Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondenstreken

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

hondenstreken

Ongelezen bericht door EstherK »

Vandaag kregen we bezoek van vrienden. Ze hebben een zoontje van 4 en die was natuurlijk ook mee. Toen ze voor de deur stonden ging Benthor van zes maanden vrolijk mee. Ik neem hem eigenlijk altijd mee naar de deur en zag er geen kwaad in.

Maar ja, 't is ondertussen wel een pubertje en dat heb ik dus ook geweten... :oohja:

Ik doe dus de deur open en Benthor die normaalgesproken braaf blijft staan huppelt onze voortuin in. Kind schrikt en begint te gillen. Benthor wordt vervolgens nog blijer en pakt het knutselwerkje wat het kind vast heeft af en gaat er als een clown mee rondrennen op het veldje voor ons huis. :oeps:

Ik schaamde me rot en vond het zo zielig voor het kindje die zo zijn best had gedaan op zijn knutselwerk!! :cry: En het dubbele is dat ik stiekem toch moet lachen om die clown van mij. En daarover geneer ik me dan weer omdat ik wel 100% verantwoordelijk ben voor zijn streken. :N:

Het was in ieder geval een leermoment voor mij.

Hebben jullie wel eens gelijksoortige dingen meegemaakt?
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

:smile: (stiekem hoor)
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Ach, wat zonde van dat knutselwerkje ... arm kind! :wink: :mrgreen: Vind 't eigenlijk ook wel een leuk verhaaltje en zal ook een leuk gezicht zijn geweest! :wink:

Iets soortgelijks :denken: Mijn schoonmoeder kon heel goed vlaaien bakken en op verjaardagen deed ze dan ook haar uiterste best op haar creaties. De kamer zal propvol met bezoek en plotseling misten wij onze veelvraat, Sjarlie. Het hele huis en de tuin afgezocht ... geen Sjarlie! :19: Totdat mijn schoonmoeder op hetzelfde ogenblik de kelder in ging om haar creaties naar boven te halen! Je raadt het al .... Sjarlie had echt elke vlaai die ze te pakken kon krijgen aangevreten! Vond 't sneu voor m'n schoonmoeder maar Sjarlie stond zo guitig te kijken met haar hele snuit vol slagroom! :mrgreen: Volgens mij had ze zich expres laten insluiten in de kelder, want normaal zou ze moord en brand schreeuwen! :smile:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Marja
Zeer actief

En ja hoor...........vanmiddag weer een heerlijke hondenstreek :mrgreen:

We liepen heerlijk te lopen en kwamen een vrouw met kinderwagen tegen, onder die wagen had ze zo'n rekje en daar lagen dus boodschappen op!

Ze stopte omdat ze wou vragen wat voor honden ik had (moet je nooooit doen) en ja hoor.........
Zara had een heel brood te pakken en sjeesde met brood in haar bek weg
Stapper er achteraan natuurlijk :mrgreen:

Dus een eeindje verder gingen die twee heerlijk aan de vreet, gelukkig lag de vrouw in een deuk, ik ook :smile:
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

:smile: Je schaamt je toch dood met zo'n zootje ongeregeld! :mrgreen:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Lies en co
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lies en co »

:smile: :smile: :smile: Vandaag hetzelfde meegemaakt met m'n moeder haar boterhammen, die op onze dochter kwam passen. Hihihi... Dinah kwam haar enthousiast begroeten, en kwam iets lekkerders tegen. Mmmm...
Blue Rising Star
Actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
Contacteer:

Ongelezen bericht door Blue Rising Star »

Hahahaha geweldig verhaal! :smile: Zo herkenbaar. :wink:
Groetjes, Sarah
Afbeelding
"Am Staffs with Attitude"
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Marja schreef: Dus een eeindje verder gingen die twee heerlijk aan de vreet, gelukkig lag de vrouw in een deuk, ik ook :smile:
:smile: :smile:

Doet die anders nooit.

Anne
monique(047)
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door monique(047) »

Hoi
Dat vind ik nou leuke dingen om te lezen,is eigenlijk de beste humor
afdeling hier.
Sam kan niet tegen rolators, dan heb ik die al gezien en dan is het aftellen totdat hij die ziet en blaf ,blaf.
Ook niet tegen alle ongewone) dingen zoals mannen met baarden,
schuifelende oudjes,vreemde hippies met zonnebrillen.
Maar is gek van pubers bij de supermarkt,
dan heeft hij zoiets van ,Daar zijn mijn vrienden! En blijft zwiepen met zijn staart!
Leuk he,,,, en leuke dag nog!
Monique
Marja
Zeer actief

monique(047) schreef:Hoi
Dat vind ik nou leuke dingen om te lezen,is eigenlijk de beste humor
afdeling hier.
Sam kan niet tegen rolators, dan heb ik die al gezien en dan is het aftellen totdat hij die ziet en blaf ,blaf.
Ook niet tegen alle ongewone) dingen zoals mannen met baarden,
schuifelende oudjes,vreemde hippies met zonnebrillen.
Maar is gek van pubers bij de supermarkt,
dan heeft hij zoiets van ,Daar zijn mijn vrienden! En blijft zwiepen met zijn staart!
Leuk he,,,, en leuke dag nog!
Monique
:smile: :smile: :smile: Ik vind Sam heeeeel erg leuk!
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Leuke ervaringen allemaal :smile:
Femmel
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femmel »

Nee dan Joy die op kinderwagens afstormt, het kind direkt in het gezicht begint te likken en vervolgens doorgaat met de handen onder mom van "er zaten nog wat kruimels!". En inderdaad het is ook weleens voorgekomen dat ze er met de eierkoek van het kind vandoor ging... :N:
Groetjes,

Femke

Afbeelding

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Marja
Zeer actief

Femmel schreef:Nee dan Joy die op kinderwagens afstormt, het kind direkt in het gezicht begint te likken en vervolgens doorgaat met de handen onder mom van "er zaten nog wat kruimels!". En inderdaad het is ook weleens voorgekomen dat ze er met de eierkoek van het kind vandoor ging... :N:
:smile: Doet Stapper ook altijd!
Mensen denken altijd dat hij een enorme kindervriend is (is hij ook) maar het gaat hem alleen maar om het koekje of broodje van zo'n kindje :wink:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik was eens met Max op de markt en bestelde bij de broodbus brood.
Brood werd ingepakt en ik vond het verdacht stil daar beneden.......ja,dank je de koekoek!Er stonden manden met broodjes onder de kraam en daar stond iemand heerlijk zijn buik mee vol te proppen :eek:
Gelukkig kon de rechtmatige eigenaar van de broodjes er om lachen en hoefde ik ze zelfs niet te vergoeden :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
FlevoFluffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door FlevoFluffy »

Als ik aan het wandelen ben weet ik mick aardig bij de sloot weg te houden
Maar zodra ik sta te kletsen met een andere honde bezitter neemt hij snel een duik.
En gaat de ander hond er ook nog eens achter aan.
Groetjes en een poot van Mick

Afbeelding
Lies en co
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lies en co »

Haha, ja, hier ook eens gebeurd. Toen ik 7 maand zwanger was, en we aan 't wandelen waren was dinah ineens 'foetsjie'. Ik zag (net te laat) een poepje met een staartje aan in de lucht, terwijl ze een waterbassin indook. Spijtig genoeg was dit een omheind bassin, en was het direct diep, zodat ze er zelf niet meer kon uitkomen. Ik dus met m'n dikke buik véél moeite moeten doen om er te geraken, laat staan om me zo diep te bukken om haar eruit te trekken! Zweten.... Nadien lag ik strijk van 't lachen, door het zicht van onze kletsnatte straathond. En zij maar op mij springen met haar natte vacht.
Marja
Zeer actief

Lies en co schreef:Haha, ja, hier ook eens gebeurd. Toen ik 7 maand zwanger was, en we aan 't wandelen waren was dinah ineens 'foetsjie'. Ik zag (net te laat) een poepje met een staartje aan in de lucht, terwijl ze een waterbassin indook. Spijtig genoeg was dit een omheind bassin, en was het direct diep, zodat ze er zelf niet meer kon uitkomen. Ik dus met m'n dikke buik véél moeite moeten doen om er te geraken, laat staan om me zo diep te bukken om haar eruit te trekken! Zweten.... Nadien lag ik strijk van 't lachen, door het zicht van onze kletsnatte straathond. En zij maar op mij springen met haar natte vacht.
:smile: Ik zie het helemaal voor me!
Afbeelding
Maureen en de meiden
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maureen en de meiden »

marian* schreef:Ik was eens met Max op de markt en bestelde bij de broodbus brood.
Brood werd ingepakt en ik vond het verdacht stil daar beneden.......ja,dank je de koekoek!Er stonden manden met broodjes onder de kraam en daar stond iemand heerlijk zijn buik mee vol te proppen :eek:
Gelukkig kon de rechtmatige eigenaar van de broodjes er om lachen en hoefde ik ze zelfs niet te vergoeden :ok:
:smile: :smile:
Afbeelding

Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”