Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grommen tijdens begroeting..
Moderator: moderatorteam
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Grommen tijdens begroeting..
naar honden/pups die jonger dan haar zijn.
Yuta dus.
Yuta heeft dus de neiing om soms naar pups/jonge honden tijdens de begroeting te grommen en dan niet echt speels grommen maar echt gemeend, maar waarom ze het doet is me niet duidelijk.
ze wil altijd heel graag naar andere honden toe jong of oud, reu/teef maakt haar niet uit om te snuffen of eventueel spelen.
(dit komt overigens weinig voor want er valt hier niet te spelen (kunnen niet echt los lopen hier en begroeten van elkaar ontwijk ik liever, met 2 enthousiaste honden aan de lijn)
Waarom zou ze dit doen??
Yuta dus.
Yuta heeft dus de neiing om soms naar pups/jonge honden tijdens de begroeting te grommen en dan niet echt speels grommen maar echt gemeend, maar waarom ze het doet is me niet duidelijk.
ze wil altijd heel graag naar andere honden toe jong of oud, reu/teef maakt haar niet uit om te snuffen of eventueel spelen.
(dit komt overigens weinig voor want er valt hier niet te spelen (kunnen niet echt los lopen hier en begroeten van elkaar ontwijk ik liever, met 2 enthousiaste honden aan de lijn)
Waarom zou ze dit doen??
- Sylver
- Vaste gebruiker
-
kim bloemen
- Actief
- Contacteer:
onze hond gromt eigenlijk voor en naar alles. maar niet gemeen, het is echt zo'n beetje grompotten. ook als je hem aan't kriebelen bent (en dat is echt zo'n knuffelbeest) gromt hij de hele tijd. naar andere honden gromt hij ook, maar zal niet gemeen doen. is z;n vrom van cominucatie denk ik een beetje.
groetjes
groetjes
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het moet waarschijnlijk gewoon via haar regels gaan dat begroeten en gebeurt dat niet, dan gromt ze.Jokie schreef:had niet in de gaten dat het topic er toch stond, aangezien er met plaatsen wat fout ging
![]()
Het maakt dus niks uit of ze los of vast zit, wel qua grootte (zijn kleiner als haar)
Ze is zelf een drukke tante als het om groeten gaat.
Ik heb er hier ook zo ééntje, Kaya dus, als de andere hond zich heel netjes gedraagt (rustig onderdanig) dan is er niks aan de hand, maar springt de andere hond tegen haar op en doet extreem druk dan zal ze ook grommen om kenbaar te maken dat ze moeten indimmen.
- Sylver
- Vaste gebruiker
Doet ze het al gelijk bij voorbaat? Dus al zodra ze de pup/jonge hond ziet, of alleen al ze bijvoorbeeld heel druk zijn?Jokie schreef:had niet in de gaten dat het topic er toch stond, aangezien er met plaatsen wat fout ging
![]()
Het maakt dus niks uit of ze los of vast zit, wel qua grootte (zijn kleiner als haar)
-
Daan
- -Jolanda-
- Zeer actief
Nee ze begint pas met grommen als ze bij elkaar zijn en niet van te voren.Sylver schreef:Doet ze het al gelijk bij voorbaat? Dus al zodra ze de pup/jonge hond ziet, of alleen al ze bijvoorbeeld heel druk zijn?Jokie schreef:had niet in de gaten dat het topic er toch stond, aangezien er met plaatsen wat fout ging
![]()
en meestal is het juist yuta die druk is en de andere niet
- Sylver
- Vaste gebruiker
Ben ik toch even benieuwd hoe haar houding is tijdens het grommen.Jokie schreef: Nee ze begint pas met grommen als ze bij elkaar zijn en niet van te voren.
en meestal is het juist yuta die druk is en de andere niet
En loopt ze er eerst heel vrolijk heen en begint ze dan te grommen als de honden elkaar ontmoeten?