Vandaag 1 duitse dog reu, 1 labrador reu, 2 duitse doggen reu en teef, en nog wat grut tegen gekomen. Alle reuen waren intakte reuen, en raakten helemaal van slag van d'r. Heel erg wild naar d'r doen, achter d'r aan rennen, op d'r willen springen, geluid maken, aan d'r ruiken en nog meer van die dingen. Druk en wild gedrag en Bowie was not amused! Ze werd er best angstig van en de laatste reu die we tegen kwamen was een duitse dog reu en die werd ook helemaal wild van d'r. Op een gegeven moment was ze in de bosjes gekropen omdat meneer de duitse dog grommend achter haar aan rende en niet wilde luisteren naar het baasje. Ik rende naar de bosjes waar Bowie inzat, maar Bowie durfde er niet uit te komen. Ik ging naast d'r zitten, en maar zeggen, "ga je mee". Probeerde haar geen medelijden aan te praten, maar wilde haar wel laten weten dat ik er voor haar was. Maar zelfs dat wilde ze niet . Baasje was eindelijk aangekomen en nam de reu mee. Maar zelfs toen ging ze niet van harte met me mee. Ik vond het zo erg om haar zo te zien, en ook dat ze dit keer me niet zodanig vertrouwde dat ze met me mee kon gaan
Ik wil absoluut niet lullig doen t.o.v. reuen, maar kunnen die zo heftig reageren op een hond? Het wordt voor Bowie hoe langer hoe minder leuk omdat er continu honden zo heftig op haar reageren, ze wordt er hoe langer hoe banger van.
Loops is ze al even niet meer, maar kan die lucht dan nog zo lang blijven hangen
Zijn er verder nog dingen die ik hier aan kan doen?
Ze is sinds we thuis zijn ook ontzettend onrustig, kan haar draai maar niet vinden en is continu zenuwachtig aan het hijgen. ZE lijkt echt een beetje van slag..