Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pups verkopen?, Hoe?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

linda schreef:Is gebanned hoor :mrgreen:
Eigen schuld :tong:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Rataplan schreef:Hebben jullie er weer eentje weggepest? :boos:
dat doen we niet :pffff:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Seven6
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
Aantal honden: 1

Re: Ik ga niet fokken met stamboom

Ongelezen bericht door Seven6 »

allagamma schreef:Ik heb er goed over nagedacht en vind jullie argumenten overdreven. Ik zie die papieren en het werk erom heen gewoon niet zitten. Ik zie zoveel gelukkige mensen met een straathond of stamboomloze pup. Het valt allemaal best mee met al die enge ziektes die jullie hier noemen. Ik ga een nestje fokken en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
hahahahahahahaha :smile: ik ben allagamma ik wil pups fokken maar wil er geen papier werk van hebben dat is geen fokker dat is verneuken!!!!!!!

waarom denk je dat er zo veel honden in het asiel zitten gedumt door mensen zo als jij die zeggen ik doe het zodat andere mensen er iets aan hebben
je bedoelt zeker dat nitwits zodat jij weer wat geld in je zak kan steken en het ras naar de knoppen helpen
:boos:
qyan1
Actief
Mijn ras(sen): Dobermann
Aantal honden: 0

Re: Pups verkopen?, Hoe?

Ongelezen bericht door qyan1 »

allagamma schreef:Ik wil een nestje gaan fokken met Bo en Brutus. Hoe kan ik ze het best verkopen, zodat ik serieuze liefhebbers krijg.

Ik heb het woordje marktplaats verwijderd, daar dit veel ongenoegen oproept.
Mijn god, de dober is qua gezondheid al zo verziekt.
Lekker nog een gelegenheidsnestje erbij omdat het jou zo leuk lijkt.
Als je het al doet, laat dan in godnaam beide honden rontgenen op HD, eventueel ED, laat testen op von willebrands desease, wobbler onderzoek en het aller belangrijkste, laat testen op cardiomapathy en natuurlijk onze gevreesde oogziekte.
En als je die onderzoeken allemaal te duur vind en er geen zin in hebt, haal het ide om een nest te fokken dan aub snel uit je hoofd.
Het ras is al genoeg verziekt zonder dit soort pretnestjes.
Qyan van het Zwettebos
21-08-2002 - 18-11-2011

Afbeelding
qyan1
Actief
Mijn ras(sen): Dobermann
Aantal honden: 0

Re: Pups verkopen?, Hoe?, Marktplaats?

Ongelezen bericht door qyan1 »

allagamma schreef:
Podenji schreef:
allagamma schreef: Ik zal het kort houden: Ik ben jullie geen verantwoording schuldig
nee dat klopt maar je bent zeker je pups en hun nieuwe eigenaren ook geen verantwoording schuldig :evil:
Tuurlijk wel, als er iets met een pup is binnen 3 maanden, geld terug.
Als er binnen 3 maanden iets met de pup is geld terug.........ahum.......wat dacht je van erfelijke cardiomapathy, wat pas naar boven komt op een leeftijd tussen de 6 en de 8 jaar, wobbler, ED, HD.
Een oogziekte waarbij de test bij puppies nog niets zegt en een oudere dober alsnog blind kan worden door deze erfelijke oogziekte????
Oh ja, dat boeit je allemaal niet, want na 3 maanden is de wettelijke garantietermijn verstreken en heb jij je geld binnen.
Dat de honden en eigenren ooit met ellende komen te zitten zal je dus verder een rotzorg zijn.
Blegh.......ik walg van dit soort fokpraktijken.
Doberliefhebber me reet :neenee:
Qyan van het Zwettebos
21-08-2002 - 18-11-2011

Afbeelding
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

qyan1 schreef:
allagamma schreef:
Podenji schreef:
allagamma schreef: Ik zal het kort houden: Ik ben jullie geen verantwoording schuldig
nee dat klopt maar je bent zeker je pups en hun nieuwe eigenaren ook geen verantwoording schuldig :evil:
Als er binnen 3 maanden iets met de pup is geld terug.........ahum.......wat dacht je van erfelijke cardiomapathy, wat pas naar boven komt op een leeftijd tussen de 6 en de 8 jaar, wobbler, ED, HD.
Een oogziekte waarbij de test bij puppies nog niets zegt en een oudere dober alsnog blind kan worden door deze erfelijke oogziekte????
Oh ja, dat boeit je allemaal niet, want na 3 maanden is de wettelijke garantietermijn verstreken en heb jij je geld binnen.
Dat de honden en eigenren ooit met ellende komen te zitten zal je dus verder een rotzorg zijn.
Blegh.......ik walg van dit soort fokpraktijken.
Doberliefhebber me reet :neenee:

deze persoon kan je niet meer antwoorden is namelijk gebant :wink: :mrgreen:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

schotse collie schreef:deze persoon kan je niet meer antwoorden is namelijk gebant :wink: :mrgreen:
Maakt niet uit, toch? Als hij het maar leest. :wink:
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

Scooby schreef:
schotse collie schreef:deze persoon kan je niet meer antwoorden is namelijk gebant :wink: :mrgreen:

ja daar heb je gelijk in maar denk dat het niet veel uitmaakt :roll:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Seven6
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie x border collie

Ongelezen bericht door Seven6 »

misschien helpt het om van die rare ideetjes af te helpen maar ik denk dat we straks weer een ziek nestje op mp hebben staan
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

schotse collie schreef:
Scooby schreef:
ja daar heb je gelijk in maar denk dat het niet veel uitmaakt :roll:
Denk het ook niet. Het zoveelste fantasieverhaaltje van een stooktrol. Wat moet je leven dan leeg zijn, als je dan maar stooktrol gaat worden. Sneu hoor.
Ik heb overigens wel liever dat het stooktrol blijft, dan dat het fokker wordt. Maar ik heb goede hoop :cheer:
Mika
Actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mika »

joy-for-life schreef:Als je rashonden hebt en aangesloten bent bij een rasverenigng kun je ze via de vereniging verkopen.
Je hebt dan het meest kans op serieuze mensen die echt op zoek zijn naar het ras dat jij fokt.
Joy :cheer:
Grappig , als je van jou ras daar dan niet lid van mag worden?
[url=http://www.ofwolftemper.nl]HEE JIJ, HIER KLIKKEN!!!!!
[/url]
Mika
Actief
Contacteer:

malinois schreef:
allagamma schreef:Ik heb heel wat honden zonder stamboom ter wereld zien komen en nog nooit iets slechts over gehoord. Van stamboom honden heb ik wel veel negatieve dingen gehoord, dus jullie lullen uit je nek.
ja joh :smile: tuurlijk ... iedereen lult uit z'n nek behalve jij.... ik hoop dat als je teef helaas toch op zal nemen je met alle pups blijft zitten :roll: broodfokker bah!

ps. mijn stamboomhonden zijn stuk voor stuk kerngezond in tegenstelling tot mijn kruising hoe kan dat dan zeg :roll:
Toch zijn er ook veel stamboomhonden hoor waar veel aan mankeert, een stamboom hebben garandeerd dus absoluut geen gezonde hond.
[/url]
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Mika schreef:
malinois schreef:
allagamma schreef:Ik heb heel wat honden zonder stamboom ter wereld zien komen en nog nooit iets slechts over gehoord. Van stamboom honden heb ik wel veel negatieve dingen gehoord, dus jullie lullen uit je nek.
ja joh :smile: tuurlijk ... iedereen lult uit z'n nek behalve jij.... ik hoop dat als je teef helaas toch op zal nemen je met alle pups blijft zitten :roll: broodfokker bah!

ps. mijn stamboomhonden zijn stuk voor stuk kerngezond in tegenstelling tot mijn kruising hoe kan dat dan zeg :roll:
Toch zijn er ook veel stamboomhonden hoor waar veel aan mankeert, een stamboom hebben garandeerd dus absoluut geen gezonde hond.
als je goed gelezen hebt staat dat er ook absoluut niet, een stamboom garandeerd niets maar je hebt wel gegevens van de voorouders en dat is belangrijk niet het papiertje.... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Mika schreef:Toch zijn er ook veel stamboomhonden hoor waar veel aan mankeert, een stamboom hebben garandeerd dus absoluut geen gezonde hond.
Dat wordt toch ook nergens gesuggereerd? Maar het is ook geen reden om dan maar stamboomloze pups op de wereld te zetten, lijkt mij.
Mika
Actief
Contacteer:

klopt hoor, had het al geqoute voor ik verder doorlas.
[/url]
poema
Actief

Ongelezen bericht door poema »

allagamma schreef:
schotse collie schreef:
allagamma schreef:
Podenji schreef: nee dat klopt maar je bent zeker je pups en hun nieuwe eigenaren ook geen verantwoording schuldig :evil:
Dit meen je toch niet serieus he
Dat meen ik 100% serieus. Dat zie ik de stamboom fokker niet 1-2-3 doen.
Lieve meid
ik weet niet hoe blond je bent maar bij een goede stamboom fokker heb je een jaar en bij sommige zelfs 2 jaar garantie dus zeg nou niet dat je een fokker dat niet ziet doen die 3 maanden van jou zijn een schijntje
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”