedoel hiermee dat de hond het meeste van de dag sport en dan de tijd dat hij niet sport in een kennel zit.
gr AimeeMijn hond zou je kunnen opvegen als hij elk uur van de dag moet sporten 7 dagen per week
gr Aimee
Als je hond werkt zoals bij de douane, politie of beveiliging dan is hij gedurende een werkdag van z'n baas echt aan het werk...
De trainingen hiervoor zijn ook erg intensief dus kunnen ook geen uren per dag duren...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zoie
- Zeer actief
Haha, nou, volgens mij is 14 jaar de leeftijd bij uitstek om boute uitspraken te doenAnnelies schreef:Ik 'vit' niet op je leeftijd, hoor...nooit gedaan ook..Aimee schreef:Annelies schreef:Mmm.... ik denk dat Aimee (14 jaar) nog het e.e.a. te leren heeft over dit soort zaken...oke sorry maar dit vind ik niet terecht om weer eens op mijn leeftijd te gaan fitten...
gr Aimee...ben je mal...
Maar je kunt er toch niet helemaal omheen dat je ervaring met honden niet zo heel erg groot kan zijn en je je op bepaalde gebieden nog moet ontwikkelen, zeg maar...Om dan zulke 'boute' uitspraken te doen is dan best heel wat...snap je...?

-
Brindlecardi
- Zeer actief
het is gewoon zo dat in ieder topic even vermeld moet worden dat ik 14 ben,en dat vind ik vervelend.Annelies schreef:Ik 'vit' niet op je leeftijd, hoor...nooit gedaan ook..Aimee schreef:Annelies schreef:Mmm.... ik denk dat Aimee (14 jaar) nog het e.e.a. te leren heeft over dit soort zaken...oke sorry maar dit vind ik niet terecht om weer eens op mijn leeftijd te gaan fitten...
gr Aimee...ben je mal...
het is net alsof ik hier dan minder recht heb om wat te zeggen.
en ja I know dat ik best bot doe,en dat het misschien best groffe uitspraken zijn,maar als het is gewoon zoals ik het zie,ik blijf het onterecht vinden dat ze hem heeft laten inslapen,ik had liever gehad dat ze direct na dit voorval zich hier had aangemeld zodat iedereen mee kon helpen denken..dan had toch niemand op het idee gekomen om euthenasie te doen?ik vind het gewoon jammer voor de hond dat zijn leven is ontnomen,en ja ik vind het vreselijk voor der dat ze is gebeten,en wens haar daar dan ook beterschap in,maar vind het jammer dat ze zo direct zo'n grote beslissing heeft genomen.
gr Aimee
- Annelies
- Zeer actief
Zoie schreef:Haha, nou, volgens mij is 14 jaar de leeftijd bij uitstek om boute uitspraken te doenAnnelies schreef:Ik 'vit' niet op je leeftijd, hoor...nooit gedaan ook..Aimee schreef:Annelies schreef:Mmm.... ik denk dat Aimee (14 jaar) nog het e.e.a. te leren heeft over dit soort zaken...oke sorry maar dit vind ik niet terecht om weer eens op mijn leeftijd te gaan fitten...
gr Aimee...ben je mal...
Maar je kunt er toch niet helemaal omheen dat je ervaring met honden niet zo heel erg groot kan zijn en je je op bepaalde gebieden nog moet ontwikkelen, zeg maar...Om dan zulke 'boute' uitspraken te doen is dan best heel wat...snap je...?Denk niet dat ik er destijds veel gedaan heb waar ik nu nog achter sta.

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Zoie schreef:Haha, nou, volgens mij is 14 jaar de leeftijd bij uitstek om boute uitspraken te doenAnnelies schreef:Ik 'vit' niet op je leeftijd, hoor...nooit gedaan ook..Aimee schreef:Annelies schreef:Mmm.... ik denk dat Aimee (14 jaar) nog het e.e.a. te leren heeft over dit soort zaken...oke sorry maar dit vind ik niet terecht om weer eens op mijn leeftijd te gaan fitten...
gr Aimee...ben je mal...
Maar je kunt er toch niet helemaal omheen dat je ervaring met honden niet zo heel erg groot kan zijn en je je op bepaalde gebieden nog moet ontwikkelen, zeg maar...Om dan zulke 'boute' uitspraken te doen is dan best heel wat...snap je...?Denk niet dat ik er destijds veel gedaan heb waar ik nu nog achter sta.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Annelies
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Zolang ze zich goed weert in een discussie is haar leeftijd toch niet relevant? Ze zegt geen complete onzin en ze barst ook niet in snikken uit als ze een weerwoord krijgt.Annelies schreef:Aimee...tuurlijk heb je recht op je mening...dat staat los van je leeftijd...
Het is vaak de toon die de muziek maakt en met een botte bijl hak je geen bomen om...
En bot? Ach, dat zijn er wel meer!
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Annelies
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Sylvie kent denk ik je tante niet. Had ze hem weer terug naar het asiel moeten brengen?Aimee schreef:Ik had hem naar mijn tante gebracht!
die heeft al heel lang ervaring met herders,woont tegenover een bos,en komt heel koud over,aait haar hond haast nooit.maar de rangorde is puntje bij paaltje in orde.en dat is wat zo'n hond had nodig gehad.
en een hond die overdag in een hok zit en de hele dag sport vind ik helemaal niet zielig,veel honden vinden het geweldig en wachtten met spanning op de volgende dag wanneer ze weer mogen sporten!
gr Aimee
Als je de mogelijkheid hebt een hond als Rex te houden en er een echt goede plek voor te zoeken bij een herder-iemand die in hem wil investeren moet je dat doen.
Als je hem weer terug naar het asiel wil brengen, dan vind ik inslapen een betere optie. Dit soort honden verliezen op den duur alle vertrouwen en gaan steeds meer voor hun eigen ding staan. Hechten lukt ze ook al niet echt lekker meer bij baas 5 en door alle stress worden ze er echt niet gelukkiger van.
Verder zijn er veel mechelaars in asiels te vinden en als ze de baas aanvliegen wordt het toch wat lastig een huis te vinden.
Het is niet onrechtvaardig een hond die je zo naar de strot vliegt in te laten slapen. Je hebt een hond wel voor je plezier en er moet wel mee te leven zijn. Rex had daar nooit geplaatst moeten worden, maar goed; dingen lopen zoals ze lopen.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Bijvoorbeeld!Annelies schreef:...van 20, 30, 40 etc....Eline* schreef: En bot? Ach, dat zijn er wel meer!
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Brindlecardi
- Zeer actief
ik zal het haar zeker eens vragen,ben er ook benieuwd naar!
maar Eline,ik vind ook dat ze hem niet terug naar het asiel had moetten brengen,dan idd nog beter een spuitje,maar het komt op mij niet echt over of ze echt aanstalte heeft gemaakt om een nieuw thuis voor hem te zoeken,en als ze dat wel had gedaan en ze had niks gevonden,Oke einde verhaal dan had hij van mij een spuitje mogen hebben,maar ik vind het onterecht voor de hond om het ook niet te proberen,wie niet waagt wie niet wint toch?
Het is van mij trouwens verre van de bedoeling om bot over te komen,en om gezien te worden als een boute puber,dat is hetgene dat ik noujuist probeer te vermijden
iedereen komt hier om te leren en om zijn ei kwijt te kunnen toch?
dus ook ik,en ja ik moet nog veel leren,maar moet wel zeggen dat ik door Ben wel heel veel geleerd heb! en ook menigd hondenboek heb gelezen!
gr Aimee
maar Eline,ik vind ook dat ze hem niet terug naar het asiel had moetten brengen,dan idd nog beter een spuitje,maar het komt op mij niet echt over of ze echt aanstalte heeft gemaakt om een nieuw thuis voor hem te zoeken,en als ze dat wel had gedaan en ze had niks gevonden,Oke einde verhaal dan had hij van mij een spuitje mogen hebben,maar ik vind het onterecht voor de hond om het ook niet te proberen,wie niet waagt wie niet wint toch?
Het is van mij trouwens verre van de bedoeling om bot over te komen,en om gezien te worden als een boute puber,dat is hetgene dat ik noujuist probeer te vermijden
dus ook ik,en ja ik moet nog veel leren,maar moet wel zeggen dat ik door Ben wel heel veel geleerd heb! en ook menigd hondenboek heb gelezen!
gr Aimee
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
Eerst dit zeggen en dan dit lezen van een kenner van het ras:malinois schreef:veroordeel dan geen rassen waar JIJ geen verstand van hebt... dat jij ze niet kan lezen is jouw probleem niet van de honden....greatdane schreef:Ik hoef geen verstand van herders te hebben hier in mijn huis zal er nooit 1 komen.
raar he dat ik juist het tegenovergestelde dan weer ziemaar dan nog het merendeel zijn gewoon neuroten/angsthappers.
Zegt mij weer genoegestelle schreef:Je moest eens weten hoevaak mijn buurvrouw niet met haar mechel op de grond heeft gelegen omdat ze compleet door het lint ging als iets haar niet aanstond. En ja dan greep ze of naar de armen of naar de keel van de buuf. Nu weet de hond wel beter en ze laat het wel uit dr hoofd maar afentoe gaat het nog eens mis alleen veel minder heftig als dat de buuf haar net had.
En ik hoef niet stoer te praten,want dit doet een hond bij mij geen 2x.
En zoals ik al zei er zullen best stabiele herders zijn,mijn oom heeft er ook 2,maar dit maakt niet goed wat ik allemaal op straat tegenkom.
En natuurlijk maken die MP hondjes en weet ik wat het er niet beter op,maar dan nog is er volgens mij bij het merendeel aardig wat verkloot in het koppie in loop der jaren.

Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Oo, maar dat ben ik zondermeer met je eens. Geen enkele beslissing in een impuls genomen is goed overdacht, want dan was er zonder meer meer dan genoeg geweest om over te gaan twijfelen.Aimee schreef:ik zal het haar zeker eens vragen,ben er ook benieuwd naar!
Het nare in dit soort situatie's is alleen vaak dat het onhoudbaar is om de hond nog langer in zo'n gezin te hebben. Daar kan je je denk ik wel iets bij voorstellen.
Joh, laat die ouwe wijven kletsen! Je doet toch lekker mee?Het is van mij trouwens verre van de bedoeling om bot over te komen,en om gezien te worden als een boute puber,dat is hetgene dat ik noujuist probeer te vermijden![]()
gr Aimee
Is het trouwens nog geen kinderbedtijd?
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoie
- Zeer actief
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dus ik ben geen kenner van het ras?greatdane schreef:Eerst dit zeggen en dan dit lezen van een kenner van het ras:malinois schreef:veroordeel dan geen rassen waar JIJ geen verstand van hebt... dat jij ze niet kan lezen is jouw probleem niet van de honden....greatdane schreef:Ik hoef geen verstand van herders te hebben hier in mijn huis zal er nooit 1 komen.
raar he dat ik juist het tegenovergestelde dan weer ziemaar dan nog het merendeel zijn gewoon neuroten/angsthappers.Zegt mij weer genoegestelle schreef:Je moest eens weten hoevaak mijn buurvrouw niet met haar mechel op de grond heeft gelegen omdat ze compleet door het lint ging als iets haar niet aanstond. En ja dan greep ze of naar de armen of naar de keel van de buuf. Nu weet de hond wel beter en ze laat het wel uit dr hoofd maar afentoe gaat het nog eens mis alleen veel minder heftig als dat de buuf haar net had.![]()
En ik hoef niet stoer te praten,want dit doet een hond bij mij geen 2x.
En zoals ik al zei er zullen best stabiele herders zijn,mijn oom heeft er ook 2,maar dit maakt niet goed wat ik allemaal op straat tegenkom.
En natuurlijk maken die MP hondjes en weet ik wat het er niet beter op,maar dan nog is er volgens mij bij het merendeel aardig wat verkloot in het koppie in loop der jaren.
Ik heb die honden niet want dat proberen ze niet bij me zoiets heet opvoeden, daarnaast heb ik m'n honden van een goede fokker, ze zijn sociaal gaan met me overal mee naar toe als pup en nu nog steeds!
Ik kan lezen en schrijven met m'n honden dus ga jij me nou niet vertellen dat dat niet zo is, dat kun je pas als je mij kent en mijn honden niet te vergeten, dat jij alleen maar slechte dingen wil horen prima, dat kan ik ook over jouw ras, dat interesseert me ook de ballen zegt me ook niks maar daar zul je mij niet over horen omdat ik er geen verstand van heb netzomin jij verstand van mechelaars hebt. Dus schoenmaker hou je bij je leest... of verdiep je beter in andere rassen in plaats van veroordelen.
En als jij zo'n stoere meid/vent bent, van dat doen ze geen 2 x ga je me dan maar eens vertellen wat jij gaat doen!
ben trouwens blij dat ik je hond niet ben, bij het minste of geringste krijg je de spuit blijkbaar.... brrrrr eng mens...
en trouwens de reactie hierop vergeet je maar even voor het gemak, omdat die niet in jouw straatje ligt?
Een hond denkt niet in "het recht hebben", die reageert zoals hij kan/moet reageren in een situatie. Sommige honden ondergaan een correctie gelaten, sommige honden gaan in verzet.

- greatdane
- Zeer actief
Zeg ik dat dan??malinois schreef:
dus ik ben geen kenner van het ras?![]()
En wie zegt dat ik alleen slechte dingen wil horenmalinois schreef:Knap zeg voor iemand als jij dat jij dat kan vertellen zonder dat jij een bal weet van herders laat staan mechelaars en jij het honden vind die moeilijk te lezen zijn terwijl iedereen die hier ongeveer in de herders zit ze de makkelijkst te lezen honden vind.
Ik heb die honden niet want dat proberen ze niet bij me zoiets heet opvoeden, daarnaast heb ik m'n honden van een goede fokker, ze zijn sociaal gaan met me overal mee naar toe als pup en nu nog steeds!
Ik kan lezen en schrijven met m'n honden dus ga jij me nou niet vertellen dat dat niet zo is, dat kun je pas als je mij kent en mijn honden niet te vergeten, dat jij alleen maar slechte dingen wil horen prima, dat kan ik ook over jouw ras, dat interesseert me ook de ballen zegt me ook niks maar daar zul je mij niet over horen omdat ik er geen verstand van heb netzomin jij verstand van mechelaars hebt.
En als jij zo'n stoere meid/vent bent, van dat doen ze geen 2 x ga je me dan maar eens vertellen wat jij gaat doen!
Daar komen jullie hier zelf ook al mee.
En ik ben een vent en wat ik doe doet er niet toe.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja.greatdane schreef: Zeg ik dat dan??![]()
Eerst dit zeggen en dan dit lezen van een kenner van het ras
dat zeg je zelf:greatdane schreef:En wie zegt dat ik alleen slechte dingen wil horen![]()
en wat je doet doet er zeker toe, blijkbaar niets want het is je al meerdere malen gevraagd....en geen antwoord tot op hedenDit is dus wat ik zo naar vind aan herders,het onvoorspelbare wat ze vaak hebben.
Dit was dan een zelfverzekerde,maar de meeste die ik kende waren zenuwachtige angsthappertjes.

-
Charlotte*
- Zeer actief
Ik vind bovenstaande zin toch wel opmerkelijk. Je vult dingen voor je hond in, je denk in menselijke gedachten en kijkt niet vanuit de hond.Sylvie schreef: - Als hij zich pijn gedaan had doordat hij te wild was geweest, dan huilde hij soms heel hard en als we hem dan gingen troosten, dan beet ie ons, alsof ie dacht dat wij hem hadden pijn gedaan.
Opbouwende kritiek. Ik wil leren uit deze situatie.
Objectief naar je hond kijken en niet teveel je menselijke emoties laten meespelen. Oke, dat is niet makkelijk als het je eigen hond betreft, maar het kan soms erg verhelderend zijn.
Ik vind het jammer voor jullie dat het zo heeft moeten lopen. Als ik zo de berichten lees krijg ik een beeld van een zenuwachtige, drukke hond die verkeerd werd begrepen door zijn baasjes.
Over de hele situatie kan ik niet oordelen, ik ben er niet bijgeweest en kan me geen voorstelling maken van de impact die dit incident teweeg heeft gebracht. (gut wat een zin
-
Charlotte*
- Zeer actief
Ik denk dat heel weinig mensen een koude tante hebben die tegenover een bos woont en de hond amper aait.Aimee schreef:Ik had hem naar mijn tante gebracht!
die heeft al heel lang ervaring met herders,woont tegenover een bos,en komt heel koud over,aait haar hond haast nooit.maar de rangorde is puntje bij paaltje in orde.en dat is wat zo'n hond had nodig gehad.
- greatdane
- Zeer actief
Wat ik ermee zeg is dat een hond het bij mij niet in zijn kop hoef te halen mij naar mijn strot te vliegen en zelf ben ik wel de laatste die een hond naar de DA zal brengen.malinois schreef:ja.greatdane schreef: Zeg ik dat dan??
Als je terugkijkt zie dat ik doel op een quote van iemand anders die ook herders heeftEerst dit zeggen en dan dit lezen van een kenner van het ras![]()
dat zeg je zelf:greatdane schreef:En wie zegt dat ik alleen slechte dingen wil horen![]()
Dat zeg ik ja,dat is wat ik vaak zie tegenwoordig.Dit is dus wat ik zo naar vind aan herders,het onvoorspelbare wat ze vaak hebben.
Dit was dan een zelfverzekerde,maar de meeste die ik kende waren zenuwachtige angsthappertjes.
Jullie zeggen van niet,maar lees het 1 na het ander gestoord gedrag
en wat je doet doet er zeker toe, blijkbaar niets want het is je al meerdere malen gevraagd....en geen antwoord tot op heden

-
Brindlecardi
- Zeer actief
ze vroegen wat ik zou doen,daar heb ik antwoord op gegeven.Sandro schreef:Ik denk dat heel weinig mensen een koude tante hebben die tegenover een bos woont en de hond amper aait.Aimee schreef:Ik had hem naar mijn tante gebracht!
toevallig beschik ik wel over zo'n tante.
gr aimee
- Zoie
- Zeer actief
Dit is wat je schrijft:greatdane schreef:[Wat ik ermee zeg is dat een hond het bij mij niet in zijn kop hoef te halen mij naar mijn strot te vliegen en zelf ben ik wel de laatste die een hond naar de DA zal brengen.
En daarmee suggereer je minstens, wat mij betreft staat het er gewoon, dat je zo'n hond eigenhandig af zou maken als het je zou lukken. Krabbel je nu terug, of lees ik het verkeerd ?greatdane schreef:[,maar een hond die me gericht aanvalt,nee helaas die redt de DA niet als het aan mij ligt.

- greatdane
- Zeer actief
Gedram over wat ik wel en niet zou doenZoie schreef:Dit is wat je schrijft:greatdane schreef:[Wat ik ermee zeg is dat een hond het bij mij niet in zijn kop hoef te halen mij naar mijn strot te vliegen en zelf ben ik wel de laatste die een hond naar de DA zal brengen.
En daarmee suggereer je minstens, wat mij betreft staat het er gewoon, dat je zo'n hond eigenhandig af zou maken als het je zou lukken. Krabbel je nu terug, of lees ik het verkeerd ?greatdane schreef:[,maar een hond die me gericht aanvalt,nee helaas die redt de DA niet als het aan mij ligt.
Zou me eerder druk maken over het verkloot gedrag van deze honden.