Ik train op maandag van 20.00 tot 21.00 met ongeveer 12 man per les behendigheid, onze Joy is de kleinste.
We zijn hier nu een halfjaar mee bezig en het enige wat we doen is nog hindernissen springen en heel zelden wat anders.
Ongeveer kunnen we max 5 x een sprongetje per les maken.
Er lopen een hele hoop eigenwijze mensen tussen die hun eigen ding doen(niet reageren op aanwijzingen trainster) en vandaag was voor mij het toppunt.
Er gaf vandaag maar 1 iemand les ipv 2 en er stonden hindernissen klaar.
Het duurde per hond echt heel lang en om 20.40 had ik pas 1 sprong gemaakt

1 hond werd steeds kei lomp gecorrigeerd met de riem,omdat deze aan het snuffelen was.
En toen gebeurde het; Deze hond moest springen maar rende toen weg, langs een andere hond af die stond te wachten, het baasje van de wachtende hond schopte de langrennende hond kei hard in zijn buik.

Het baasje van de geschopte hond bleef echt heel rustig en de trainster werd een beetje boos op de man die schopte,
daarna gingen ze weer verder.
Ik heb mijn spullen gepakt (had ondertussen al 20 x tot 10 geteld) en was ondertussen pislink.
Omdat Joy dit merkte ben ik zo vrolijk mogelijk van het veld afgelopen.(Dit wel met een gezicht op onweer vertelde Mark)
Eenmaal van het veld barstte ik in huilen uit (alle ogen bij de kantine waren op mij gericht

Ik denk eraan om hier te stoppen met behendigheid. Morgen en donderdag heb ik weer gehoorzaamheid en loop stage. Verder ga ik dit voorval en hetgeen dat het totaal niet loopt met deze mensen (ook teveel)
in de volgende vergadering gooien.
Wat zouden jullie doen en heb ik overdreven gereageerd?
Ik wilde wachten tot na de les en deze mensen proberen fatsoenlijk aan te spreken, maar ik was gewoon te boos en teleurgesteld..