Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rakkers mijlpaal

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

_beertje_
Actief

Rakkers mijlpaal

Ongelezen bericht door _beertje_ »

Eergister avond was john vergeten Rakker in zijn bench te doen. dus rakker had het hele huis voor zichzelf. Wat denk je??? Niks gesloopt!!! Nu zijn we dus sinds vanacht gaan trainen met m. Ik om drie uur eruit. Niks gesloopt!!! Net weer niet.

Wij gaan nu ook oefenen met korte tijd alleen zijn. dus boodschapje. zulke dingen. Gaan we lang weg doen we m nog in de bench maar wij gaan dus heel intensief trainen met m.

Ben zo trots op mijn hondje en die lekkertjes die hij nu elke ochtend krijgt voor het niet slopen vind hij ook echt geen ramp.

Goh. zou ik dan toch over een paar maanden de bench op kunnen ruimen voor een mand???? Zou natuurlijk geweldig zijn :)
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

:cheer:

Brave hond!
FlevoFluffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door FlevoFluffy »

Ik heb het ook gehad met mick.
Hij gaat ook altijd in de bench omdat hij de prullenbak erg leuk vind.En erg ging blaffen als die gewoon vrij kon lopen.
Maar omdat we op een dag toch wat langer weg waren dan normaal zou de buurvrouw hem uitlaten.
En die wist ons te vertellen, toen we terug kwamen mick helaam niet in de bench zat (deurtje niet goed dicht gedaan).
Hij lag lekker in de gang op de mat.
Groetjes en een poot van Mick

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”