Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zo we hebben ff flink ...
Moderator: moderatorteam
- drent.lover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
zo we hebben ff flink ...
gefietst Kyra en ik , het begon niet echt super met Kyra eigenlijk wilde ze niet aan de fiets maar overal het land in want we hadden een zijwind naar ons toe en ze rook natuurlijk allemaal fazanten enz, maar dat duurde maar even en toen ging het goed, ja met Kyra maar niet met mij. Pffffffff toen we dus over de hondsrug fietsten over de open vlakte kregen we wind tegen, en dat viel met niet mee zeg maar goed even flink door trappen en we zaten op de 8 en halve kilometer toen we bij het hunebed van Drouwen onze rust pauze hadden, Kyra water gegeven, haar pootjes bekeken en nog 2 grote koekjes gegeven, er waren kleine kinderen dus ik deed haar niet gelijk los maar die gingen al snel weer weg en kon ze nog even los lopen en snuffelen, ik heb nog wat stokken gegooid en die heeft ze lekker kapot gebeten, toen moest ze nog even 2 belgische toeristen verwelkomen die haar super lief vonden natuurlijk en toen waren de 20 minuten pauze alweer om en zijn we nog bijna 4 km gefietst eigenlijk wilde ik nog 6 en half maar ik had geen zin meer met die tegenwind.
Nou dat gaat 19 mei wel goed komen met ons met dat uv examen
Nou dat gaat 19 mei wel goed komen met ons met dat uv examen

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer:
nee nu het zo warm is fiets ik alleen 's morgens een 3 km rondje en dan speelt ze met heel veel honden en zwemt ze, 's middags wandel ik ff snel een poep en plas rondje en 's avonds weer het 3 km kanaal rondje, we moeten 19 mei dus het uv examen doen en ik weet zeker dat we het gaan halen, ze heeft al zo'n top conditie en a.s maandag gaan we een proefles behendigheid doen, lijkt me erg leuk ik ben benieuwd wat kyra er van vind
http://www.zippyvideos.com/680327825456 ... drentlover
http://www.zippyvideos.com/451442815417 ... drentlover

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ze heeft inderdaad een goede conditiedrent.lover schreef:nee nu het zo warm is fiets ik alleen 's morgens een 3 km rondje en dan speelt ze met heel veel honden en zwemt ze, 's middags wandel ik ff snel een poep en plas rondje en 's avonds weer het 3 km kanaal rondje, we moeten 19 mei dus het uv examen doen en ik weet zeker dat we het gaan halen, ze heeft al zo'n top conditie en a.s maandag gaan we een proefles behendigheid doen, lijkt me erg leuk ik ben benieuwd wat kyra er van vind

Wat knap trouwens dat jij kunt fietsen en filmen tegelijk

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Leuk verhaaltje trouwens in "Onze Drent"drent.lover schreef:hahaha die opmerking heb ik al vaker gehad bij dit filmpje, ja je moet er wat voor over hebben om de mooiste filmpjes te maken ook als het gevaarlijk kan zijn hihihi

- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank je , en de foto die erbij hoort staat nu in onze drent bij drenten prenten alleen staat er Kyra Donna en Rica en dat moet Rieko zijn natuurlijk, ik had meerdere foto's erbij gedaan en in het vorige blad hadden ze per ongeluk een foto van Rieko gebruikt bij een stukje over een drent die dood is, niet leuk voor de vrouwtjes van Rieko maar ook niet leuk voor het baasje van die drent die dood is

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Volgens mij heeft de redactie het op dit moment beredruk;heb je het inlegblad gelezen?drent.lover schreef:Dank je , en de foto die erbij hoort staat nu in onze drent bij drenten prenten alleen staat er Kyra Donna en Rica en dat moet Rieko zijn natuurlijk, ik had meerdere foto's erbij gedaan en in het vorige blad hadden ze per ongeluk een foto van Rieko gebruikt bij een stukje over een drent die dood is, niet leuk voor de vrouwtjes van Rieko maar ook niet leuk voor het baasje van die drent die dood is

- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben even na 18.30 met Kyra gaan fietsen aan de lijn natuurlijk om te trainen voor vrijdag, nou het ging echt super goed, ze liep een mooi tempo. Toen we 8 km hadden gefiets even een korte pauze bij het hunebed van Drouwen waar ik haar nog even los liet lopen. Na een kwartier gingen we weer verder, na ongeveer 4 en halve km waren we bij het kanaal waar ik haar los deed om te drinken maar Kyra ging gelijk zwemmen achter de eenden aan en klom aan de andere kant de wal op en hup op zoek naar geurtjes er zat een wit konijntje vlak bij haar maar gelukkig vond ze de eenden leuker, ik kon wel roepen maar mevrouw had geen zin dus maar even wachte. In de verte zag ik Kyra haar golden vriendinnetje Nanda aan komen, ik door mijn hurken haar begroeten en ja hoor Kyra dook het kanaal in weer naar ons want ze moest natuurlijk ook naar Nanda. En maar achter mekaar aan racen door het gras en de hoge fluitekruit, niet normaal al meer dan 12 km gefiets en nog zo racen. Toen heb ik haar weer aangelijnd en was het nog 1 km naar huis.Om 20.15 waren we er weer. Wat een conditie heeft Kyra ik hoop dat we vrijdag net zulk wind stil en droog en lekker weer hebben als zonet want dan gaan we het uv zeker halen.

- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry ik lees je reactie nu net, bedoel je dat over die ledenvergadering ?marian* schreef:Volgens mij heeft de redactie het op dit moment beredruk;heb je het inlegblad gelezen?drent.lover schreef:Dank je , en de foto die erbij hoort staat nu in onze drent bij drenten prenten alleen staat er Kyra Donna en Rica en dat moet Rieko zijn natuurlijk, ik had meerdere foto's erbij gedaan en in het vorige blad hadden ze per ongeluk een foto van Rieko gebruikt bij een stukje over een drent die dood is, niet leuk voor de vrouwtjes van Rieko maar ook niet leuk voor het baasje van die drent die dood is

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Succes vrijdagdrent.lover schreef:Ik ben even na 18.30 met Kyra gaan fietsen aan de lijn natuurlijk om te trainen voor vrijdag, nou het ging echt super goed, ze liep een mooi tempo. Toen we 8 km hadden gefiets even een korte pauze bij het hunebed van Drouwen waar ik haar nog even los liet lopen. Na een kwartier gingen we weer verder, na ongeveer 4 en halve km waren we bij het kanaal waar ik haar los deed om te drinken maar Kyra ging gelijk zwemmen achter de eenden aan en klom aan de andere kant de wal op en hup op zoek naar geurtjes er zat een wit konijntje vlak bij haar maar gelukkig vond ze de eenden leuker, ik kon wel roepen maar mevrouw had geen zin dus maar even wachte. In de verte zag ik Kyra haar golden vriendinnetje Nanda aan komen, ik door mijn hurken haar begroeten en ja hoor Kyra dook het kanaal in weer naar ons want ze moest natuurlijk ook naar Nanda. En maar achter mekaar aan racen door het gras en de hoge fluitekruit, niet normaal al meer dan 12 km gefiets en nog zo racen. Toen heb ik haar weer aangelijnd en was het nog 1 km naar huis.Om 20.15 waren we er weer. Wat een conditie heeft Kyra ik hoop dat we vrijdag net zulk wind stil en droog en lekker weer hebben als zonet want dan gaan we het uv zeker halen.

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ja.drent.lover schreef:Sorry ik lees je reactie nu net, bedoel je dat over die ledenvergadering ?marian* schreef:Volgens mij heeft de redactie het op dit moment beredruk;heb je het inlegblad gelezen?drent.lover schreef:Dank je , en de foto die erbij hoort staat nu in onze drent bij drenten prenten alleen staat er Kyra Donna en Rica en dat moet Rieko zijn natuurlijk, ik had meerdere foto's erbij gedaan en in het vorige blad hadden ze per ongeluk een foto van Rieko gebruikt bij een stukje over een drent die dood is, niet leuk voor de vrouwtjes van Rieko maar ook niet leuk voor het baasje van die drent die dood is

- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Er staat o.a. iets in over het clubblad en een verslag van de vorige vergadering.drent.lover schreef:die heb ik niet gelezen ik ga daar toch niet heen, stond er nog iets interresants in dan ? nu maak je me wel nieuwsgierig

- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer:
- drent.lover
- Zeer actief
- Contacteer: