Nu is Biène een hond die naar honden die ze niet kent in eerste instantie gromt en blaft, ze lijkt altijd even nodig te hebben om "vertrouwen" te krijgen. Dat doet ze al sinds pup, als ze honden een paar keer gezien heeft is dat over en reageert ze gewoon neutraal.
Ik kwam Aki tegen toen ik Biène uitgelaten had en Biène reageerde direct. Ze legde haar oortjes plat en begon te snuffelen. Haar staart zwiepte heen en weer, wel onderdanig.
Ik vond dat echt heel apart, zeker gezien Biènes normale reactie op andere honden. Wellicht herkende ze haar moeder?
Overigens reageert Biène ook zo op haar broer, die ze pas de laatste maand weer regelmatig ziet. Met hem wil ze direct spelen en stoeien, terwijl ze dat ook niet meer echt gedaan hebben sinds ze een maand of 3 oud was.
Nu ze zo naast elkaar stonden viel pas goed op hoe Biène op haar moeder lijkt, het zijn zowat 2 druppels water
Aki is wat grijzer geworden en heeft een paar witte tenen, maar de tekening, de bouw en de kop lijken heel erg op die van Biène.