Heb je een auto ter beschikking? Je hoort vaak dat honden die niet alleen thuis kunnen zijn wel een kwartiertje in de auto kunnen wachten (mits de weersomstandigheden dit toestaan natuurlijk).Terra2006 schreef:nee hij is te groot om mee te nemen met boodschappen doen. Gister is mijn moeder hier geweest, zodat ik even boodschappen kon doen en er ook even uit kon. Maar dan is er dus niets aan de hand, het is dus niet dat hij perse mij wil volgen. Hij wil gewoon toegang hebben tot een mens. Soms kan hij zonder problemen in een andere kamer liggen, maar dan moet hij wel toegang tot me hebben.
Als ik nu zou weten dat het echt een kwestie van dagen is, dan zou ik het makkelijk kunnen volhouden. Maar het idee dat dit zeker weken zo niet maanden gaat duren, dat benauwd me enorm...
Ik ga maandag ook nog advies inwinnen bij mijn dierenarts. Ik weet dat zij geen gedragsdeskundigen zijn, maar ik hoop dat zij nog iets kunnen toevoegen aan alle tips die ik al heb gehad.....
Verder kan ik natuurlijk jouw gevoel niet voelen maar vind je het nu echt zo erg om je hond (tijdelijk) altijd om je heen te hebben. Begrijp me goed; ik veroordeel je daarom niet, maar vraag het me oprecht af? Ik vind het namelijk heerlijk; neem hem zelfs soms mee als ik kleding moet passen (heb ik een hekel aan
Wat de dierenarts betreft; wat ik tot nu toe meegemaakt en gehoord heb weet die echt niet veel van hondengedrag af. Al die verschillende zienswijzen lijken me alleen maar erg verwarrend worden; als je een goede gedragsdeskundige hebt ingehuurd zou ik me daar bij houden.
Heel veel sterkte!
Gr. Marijke