Levert toch best aparte plaatjes op

Moderator: moderatorteam
Ik had gisteren zon plaatje vanuit het verstek....als pakwerker slik je dan ook wel een keer ..Inge schreef:Vanmorgen ben ik op mijn buik met de camera in de aanslag in de stellaan gaan liggen (wel aan de kant hoor, hahaha)
Levert toch best aparte plaatjes op![]()
Ik lag helemaal vooraan, waar de stellaan op het veld komt.eliza schreef:mooie foto's inge! Hoe lag je dan precies gezien van de stellaan!
Ik wilde zo'n soort foto maken maar dorste toch niet helemaal
zal ook wel meevallen hoe ze er op reageren, want de meeste honden hebben bv bij de PH2 oefening ook geen moeite met de liggende helper in de laan......Inge schreef:Ik lag helemaal vooraan, waar de stellaan op het veld komt.eliza schreef:mooie foto's inge! Hoe lag je dan precies gezien van de stellaan!
Ik wilde zo'n soort foto maken maar dorste toch niet helemaal
Dan als je de stellaan inkijkt helemaal rechts langs de bosjes met mijn armen en hoofd, mijn benen lagen op het veld. Vanuit de honden in de stellaan gezien lag ik dus helemaal links![]()
Was wel spannend hoor, je weet toch nooit of een hond erop reageert, ze zijn dit natuurlijk niet gewend. Maar bij mij stonden verschillende mensen die direct in zouden kunnen grijpen als een hond op mij zou reageren.
Geen enkele hond reageerde trouwens.