Vandaag naar het hondenstrand geweest, prachtige dag, lekker spetteren en spatteren in het water, plezier hebben en allemaal reuen van Bowie d'r kont afhouden
Vanavond idem dito, hier in het park, nog steeds zijn er reuen die blaffend en piepend op haar reageren en alleen maar willen rijden.
Dit is toch niet normaal? En dan bedoel ik niet die reuen, die zullen wel hun instinct volgen, ook al word ik er wel moe van en lichtelijk geirriteerd en vervloek ik die honden op dat moment
Maar kan het zijn dat Bowie een bepaalde geur afgeeft waardoor ze van slag raken? Je kan mij niet vertellen dat iedere reu bij elke teef zo is, maar ik kom gewoon geen enkele andere reu tegen die niet zo op haar reageerd dus het moet wel aan Bowie liggen.
Maar waaraan
Of ze ruikt nu nog steeds lekker van haar loopsheid wat bijna 2 maanden geleden is begonnen, maar dat lijkt me toch sterk? Dat is toch niet leuk voor een teef dat ze 2 maanden lang al besprongen kan worden?
Maar waar ik ook aan zat te denken, kunnen reuen niet overdreven heftig reageren op een intacte teef, doordat er zoveel teven gecastreerd zijn, dat als ze een keer een intacte teef ruiken dat ze dan helemaal hoteldebotel raken