Het laatste half jaar was erg spannend. Eerst is Isis aangekeurd door de rasvereniging, is ze geröntgend (HD-A) en heeft ze een Perfect ECG gehad en een perfecte hartecho (speciaal voor naar Wageningen geweest). De dekreu had ik al eerder uitgezocht en het is een prachtige imposante franse reu met een enorme voorborst en een groot imposant hoofd. Hij heeft een geweldig lief en evenwichtig karakter en hij is al 7,5 jaar (voor Greatdane: 95cm schoft en 85kg).
Afgelopen zaterdag ging alles ineens heel snel. Vrijdag was Isis haar progesteron nog maar 4 en zaterdagochtend ineens 10. Dus gelijk alles in de auto gegooid en in m'n eentje naar Parijs gereden. Dat is dus geen aanrader in je eentje met een flutkaartje. Uiteindelijk waren we er tegen de avond en is ze voor de eerste keer gedekt. Daarna zijn we naar een camping buiten Parijs gegaan en hebben we in een klein iglo tentje samen op een luchtbed heerlijk geslapen. Isis werd gelijk na de dekking enorm rustig en heeft vreselijk diep geslapen. Ik vond haar gelijk de volgende dag al veranderd, alsof ze ineens tien jaar wijzer en rustiger was geworden.
Omdat haar progesteron zaterdagmorgen al 10 was zijn we de volgende dag s'avonds weer gaan dekken. Voor mijn gevoel is het gelukt maar het is wel enorm spannend. Met 28 dagen krijgt ze een echo en dan zullen we het zien.
Isis de ochtend na de dekking

Isis haar knappe date