Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

domme mensen zoiets moest verboden worden

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

domme mensen zoiets moest verboden worden

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Kom ik toch een vrouw tegen, heel raar mens, heeft een aantal honden en steeds weer dekken broertjes hun eigen zusjes

Ze heeft een alfa reu erbij lopen en zegt dan 'die andere trappen er gewoon in, doen wat hij wil'
:denken: :eek:

Brrrrr zo weinig verstand van honden en dan ook nog inteelt fokken en ieder half jaar ook nog eens

:jank: :devil:
scooby1
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door scooby1 »

:devil: :devil: :devil:
boos kan ik er om worden
Willeke, Scooby & Spike

Afbeelding
AnneMarie
Zeer actief

Dierenbescherming kan hier niets mee

toch maar partij voor de dieren gaan stemmen???? :19:
_beertje_
Actief

Ongelezen bericht door _beertje_ »

jeetje wat erg zeg.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Als mensen eens ophouden pups van haar te kopen, is ze snel klaar lijkt me.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Krientje
Actief

Ongelezen bericht door Krientje »

Ja, het beste zou zijn als je in de gaten kan houden wanneer ze weer wat 'in de aanbieding' heeft en dan aan de grote klok gaan hangen dat de pups problematisch zijn.
Maar dan moet iemand dat wel in de smiezen blijven houden.
Ren is heel blij met Pinky: nu noemt iedereen hem 'die grote hond'...
AnneMarie
Zeer actief

ze heeft al een roedel van 6 honden is haar huisje maar dat zorgt er niet voor dat ze op gaat laten.

Overigens kopen mensen toch van haar want 'ze moet de hondjes toch kwijt' :denken:
Ozzfest
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ozzfest »

Geef die vrouw een link naar dit forum,misschien dat ze dan wat beter nadenkt?
Ella46
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ella46 »

triest zo een mensen, je vraagt je soms toch af of sommige mensen werkelijk zo stom zijn...
Afbeelding
"Andy" Ground Zero Fifth Av. BH AD TT
joy-for-life
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door joy-for-life »

Je blijft altijd mensen houden die fokken zonde rna te denken.
Er staat nu ook weer een nestje sheltie pups op marktplaats van zo iemand :boos:
Ze heeft een sable sheltie en die heeft een blue merle teef gedekt :N:(zonder stamboom natuurlijk)er is bekend dat je uit deze combinatie hondjes kunt krijgen met oog en gehoorproblemen bel je die mensen op om het ze uit te leggen zodat ze de volgende keer wat beter nadenken voor ze fokken krijg je daar een grote bek :evil: je wordt er bijna bang van(hoorde ik van een kennis die had gebeld)zat ik zelf even op mp te kijken blijkt dat ze van diezelfde sheltie reu ook een nestje hebben bij een terrier :roll: :roll:
en er blijven mensen die de pups kopen in de advertentie voorde sheltie pups staat ook nog eens vetgedrukt dat het reutje al is verkocht :jank:
joy :cheer:
mister
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog, Amerikaanse stafford
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door mister »

Zo stond er ook op mp leuke kruising duitse dog x groenendaler

Hier heb ik echt geen woorden voor als je het leuk lijkt dit op elkaar te gooien :evil:
Afbeelding
Chantal en een liefdevolle fliebber van Mister
AnneMarie
Zeer actief

Ik heb overigens wel een schattige mix

maar niet van Duitse Dog Groenendaler hoor
Ozzfest
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ozzfest »

Tsja ik ook(uit asiel),weet bij god niet precies wat er in zou zitten,maar zou nooit met opzet een kruisingpup nemen denk ik,haal liever kansarme honden uit t asiel.
Seven6
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie x border collie

Ongelezen bericht door Seven6 »

erg man kruizingen zijn wel leuk maar meer dan 70 % word gedumt of in het asiel gegooi echt jammer bij ons zijn alle kruizingen met herder echt sneu voor die honden
snoopy1516
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door snoopy1516 »

ik vind het onverantwoordelijk dat hondeneigenaren zomaar gaan fokken. 9 van de 10 keer gewoon voor de lol. het moest echt verboden worden. een kennis van ons heeft zelf 2 honden, en gaat er echt slecht mee om. het zijn beide engelse stafford's,hele lieve beestjes natuurlijk, maar voordat hij zijn 2de engelse stafford kreeg had ie een andere hond, en die was ook echt heel lief, maar hij heeft haar dus laten gaan met verschillende andere honden.Resultaat: onbekende vader en allemaal kleine puppy's natuurlijk die allemaal wel iets mankeren. later hebben ze die hond(moederhond) dood gereden omdat ze los over straat liep. zelf hadden ze besloten 1 pup van het nestje te houden. 6 maanden later doen ze haar weg omdat het te druk was met de kinderen enzo, en 2 maanden(nog niet eens) erna halen ze die engelse stafford erbij. Resultaat: de oudere stafford kan niet opschieten met de kleine. kleine stafford zit 20 uur per dag in de bench kinderen stampen de honden en die beestjes worden echt slecht behandelen. liefst zou k ze beide meenemen, maar ik heb mijn eigen probleemhondje :wink:
Krientje
Actief

Ongelezen bericht door Krientje »

Het is bijna jammer dat die honden kennelijk te goed behandeld worden om er de Dierenbescherming op af te sturen, snoopy.
Echt zielig voor die beestjes :jank:
Ren is heel blij met Pinky: nu noemt iedereen hem 'die grote hond'...
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Weet je wat ik het ergste vind, dat soort lui fokken maar raak en fokkers die heel verantwoord te werk gaan hebben vaak "leeggebleven" teven....... terwijl ze alles wel doordacht doen!!
Diesel73
Vaste gebruiker

Re: domme mensen zoiets moest verboden worden

Ongelezen bericht door Diesel73 »

AnneMarie schreef:Kom ik toch een vrouw tegen, heel raar mens, heeft een aantal honden en steeds weer dekken broertjes hun eigen zusjes

Ze heeft een alfa reu erbij lopen en zegt dan 'die andere trappen er gewoon in, doen wat hij wil'
:denken: :eek:

Brrrrr zo weinig verstand van honden en dan ook nog inteelt fokken en ieder half jaar ook nog eens

:jank: :devil:
Hoort dit eigenlijk niet tussen hondenleed? :boos: Ik vraag mij af... houdt dat mens haar eigen niet gewoon van de domme?

Diesel
Afbeelding
Oh yeah, right.....'ram, would you mind please being sweet & diplomatic for a moment?'
Gimme a break!
snoopy1516
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door snoopy1516 »

tja, dit gedrag wordt niet aan de buitenkant vertoont. vreemde mensen zullen deze dingen niet gauw constateren wanneer ze gaan kijken, niet dat ik zeg dat de dierenbescherming er geen oog voor heeft, maar ik wil het ook niet op mijn geweten hebben dat die oudste stafford ingeslapen wordt, zij heeft namelijk geen stamboom. verder zijn ze erg lief die beestjes en wij sporen hun baasjes dan ook altijd aan om met ons mee te gaan wandelen in een losloopgebied zodat ze toch ook nog leuke dingen doen.

groetjes dominique
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”